אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@Ch-T עם העין והפס
את צריכה לרדת שורה ואז ללחוץ על זההי
-
@Ch-T עם העין והפס
את צריכה לרדת שורה ואז ללחוץ על זההי
@המחבל-המחופש אההההה
ואני לוחצת עליו ומנסה וזה לא עובד לי!
תודה!
עריכה:
אני לא מצליחה!
מה זתואמרת לרדת שורה? -
@המחבל-המחופש אההההה
ואני לוחצת עליו ומנסה וזה לא עובד לי!
תודה!
עריכה:
אני לא מצליחה!
מה זתואמרת לרדת שורה? -
@המחבל-המחופש אההההה
ואני לוחצת עליו ומנסה וזה לא עובד לי!
תודה!
עריכה:
אני לא מצליחה!
מה זתואמרת לרדת שורה?@Ch-T לרדת שורה שהיה רווח של שורה
-
@שמעון-2 יואו אחזתם משהו חדש
שכותבים פוסט נכון יש שם כל מיני כלים אז הכי בצד ליד העלת קבציםהוסיפו משהו חדש
להגדלת הכתב -
@שמעון-2 יואו אחזתם משהו חדש
שכותבים פוסט נכון יש שם כל מיני כלים אז הכי בצד ליד העלת קבציםהוסיפו משהו חדש
להגדלת הכתב@המחבל-המחופש מה?
-
@המחבל-המחופש מה?
@KING-music ליד העלת קבצים בכל הכלים של הטקסט יש שם t וחץ לעלות ולהורי זה חדש לא?
-
@KING-music ליד העלת קבצים בכל הכלים של הטקסט יש שם t וחץ לעלות ולהורי זה חדש לא?
@המחבל-המחופש

תסמני לי איפה את רואה -
@KING-music ליד העלת קבצים בכל הכלים של הטקסט יש שם t וחץ לעלות ולהורי זה חדש לא?
@המחבל-המחופש אני לא ראיתי....
-
@המחבל-המחופש

תסמני לי איפה את רואה@KING-music ליד העלת קבצים לי יש אני לא יודעת
ליד הדף הריק -
@ננבב אולי יש לך בכל נושא עוקב תבדוק בפעמון
@KING-music אני אם טאבלט ומגלגלת הצידה את הכלים אולי אין לך מספיק מקום ואתה צריך לגלגל?? -
@ננבב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
נתקתי את ההתראות לדוא''ל וזה לא מפסיק לשלוח לי הודעות, מדוע ולמה??
זה בגלל שאתה עוקב אחרי נושאים,אין מה לעשות,ענו על זה לפני כמה ימים פה את אותו התשובה.
-
@ננבב אולי בקטגוריות של הנושאים יש לך על זה עוקב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
כאן