דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. משה פלד

משה פלד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
959 פוסטים 180 כותבים 179.1k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מרב

    תקשיבו שיר פצצות!!!!!!!🗯🗯🗯🗯🗯

    יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #393

    @מרב באמת שיר מטורף, הסגנון הזה תפור עליו

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מתויגתמ מנותק
      מתויגתמ מנותק
      מתויגת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #394

      ת'אמת?
      בהתחלה שמעתי את השיר מאוד בביקורתיות (בגלל הלינץ' שעשו לו פה) אבל אני חייבת לומר שזה אחד השירים!
      אהבתי ממש, אני לא מפסיקה לשמוע אותו.👍 👍

      לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
      ושנים לנקות ולסדר אותם.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • מתויגתמ מתויגת

        ת'אמת?
        בהתחלה שמעתי את השיר מאוד בביקורתיות (בגלל הלינץ' שעשו לו פה) אבל אני חייבת לומר שזה אחד השירים!
        אהבתי ממש, אני לא מפסיקה לשמוע אותו.👍 👍

        א מנותק
        א מנותק
        ארי 6 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #395

        @מתויגת איין על השירים שלו מלך צריך לתת לו במה בקיסריה זה גם היה מלא פשוט קול מלטף מלא תוכן עלה והצלח בענקקקקקק 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • אבי 5א מנותק
          אבי 5א מנותק
          אבי 5
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי 5
          #396

          שיר ממש יפה..
          רק שבית ממש דומה לשיר המוכר והאהוב לעמוד בתור....... עם קנייטש קטן בסוף המשפט

          בלוטוסב תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אבי 5א אבי 5

            שיר ממש יפה..
            רק שבית ממש דומה לשיר המוכר והאהוב לעמוד בתור....... עם קנייטש קטן בסוף המשפט

            בלוטוסב מנותק
            בלוטוסב מנותק
            בלוטוס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #397

            @אבי-5
            כןןן
            אבל הרבה אמרו את זה בל זה לא סותר את השיר...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ראובן 3ר מנותק
              ראובן 3ר מנותק
              ראובן 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #398

              אם אפשר בבקשה את השיר "קרב יום" של פלד!
              בתודה מראש!

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן 3ר ראובן 3

                אם אפשר בבקשה את השיר "קרב יום" של פלד!
                בתודה מראש!

                ע מנותק
                ע מנותק
                עדי- 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #399

                @ראובן-3
                2e888c2a-9074-4211-8011-6d3ec96d79a1-משה פלד - קרב יום _ Moshe Feld - Karev Yom (320 kbps).mp3

                סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עדי- 2

                  @ראובן-3
                  2e888c2a-9074-4211-8011-6d3ec96d79a1-משה פלד - קרב יום _ Moshe Feld - Karev Yom (320 kbps).mp3

                  סקופרס מנותק
                  סקופרס מנותק
                  סקופר
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                  #400

                  משה פלד בראיון מ-ר-ת-ק לקו המכלול:
                  בין היתר:

                  • הקלידן משה פלד או איש ההייטק משה פלד?
                  • הדימיון ל "נעמוד בתור"...
                  • אלבום, כן או לא?
                  • איך אתה בוחר מעבד לשיר?
                  • "זמר ויוצר" זה הולך ביחד?
                  • שיר חסידי של משה פלד?
                  • איזה זמר היה אמור לבצע את "אותו היום"?
                  • השיר הכי אהוב עליך?
                  • פרגון לקולגה...
                  • הופעות או אולפנים?
                  • הסינגל שיוצא בקרוב, ההופעות והחשיפות.
                  • ולקינוח: משחק אסוציאציות...

                  https://miktzav.com/post/163628

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ע מנותק
                    ע מנותק
                    עדי- 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #401

                    09eb771f-f828-4cef-b38b-c250898bb914-image.png

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ליאל 0ל מנותק
                      ליאל 0ל מנותק
                      ליאל 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #402

                      אם אפשר שמישהו יעלה כאן את הסרטון של ברומר ומשה מאיזו חתונה שקובי שר ומשה מלווה אותו באורגן?
                      תןדה ביי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ע עדי- 2

                        09eb771f-f828-4cef-b38b-c250898bb914-image.png

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חובבת מוזיקה צעירה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #403

                        @עדי-2 אני אשמח אם אפשר לעלות את זה ביוטיוב לצפיה חוזרת

                        ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חובבת מוזיקה צעירה

                          @עדי-2 אני אשמח אם אפשר לעלות את זה ביוטיוב לצפיה חוזרת

                          ע מנותק
                          ע מנותק
                          עדי- 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #404

                          @חובבת-מוזיקה-צעירה זה לא ביוטיוב, זה באתר של קול ברמה אני אשלח קישור

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ע עדי- 2

                            @חובבת-מוזיקה-צעירה זה לא ביוטיוב, זה באתר של קול ברמה אני אשלח קישור

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חובבת מוזיקה צעירה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #405
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חובבת מוזיקה צעירה

                              @עדי-2 אני אשמח אם אפשר לעלות את זה ביוטיוב לצפיה חוזרת

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עדי- 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #406

                              @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר במשה פלד:

                              @עדי-2 אני אשמח אם אפשר לעלות את זה ביוטיוב לצפיה חוזרת
                              https://kol-barama.co.il/full_show/24-12-22-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%98%d7%95%d7%91/
                              בבקשה

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע עדי- 2

                                @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר במשה פלד:

                                @עדי-2 אני אשמח אם אפשר לעלות את זה ביוטיוב לצפיה חוזרת
                                https://kol-barama.co.il/full_show/24-12-22-%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%98%d7%95%d7%91/
                                בבקשה

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חובבת מוזיקה צעירה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #407

                                @עדי-2 זה נותן לי רק שמע יש אופציה לצפיה?
                                או שאני פשוט לא יודעת איך נכנסים אשמח ךהסבר

                                ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חובבת מוזיקה צעירה

                                  @עדי-2 זה נותן לי רק שמע יש אופציה לצפיה?
                                  או שאני פשוט לא יודעת איך נכנסים אשמח ךהסבר

                                  ליאל 0ל מנותק
                                  ליאל 0ל מנותק
                                  ליאל 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #408

                                  @חובבת-מוזיקה-צעירה אין צפיה
                                  זה רק שמע

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מלך מרוקו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #409

                                    שמתם לב למשהו מעניין,
                                    רוב השירים של משה פלד מתחילים בו' החיבור,
                                    וגם שורות באמצע השיר.
                                    כגון:
                                    ודע בני יקירי...
                                    והאור הפנימי...
                                    ויש למעלה אבא...
                                    וריגשת משום מקום ולחשת...
                                    ויש מקום בעולם...
                                    ואני שוב עומד למבחן, ורצונות יעלו על שלחן...
                                    ושופך את ליבי...
                                    וכשישאו רגליו אל עירו...
                                    וברגע קטן עם עצמי...
                                    וקיוויותי שבבור נסתר... וברגע האמת... ולרגעים...ואז שוב...
                                    ודווקא אני שרק מצליח לחלום...
                                    ולדעת שמלאך נשלח לרפא את האכזבות...
                                    זה מדגם, אבל יש עוד המון...
                                    מה אתם אומרים על זה?
                                    זה סגנון כתיבה מעניין...

                                    אחות קטנהא S המבין 0ה ליאל 0ל אביגיל 1א 5 תגובות תגובה אחרונה
                                    6
                                    • מ מלך מרוקו

                                      שמתם לב למשהו מעניין,
                                      רוב השירים של משה פלד מתחילים בו' החיבור,
                                      וגם שורות באמצע השיר.
                                      כגון:
                                      ודע בני יקירי...
                                      והאור הפנימי...
                                      ויש למעלה אבא...
                                      וריגשת משום מקום ולחשת...
                                      ויש מקום בעולם...
                                      ואני שוב עומד למבחן, ורצונות יעלו על שלחן...
                                      ושופך את ליבי...
                                      וכשישאו רגליו אל עירו...
                                      וברגע קטן עם עצמי...
                                      וקיוויותי שבבור נסתר... וברגע האמת... ולרגעים...ואז שוב...
                                      ודווקא אני שרק מצליח לחלום...
                                      ולדעת שמלאך נשלח לרפא את האכזבות...
                                      זה מדגם, אבל יש עוד המון...
                                      מה אתם אומרים על זה?
                                      זה סגנון כתיבה מעניין...

                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנהא מנותק
                                      אחות קטנה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #410

                                      @מלך-מרוקו שמת לב שלא ציטטת דווקא את המשפט הראשון בשיר
                                      הוא בהחלט כותב המון ו' החיבור וזה סגנון מאוד יפה מעניין ואחר
                                      אבל שירים שמתחילים בו' החיבור יש 4
                                      אותו היום (ודע בני יקירי...)
                                      יש מי שמחכה (וקיוויתי, שבבור נסתר)
                                      מקום לטעויות (ואני שוב עומד...)
                                      רגע לפני לילה (והאור הפנימי....)

                                      החיים מנגינה!
                                      התדעו להלחינה?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מ מלך מרוקו

                                        שמתם לב למשהו מעניין,
                                        רוב השירים של משה פלד מתחילים בו' החיבור,
                                        וגם שורות באמצע השיר.
                                        כגון:
                                        ודע בני יקירי...
                                        והאור הפנימי...
                                        ויש למעלה אבא...
                                        וריגשת משום מקום ולחשת...
                                        ויש מקום בעולם...
                                        ואני שוב עומד למבחן, ורצונות יעלו על שלחן...
                                        ושופך את ליבי...
                                        וכשישאו רגליו אל עירו...
                                        וברגע קטן עם עצמי...
                                        וקיוויותי שבבור נסתר... וברגע האמת... ולרגעים...ואז שוב...
                                        ודווקא אני שרק מצליח לחלום...
                                        ולדעת שמלאך נשלח לרפא את האכזבות...
                                        זה מדגם, אבל יש עוד המון...
                                        מה אתם אומרים על זה?
                                        זה סגנון כתיבה מעניין...

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #411

                                        @מלך-מרוקו אמר במשה פלד:

                                        שמתם לב למשהו מעניין,
                                        רוב השירים של משה פלד מתחילים בו' החיבור,
                                        וגם שורות באמצע השיר.
                                        כגון:
                                        ודע בני יקירי...
                                        והאור הפנימי...
                                        ויש למעלה אבא...
                                        וריגשת משום מקום ולחשת...
                                        ויש מקום בעולם...
                                        ואני שוב עומד למבחן, ורצונות יעלו על שלחן...
                                        ושופך את ליבי...
                                        וכשישאו רגליו אל עירו...
                                        וברגע קטן עם עצמי...
                                        וקיוויותי שבבור נסתר... וברגע האמת... ולרגעים...ואז שוב...
                                        ודווקא אני שרק מצליח לחלום...
                                        ולדעת שמלאך נשלח לרפא את האכזבות...
                                        זה מדגם, אבל יש עוד המון...
                                        מה אתם אומרים על זה?
                                        זה סגנון כתיבה מעניין...

                                        @אחות-קטנה
                                        לא חשבתי על זה ואוו !! ממש אהבתי...

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אניייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #412

                                          בתוכנית של מנחם טוקר (לא יודעת אם שמעתם) הוא העלה בחורים שצריכים לחקות זמרים ואז יש רובוט שאומ ר זה כמה אחוזים זה תואם ,,תכלס אח של משה פלד עלה וחיקה את משה שר את "אותו היום"--ואוו דומה לו מאוד --ואז העלו את משה פלד וכו... אני מחפשת את ההקלטה להעלות לכאן...אבל אני לא יודעת איך מעלים אז תגידו לי-אני בנתיים מחפשת את זה...

                                          באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                                          אהבת חינם!!!!!
                                          💕

                                          אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול