אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
איך מגדילים את הכתב?
-
לוחצים על בי קיצוני מימין ומתחילים לכתוב ככה
-
@המחבל-המחופש איך קוראים לנושא של המדריך?
ולמה אני לא יכולה ללייק? -
מה הפירוש גדול ?
-
@מוישי-2 שהכתב לא בגודל סטנדרט אלא יותר גדול לדוגמא כמו בחתימה של @KING-music
-
לא יודע גם אני ישמח לדעת סליחה
-
@מוישי-2 שהכתב לא בגודל סטנדרט אלא יותר גדול לדוגמא כמו בחתימה של @KING-music
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוישי-2 שהכתב לא בגודל סטנדרט אלא יותר גדול לדוגמא כמו בחתימה של @KING-music
רשום לי שאתם משתמשים ותיקים ,אז אתם אמורים לדעת..


בכל אופן אם אתם רוצים את הכתב גדול אז תעשו מתחת לשורה שאתם רוצים שתיהיה גדולה 3 --- כאלה קוקוים..
וזהו! להדגיש 2 כוכביות משני הצדדים. -
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוישי-2 שהכתב לא בגודל סטנדרט אלא יותר גדול לדוגמא כמו בחתימה של @KING-music
רשום לי שאתם משתמשים ותיקים ,אז אתם אמורים לדעת..


בכל אופן אם אתם רוצים את הכתב גדול אז תעשו מתחת לשורה שאתם רוצים שתיהיה גדולה 3 --- כאלה קוקוים..
וזהו! להדגיש 2 כוכביות משני הצדדים.@KING-music אמנם אני משתמש ותיק אבל בור ועם הארץ בתוכנות וכדומה

-
@KING-music אמנם אני משתמש ותיק אבל בור ועם הארץ בתוכנות וכדומה
פוסט זה נמחק! -
למה אין לך לייק יש לך מספיק מוניטין ?
-
@מוישי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אין לך לייק יש לך מספיק מוניטין ?
בוא נסיים את זה כאן?

-
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוישי-2 שהכתב לא בגודל סטנדרט אלא יותר גדול לדוגמא כמו בחתימה של @KING-music
רשום לי שאתם משתמשים ותיקים ,אז אתם אמורים לדעת..


בכל אופן אם אתם רוצים את הכתב גדול אז תעשו מתחת לשורה שאתם רוצים שתיהיה גדולה 3 --- כאלה קוקוים..
וזהו! להדגיש 2 כוכביות משני הצדדים.@KING-music זה עובד!! תודה רבה!! אתה יודע אולי איך עושים פוסט בצבעים
(ראיתי שיש כאלה שיכולים לעשות את זה..) -
@KING-music זה עובד!! תודה רבה!! אתה יודע אולי איך עושים פוסט בצבעים
(ראיתי שיש כאלה שיכולים לעשות את זה..)@חכם_בלילה שניה אני ינסה אצלי ואז אגיד לך.
-
@חכם_בלילה שניה אני ינסה אצלי ואז אגיד לך.
@KING-music זה עבד לך! איך??
-
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוישי-2 שהכתב לא בגודל סטנדרט אלא יותר גדול לדוגמא כמו בחתימה של @KING-music
רשום לי שאתם משתמשים ותיקים ,אז אתם אמורים לדעת..


בכל אופן אם אתם רוצים את הכתב גדול אז תעשו מתחת לשורה שאתם רוצים שתיהיה גדולה 3 --- כאלה קוקוים..
וזהו! להדגיש 2 כוכביות משני הצדדים.@KING-music אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
רשום לי שאתם משתמשים ותיקים ,אז אתם אמורים לדעת..
התווית של משתמש ותיק ניתנת למשתמשים לא בהכרח ותיקים... זה האבסורד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות