-
אשמח שיעלו כאן קורסים שלמדתם דרכם לנגן באורגנית
(וכן אם אפשר לציין לאיזה רמת נגינה מגיעים בסוף הקורס, ובכמה זמן) -
אשמח שיעלו כאן קורסים שלמדתם דרכם לנגן באורגנית
(וכן אם אפשר לציין לאיזה רמת נגינה מגיעים בסוף הקורס, ובכמה זמן)https://theorytips.online/2016/07/24/%d7%aa%d7%99%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%93%d7%99%d7%95%d7%98-%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a8-1/
אתר של ערן סלומון ללמידת תיאוריה מוזיקלית בכל הרמות
יש שם מגוון מסלולים
החל מקורסים פשוטים לנגינה בסיסית
ועד לידע מקצועי ברמות גבוהות ביותר
יש לו בחלק מהקורסים שיעור ראשון חינם אולי זה יעזור לך...
-
https://theorytips.online/2016/07/24/%d7%aa%d7%99%d7%90%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%93%d7%99%d7%95%d7%98-%d7%a9%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a8-1/
אתר של ערן סלומון ללמידת תיאוריה מוזיקלית בכל הרמות
יש שם מגוון מסלולים
החל מקורסים פשוטים לנגינה בסיסית
ועד לידע מקצועי ברמות גבוהות ביותר
יש לו בחלק מהקורסים שיעור ראשון חינם אולי זה יעזור לך...
-
אני יגיד לך מה ללמוד מהבית דרך קורס זה קשה יותר מללמוד במציאות מול מורה אני אישית ממליץ ללמוד עם מורה אבל לגבי קורסים גלעד פוטלסקי הוא השולט!
-
מ מנאששש העביר נושא זה מ-כלי נגינה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות