אני צריכה דגימות ל PA700 KORG
-
אם הבנתי נכון את הדגימות אני מתקינה על האורגנית וזה מגביר את האיכות של הפלייבק כשאני משמיעה אותו על מחשב?
אני צריכה דגימות בצורה דחופה.
להיום או מחר.
אני מחפשת משהו יותר זול ועדיף חינמי -
אם הבנתי נכון את הדגימות אני מתקינה על האורגנית וזה מגביר את האיכות של הפלייבק כשאני משמיעה אותו על מחשב?
אני צריכה דגימות בצורה דחופה.
להיום או מחר.
אני מחפשת משהו יותר זול ועדיף חינמי@תודה-לך-ה פחות או יותר זה אחת התוצאות שקורה עם דגימות טובות
בכמה בסף את רוצה לקנות אני אברר לך .
-
עדיף משהו כמו 300 אם יש רק ב-700 אני גם אקנה
די גמיש...
או שאני לא מבינה בזה והמחירים הם באלפים...?? -
עדיף משהו כמו 300 אם יש רק ב-700 אני גם אקנה
די גמיש...
או שאני לא מבינה בזה והמחירים הם באלפים...??@תודה-לך-ה יש הרבה סוגים ומשתנה לפי המחיר .
כנסי לפרופיל שלי .... -
אם הבנתי נכון את הדגימות אני מתקינה על האורגנית וזה מגביר את האיכות של הפלייבק כשאני משמיעה אותו על מחשב?
אני צריכה דגימות בצורה דחופה.
להיום או מחר.
אני מחפשת משהו יותר זול ועדיף חינמי@תודה-לך-ה אמר באני צריכה דגימות ל PA700 KORG:
אם הבנתי נכון את הדגימות אני מתקינה על האורגנית וזה מגביר את האיכות של הפלייבק כשאני משמיעה אותו על מחשב?
הבנת כמעט נכון...
דגימות אלו קבצי סאונד הניתנים לטעינה על האורגן כך שיהיה אפשר לנגן גם עם הסאונדים המובנים של האורגן וגם עם הקבצים שהמשתמש הוסיף לאורגן,
ממילא כבר בנגינה עצמה על האורגן הכל נשמע הרבה יותר טוב, באיכות טובה ודיוק מקסימלי (בכלים אקוסטיים), וכמובן גם סאונדים מסונתזים (בלשון עממית: צלילים אלקטרוניים) שלא היו קיימים בבילד אין. -
איפה וממי אני יכולה לקנות את זה??
ובכמה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות