דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הפורום המקצועי
  3. עמית בן עטר
  4. תגובות
  5. תגובות ל "לא הכל ורוד..."

תגובות ל "לא הכל ורוד..."

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תגובות
31 פוסטים 16 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ChiC מנותק
    ChiC מנותק
    Chi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5

    יאוו זה ממש טוב!!!
    אני למדתי קיובייס והדגישו לנו את זה כל הזמן-לא לשחרר כלום עד שלא שומעים את זה למחרת ולעשות שינויים אחרונים שלא שמענו אותם אתמול מרוב עומס.....
    תודה רבה על הטור!!

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
      #6

      וואוו עמית היקר דבר ראשון תודה על הטור היפהפה ממש החכמתי (ואם אני ארצה ללמוד את התוכנה זה ממש יועיל..... 😜 )
      ממש נהניתי תמשיך להביא לנו טורים כאלה טובים ומחכימים
      מחכה לטור הבא כבר!!!!!

      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        עמית אתה אלוף!
        ממש אהבתי את מה שכתבת ואך שכתבת
        נתן לי הביטים אחרים..
        בקיצור-תמשיך ותפרסם עוד בלוגים!
        מחכה בטירוף!

        טוב להציץ
        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          סליחה שאני יוצא דביל 🙂 ומגיב הרבה אחרי כולם,
          אבל @עמית-בן-עטר לא רק שזה נכון לגבי דציבלים ועוצמות מוזיקה, זה נכון כפי שהזכרת
          גם לגבי סגנונות, לעיתים כשנשמע משהו רועש משהו שקט לא יעשה לנו את זה
          וכן ההפך.... וגם כשנשמע שיר פחות טוב, גם השיר הבא יעשה לנו רושם אחר..
          זה סוג של דעות קדומות לא נכונות על השיר שעוד לא שמענו....
          אז אולי פשוט צריך לחכות "עד מחר בבוקר"..
          זה הפיתרון.
          ושוב, עמית תודה תודה תודה !!

          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
          https://www.youtube.com/@ishaishin

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דיזיין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2ש מנותק
              שמעון 2
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @עמית-בן-עטר
              הולך להיות עוד אחד?

              עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @עמית-בן-עטר
                הולך להיות עוד אחד?

                עמית בן עטרע מנותק
                עמית בן עטרע מנותק
                עמית בן עטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @שמעון-2 עלה ברגע זה שמעון היקר!

                עמית בן עטר
                אולפני ביט
                קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                  @שמעון-2 עלה ברגע זה שמעון היקר!

                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                  #12

                  @עמית-בן-עטר היקר, תודה על הטורים המעניינים.
                  מכיוון שאין טור תגובות למיקרופונים, אכתוב את תגובתי כאן. ( @צוות-פיקוח - אפשרי?)
                  השאלה שלי מה אתה אומר על הזמנת ציוד מעלי באבא. אני כרגע בהרצת מיני - אולפן ביתי,
                  ועמיתים ייעצו לי על דגם בשם sm7b. הרצתי חיפוש גוגל, ועלה לי מחיר ממש טוב בעלי אקספרס.
                  המחיר בזאפ - טקסט קישור
                  המחיר בעלי אקספרס - טקסט קישור
                  העניין הוא האם אתה ממליץ על הזמנה משם? @margalit אולי??
                  37787504-0e1a-4e23-9ea6-463619f56fce-image.png

                  שמעון 2ש עמית בן עטרע 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • אדם חכם וישרא מנותק
                    אדם חכם וישרא מנותק
                    אדם חכם וישר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @טכנאי-קיובייס-12 אני גם הקמתי אולפן ביתי מאלי אקספרס וזה פשוט מושלם

                    מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                      @עמית-בן-עטר היקר, תודה על הטורים המעניינים.
                      מכיוון שאין טור תגובות למיקרופונים, אכתוב את תגובתי כאן. ( @צוות-פיקוח - אפשרי?)
                      השאלה שלי מה אתה אומר על הזמנת ציוד מעלי באבא. אני כרגע בהרצת מיני - אולפן ביתי,
                      ועמיתים ייעצו לי על דגם בשם sm7b. הרצתי חיפוש גוגל, ועלה לי מחיר ממש טוב בעלי אקספרס.
                      המחיר בזאפ - טקסט קישור
                      המחיר בעלי אקספרס - טקסט קישור
                      העניין הוא האם אתה ממליץ על הזמנה משם? @margalit אולי??
                      37787504-0e1a-4e23-9ea6-463619f56fce-image.png

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14
                      פוסט זה נמחק!
                      טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שמעון 2ש שמעון 2

                        פוסט זה נמחק!

                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                        #15

                        @שמעון-2 תעתיק את זה - chrome://extensions/
                        לשורה למעלה ואח"כ אנטר ותמחק את התוסף הרצוי...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                          @עמית-בן-עטר היקר, תודה על הטורים המעניינים.
                          מכיוון שאין טור תגובות למיקרופונים, אכתוב את תגובתי כאן. ( @צוות-פיקוח - אפשרי?)
                          השאלה שלי מה אתה אומר על הזמנת ציוד מעלי באבא. אני כרגע בהרצת מיני - אולפן ביתי,
                          ועמיתים ייעצו לי על דגם בשם sm7b. הרצתי חיפוש גוגל, ועלה לי מחיר ממש טוב בעלי אקספרס.
                          המחיר בזאפ - טקסט קישור
                          המחיר בעלי אקספרס - טקסט קישור
                          העניין הוא האם אתה ממליץ על הזמנה משם? @margalit אולי??
                          37787504-0e1a-4e23-9ea6-463619f56fce-image.png

                          עמית בן עטרע מנותק
                          עמית בן עטרע מנותק
                          עמית בן עטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @טכנאי-קיובייס-12 הי

                          shure sm7B הוא מיקרופון דינמי שמותאם בעיקר לשידורים,
                          ולכן אם המטרה היא להקליט שירה, הכיוון צריך להיות קונדנסר ולא מיקרופון דינמי.
                          בטווח מחירים הזה תבדוק את rode nt2
                          או את audio technica 4040.

                          בהצלחה איש יקר

                          עמית

                          עמית בן עטר
                          אולפני ביט
                          קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                          טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                            @טכנאי-קיובייס-12 הי

                            shure sm7B הוא מיקרופון דינמי שמותאם בעיקר לשידורים,
                            ולכן אם המטרה היא להקליט שירה, הכיוון צריך להיות קונדנסר ולא מיקרופון דינמי.
                            בטווח מחירים הזה תבדוק את rode nt2
                            או את audio technica 4040.

                            בהצלחה איש יקר

                            עמית

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @עמית-בן-עטר אני גם מנסה ללמוד עכשיו את תחום הקריינות... זה יתאים לזה?

                            עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                              @עמית-בן-עטר אני גם מנסה ללמוד עכשיו את תחום הקריינות... זה יתאים לזה?

                              עמית בן עטרע מנותק
                              עמית בן עטרע מנותק
                              עמית בן עטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @טכנאי-קיובייס-12 ברור שיתאים.
                              אבל אני חושב שכדאי שיהיה לך מוצר שישמש אותך לא רק לקריינות, ולכן מיקרופון קונדנסר יכסה לך גם את תחום השירה וגם את תחום הקריינות.

                              בהצלחה בבחירה

                              עמית

                              עמית בן עטר
                              אולפני ביט
                              קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                                @טכנאי-קיובייס-12 ברור שיתאים.
                                אבל אני חושב שכדאי שיהיה לך מוצר שישמש אותך לא רק לקריינות, ולכן מיקרופון קונדנסר יכסה לך גם את תחום השירה וגם את תחום הקריינות.

                                בהצלחה בבחירה

                                עמית

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                @עמית-בן-עטר

                                עמית היקר
                                הייתי ממליץ שתוסיף חתימה ותכתוב שם עמית או כל דבר אחר זה מוסיף הרבה!

                                עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @עמית-בן-עטר

                                  עמית היקר
                                  הייתי ממליץ שתוסיף חתימה ותכתוב שם עמית או כל דבר אחר זה מוסיף הרבה!

                                  עמית בן עטרע מנותק
                                  עמית בן עטרע מנותק
                                  עמית בן עטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  @שמעון-2 למה כוונתך?

                                  עמית בן עטר
                                  אולפני ביט
                                  קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                                    @שמעון-2 למה כוונתך?

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    @עמית-בן-עטר

                                    מה שמסומן נקרא חתימה
                                    b095906c-23b1-4124-93d0-4a48ad509ffd-image.png

                                    אתה יכול גם לעשות את זה כאן

                                    עמית בן עטרע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @עמית-בן-עטר

                                      מה שמסומן נקרא חתימה
                                      b095906c-23b1-4124-93d0-4a48ad509ffd-image.png

                                      אתה יכול גם לעשות את זה כאן

                                      עמית בן עטרע מנותק
                                      עמית בן עטרע מנותק
                                      עמית בן עטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @שמעון-2 תודה רבה שמעון.

                                      עמית בן עטר
                                      אולפני ביט
                                      קורסים דיגיטלים בנושאים: תוכנת קיובייס, אקורדים ותווים, עיבוד מוסיקלי.

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • עמית בן עטרע עמית בן עטר

                                        @שמעון-2 תודה רבה שמעון.

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @עמית-בן-עטר

                                        אתה יכול גם בקישור לערוך את הפרופיל שלך שם רק תפתח עינים ותראה שם גל מיני דברים שיעזרו לך!

                                        בהצלחה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אחינועם מלולא מנותק
                                          אחינועם מלולא מנותק
                                          אחינועם מלול
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24

                                          תקשיב עמית הילדים שלי ראו את התוכנית שלך בערוץ מאיר
                                          ומכיוון שגם אני באה מאותו תחום הם התלהבו ברמות וקראו לי לראות איתם
                                          תקשיב אתה כוכבבבבבבבב
                                          מה זו המקצויעות הזו?
                                          באמת אלוף מצדיעה לך וגאה שכאן בפורום יש תותח כזה
                                          נשמח לשמוע חומרים נוספים שלך!

                                          בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

                                          פונץ' בננהפ עמית בן עטרע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול