מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
-
הלפגוט, משה לוק, זאנוויל וינברגר, אוהד מושקוביץ, ועוד
-
@יונתן-וקנין הלפגוט זה וודאי!!!!!!!
-
@דודו-בלוקה לדעתי זאנוויל כמעט לוקח אותו
-
משה לוק
-
@דודו-בלוקה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@יונתן-וקנין הלפגוט זה וודאי!!!!!!!
צודק, וזה פשוט.. ובואו נדבר בעובדות:
בסירטונים שצורפו כאן הזמרים בקושי מגרדים את B באוקטבה חמישית, וחלקם מגיעים ל-C ו- #C באוקטבה שישית.
הלפגוט לעומת זאת ביצירה "עזרת אבותינו" שהוא מבצע מגיע שם בסוף היצירה (דקה 9:46) ל-E באוקטבה שישית.
מדובר בגובה לא רגיל, חזן שמגיע ל-C ו- #C מרגיש ממש טוב עם עצמו, ואם הוא מגיע ל-D הוא בכלל עף על עצמו, ל-E אף אחד לא מנסה אפילו...
ואפילו בעולם האופרה אין כמעט זמרים שמבצעים טונים כאלה שלא בפלסטו, חרשתי את הנושא הזה פעם ומצאתי רק זמר אופרה אחד שמצליח לשיר בגבהים האלו, והוא מפליג להגיע גם ל-F באוקטבה שישית(!!!!) ולא בפלסטו, אפילו פאברוטי הגדול לא עבר את ה-#D.וככה, למרות שכחזן אני ממש לא אוחז מהלפגוט, ויש לי עליו הרבה ביקורת, אין ספק שבטונים הוא לוקח את כולם בכיס.... (ולכן יש לו כזה פרנעם...)
לאוהד מושקוביץ מתפוצץ הראש כשהוא מגיע ל-C6
-
@מקצועיות אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@דודו-בלוקה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@יונתן-וקנין הלפגוט זה וודאי!!!!!!!
צודק, וזה פשוט.. ובואו נדבר בעובדות:
בסירטונים שצורפו כאן הזמרים בקושי מגרדים את B באוקטבה רביעית, וחלקם מגיעים ל-C ו- #C באוקטבה חמישית.
הלפגוט לעומת זאת ביצירה "עזרת אבותינו" שהוא מבצע מגיע שם בסוף היצירה ל-E באוקטבה חמישית.
מדובר בגובה לא רגיל, חזן שמגיע ל-C ו- #C מרגיש ממש טוב עם עצמו, ואם הוא מגיע ל-D הוא בכלל עף על עצמו, ל-E אף אחד לא מנסה אפילו...
ואפילו בעולם האופרה אין כמעט זמרים שמבצעים טונים כאלה שלא בפלסטו, חרשתי את הנושא הזה פעם ומצאתי רק זמר אופרה אחד שמצליח לשיר בגבהים האלו, והוא מפליג להגיע גם ל-F באוקטבה חמישית(!!!!) ולא בפלסטו, אפילו פאברוטי הגדול לא עבר את ה-#D.וככה, למרות שכחזן אני ממש לא אוחז מהלפגוט, ויש לי עליו הרבה ביקורת, אין ספק שבטונים הוא לוקח את כולם בכיס.... (ולכן יש לו כזה פרנעם...)
לאוהד מושקוביץ מתפוצץ הראש כשהוא מגיע ל-C5
מישהו פעם השמיע לי קטע של זאנוויל "איזה טון גבוה"... זה היה F4 בסה"כ....למה כוונתך אוקטבה רבעית חמישית וכדו' מהיכן אתה סופר??? (כי אם כמו הספירה המקצועית אוטבה חמישית זה סוף הפסנתר שאין מצב שקול אנושי הגיע לשם והוא נמצא אי שם הרבה מעל הסופרן הגבוה ביותר (סופרן זה מ - סי באוקטבה הקטנה ועד - סי באוקטבה הראשונה ואולי עוד קצת...) והלפגוט הוא בכלל טנור...)
כמו כן לא הבנתי על מה הדיון על מנעד או טונים כי אם זה על טונים אז נשים וילדים לוקחים בקלות...
-
@גיטרה-חשמלית-0 אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
על מנעד או טונים
לגמרי,
אני חושבת שאם כבר מתדיינים, אז להתדיין על מנעד,
כי יש כאלו שמגיעים לגבוהים מטורפים, אבל המנעד לא רחב, סתומרת את הנמוך הם לא כל כך מצליחים לשיר..... -
משה לוק
לפחות בפיוטים -
משה לוק לא פחות מ9 מודליציות
-
@גיטרה-חשמלית-0 ערכתי פוסט,
כוונתי היתה ל- C באוקטבה שישית.אני סופר מתחילת המקלדת, כי משום מה בעולם החזנות והאופרה (וכמו כן בעולם הקלטת דגימות וערכיתן) לא סופרים בספירה המקובלת, אלא מתחילים לספור מהאוקטבה הכי נמוכה במקלדת לפי הסדר הבא:
ישנם 7 אוקטבות מלאות, חצי אוקטבה נוספת בנמוכים, ועוד C גבוה מעל הכל.
האוקטבה הנמוכה מכונה 0, ומסומנת A0, הדו הגבוה ביותר במקלדת מסומן C8.לפי זה תבין ש-C6 זה הדו הגבוה של מנעד הטנור.
%(#ffffff)[ח]@יונתן-וקנין אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
משה לוק לא פחות מ9 מודליציות
משה לוק מגיע פה למקסימום של #C באוקטבה שישית,
כפי שכתבתי למעלה הלפגוט לוקח עם מקסימום של E באוקטבה שישית.
מצרף את היצירה, תריץ לסוף (דקה 9:46).
06-עזרת אבותינו.mp3 -
@יונתן-וקנין אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@מקצועיות זה קצת לעומת מה שהוא עושה בהופעה תעביר לדקה 4:28
אותו דבר, בדקתי גם את זה וגם את ההופעה.
שניהם E באוקטבה שישית.