דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן לאופרי יונתן לאופר

    איר פודס פרו
    מחיר בין 800-1000 הישן
    1000-1200 החדש
    9 ולי אישית יש את המזויף

    nireldesignN מנותק
    nireldesignN מנותק
    nireldesign
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7
    פוסט זה נמחק!
    יונתן לאופרי תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • nireldesignN nireldesign

      פוסט זה נמחק!

      יונתן לאופרי מנותק
      יונתן לאופרי מנותק
      יונתן לאופר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8
      פוסט זה נמחק!
      nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יונתן לאופרי יונתן לאופר

        פוסט זה נמחק!

        nireldesignN מנותק
        nireldesignN מנותק
        nireldesign
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • השקדןה מנותק
          השקדןה מנותק
          השקדן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          פשוט וקל...
          אוזניות פנסוניק רגילות שעולה כ 40 ש"ח
          ציון: 7
          אבל טוב מאוד...
          לאלה שלא שקועים יומם ולילה במוזיקה זה ודאי טוב [אני כן שקוע ובכל זאת טוב לי ואני לא חושב שצריך להשתגע עם אוזניות יקרות...]
          69808861c.jpg

          זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
          במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

          המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • השקדןה השקדן

            פשוט וקל...
            אוזניות פנסוניק רגילות שעולה כ 40 ש"ח
            ציון: 7
            אבל טוב מאוד...
            לאלה שלא שקועים יומם ולילה במוזיקה זה ודאי טוב [אני כן שקוע ובכל זאת טוב לי ואני לא חושב שצריך להשתגע עם אוזניות יקרות...]
            69808861c.jpg

            המבין 0ה מנותק
            המבין 0ה מנותק
            המבין 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #11

            @השקדן אני ממש חולק עליך אומנם אני משתמש עם אוזניות של לנובו XT91682585f2-3790-41bf-aff8-01cb2d844ef6-image.png
            שעולות 50 ש"ח באליאקספרס והם כ8 מתוך 10 אבל בואדיי שאין השוואה לג'ברה של 500

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • החליל הקסוםה מנותק
              החליל הקסוםה מנותק
              החליל הקסום
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי החליל הקסום
              #12
              פוסט זה נמחק!
              המבין 0ה החליל הקסוםה 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • החליל הקסוםה החליל הקסום

                פוסט זה נמחק!

                המבין 0ה מנותק
                המבין 0ה מנותק
                המבין 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @החליל-הקסום אבל זה לא דולף לבחוץ כל מה שאתה שומע?????????

                החליל הקסוםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                  גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                  גיטרה חשמלית 0
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיטרה חשמלית 0
                  #14

                  טרונסמארט אפולו בולד... אוזניות ברמה גבוהה מאוד עם איכות סאונד ממש טובה גם בנמוכים גם בגבוהים וגם באיזון שביניהם... וסינון רעשים אקטיבי (אומנם לא כמו של אפל אבל עדיין ברמה מאוד גבוהה...) יש גם אפליקציה נלווית רק שהיא לא מי יודע מה מפותחת...

                  קניתי אותם בזמנו בחנות הרשמית בעליאקספרס ב150 ש"ח בערך (בארץ הם עולים 350 - 400) רק שהיום כבר לא מוכרים אותם שם...

                  החיסרון שלהם שהם קצת גדולות ובעקבות כך ברוחות חזקות כשעומדים נגד כיוון הרוח הסינון רעשים לא מצליח להתגבר על הרעש של הרוח...

                  השוותי אותם עם הרבה אוזניות ואם הייתי מודד ביחס לתמורה למחיר אז זה נמצא הרבה מעל הממוצע והרבה יותר ממה שציפיתי... (נכון איירפודס פרו יותר טובות אבל לא ביחס למחיר... זה היה יותר טוב מכמה דגמים של JBL שהשוותי וכן מכמה דגמים של ג'ברה...)

                  ציון: 9.8

                  "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • L מנותק
                    L מנותק
                    LOVE YOURSELF
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    אני משתמשת באוזניות האלה:Xiaomi Redmi Buds 3 Pro של שיאומי
                    האיכות שלהם8.5 הם אוזניות מאד זולות יחסית אפשר למצוא אותם בסביבות ה120-150 שקל. הם אמנם לא איכותיות כמו האפל או סמסונג אבל הם מאד אכותיות. אני מצרפת סקירה של WiseBuy:
                    הטוב :חיבור בו-זמנית לשני מכשירים
                    ביטול רעשים אקטיבי אדפטיבי
                    טעינה אלחוטית
                    נוחות מאוד לענידה ממושכת
                    חיישן הוצאה מהאוזן
                    איכות חומרים מצוינת
                    עמידות בזיעה IPX4
                    הרע:
                    שליטה מוגבלת במקשי המגע
                    אין אפליקציה תומכת (למעט במכשירי MIUI)
                    ווליום מרבי לא מאוד גבוה.
                    בשורה התחתונה האוזניות החדשות של שיאומי אולי לא יקטפו פרסים בתחום איכות הסאונד, אך כמו ברוב מוצרי החברה, הן מצליחות לספק תמורה יוצאת מן הכלל למחיר הזול שלהן. הן גם נוחות לשימוש, גם כוללות ביטול רעשים ומצב שקיפות, גם טעינה אלחוטית וגם תמיכה בחיבור סימולטני לשני מכשירים, פיצ'ר די נדיר שכמעט לא מצאנו באוזניות אחרות. איכות הסאונד טובה פלוס אבל לא מצטיינת, והיינו שמחים לקבל אפליקציה תומכת למכשירים שאינם של שיאומי או לפחות שליטה נרחבת יותר עם לחצני המגע, אבל גם עם המגבלות האלה, ל-Redmi Buds 3 Pro יש הרבה מה להציע.
                    224d940d-3f8b-41fc-8ab5-6772a094b504-image.png

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • המבין 0ה המבין 0

                      @החליל-הקסום אבל זה לא דולף לבחוץ כל מה שאתה שומע?????????

                      החליל הקסוםה מנותק
                      החליל הקסוםה מנותק
                      החליל הקסום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Ch.TC מנותק
                        Ch.TC מנותק
                        Ch.T
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        אני משתמשת באוזניות בלוטוס i12
                        08b6da5c-b352-4496-8dbe-4e3fbed062fd-image.png
                        הם עולות בסביבות 60-100 והן ממש אכותיות,
                        מבחינתי ציון האיכות הוא 9.5
                        הם ממש טובות ונוחות ומתלבשות בול על האוזן
                        איכות בלוטוס טובה ושמע מעולה!

                        החליל הקסוםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • Ch.TC Ch.T

                          אני משתמשת באוזניות בלוטוס i12
                          08b6da5c-b352-4496-8dbe-4e3fbed062fd-image.png
                          הם עולות בסביבות 60-100 והן ממש אכותיות,
                          מבחינתי ציון האיכות הוא 9.5
                          הם ממש טובות ונוחות ומתלבשות בול על האוזן
                          איכות בלוטוס טובה ושמע מעולה!

                          החליל הקסוםה מנותק
                          החליל הקסוםה מנותק
                          החליל הקסום
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18
                          פוסט זה נמחק!
                          Ch.TC תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • L LOVE YOURSELF

                            אני משתמשת באוזניות האלה:Xiaomi Redmi Buds 3 Pro של שיאומי
                            האיכות שלהם8.5 הם אוזניות מאד זולות יחסית אפשר למצוא אותם בסביבות ה120-150 שקל. הם אמנם לא איכותיות כמו האפל או סמסונג אבל הם מאד אכותיות. אני מצרפת סקירה של WiseBuy:
                            הטוב :חיבור בו-זמנית לשני מכשירים
                            ביטול רעשים אקטיבי אדפטיבי
                            טעינה אלחוטית
                            נוחות מאוד לענידה ממושכת
                            חיישן הוצאה מהאוזן
                            איכות חומרים מצוינת
                            עמידות בזיעה IPX4
                            הרע:
                            שליטה מוגבלת במקשי המגע
                            אין אפליקציה תומכת (למעט במכשירי MIUI)
                            ווליום מרבי לא מאוד גבוה.
                            בשורה התחתונה האוזניות החדשות של שיאומי אולי לא יקטפו פרסים בתחום איכות הסאונד, אך כמו ברוב מוצרי החברה, הן מצליחות לספק תמורה יוצאת מן הכלל למחיר הזול שלהן. הן גם נוחות לשימוש, גם כוללות ביטול רעשים ומצב שקיפות, גם טעינה אלחוטית וגם תמיכה בחיבור סימולטני לשני מכשירים, פיצ'ר די נדיר שכמעט לא מצאנו באוזניות אחרות. איכות הסאונד טובה פלוס אבל לא מצטיינת, והיינו שמחים לקבל אפליקציה תומכת למכשירים שאינם של שיאומי או לפחות שליטה נרחבת יותר עם לחצני המגע, אבל גם עם המגבלות האלה, ל-Redmi Buds 3 Pro יש הרבה מה להציע.
                            224d940d-3f8b-41fc-8ab5-6772a094b504-image.png

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @LOVE-YOURSELF אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                            אני משתמשת באוזניות האלה:Xiaomi Redmi Buds 3 Pro של שיאומי
                            האיכות שלהם8.5 הם אוזניות מאד זולות יחסית אפשר למצוא אותם בסביבות ה120-150 שקל. הם אמנם לא איכותיות כמו האפל או סמסונג אבל הם מאד אכותיות. אני מצרפת סקירה של WiseBuy:
                            הטוב :חיבור בו-זמנית לשני מכשירים
                            ביטול רעשים אקטיבי אדפטיבי
                            טעינה אלחוטית
                            נוחות מאוד לענידה ממושכת
                            חיישן הוצאה מהאוזן
                            איכות חומרים מצוינת
                            עמידות בזיעה IPX4
                            הרע:
                            שליטה מוגבלת במקשי המגע
                            אין אפליקציה תומכת (למעט במכשירי MIUI)
                            ווליום מרבי לא מאוד גבוה.
                            בשורה התחתונה האוזניות החדשות של שיאומי אולי לא יקטפו פרסים בתחום איכות הסאונד, אך כמו ברוב מוצרי החברה, הן מצליחות לספק תמורה יוצאת מן הכלל למחיר הזול שלהן. הן גם נוחות לשימוש, גם כוללות ביטול רעשים ומצב שקיפות, גם טעינה אלחוטית וגם תמיכה בחיבור סימולטני לשני מכשירים, פיצ'ר די נדיר שכמעט לא מצאנו באוזניות אחרות. איכות הסאונד טובה פלוס אבל לא מצטיינת, והיינו שמחים לקבל אפליקציה תומכת למכשירים שאינם של שיאומי או לפחות שליטה נרחבת יותר עם לחצני המגע, אבל גם עם המגבלות האלה, ל-Redmi Buds 3 Pro יש הרבה מה להציע.
                            224d940d-3f8b-41fc-8ab5-6772a094b504-image.png

                            גם לי יש אותם אחלה
                            ו@החליל-הקסום גם מה שיש לך ממליצה ממש זה טוב
                            יש לי גם את זה

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ניגון דודנ מנותק
                              ניגון דודנ מנותק
                              ניגון דוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ניגון דוד
                              #20

                              אני משתמש באלה של b&o זה משהו שא"א להסביר בפה ניתנים להשגה רק בחנות אחת רשמית של החברה בתל אביב מחירם בין 2500- 3000 יש ביד שתים לפעמים אנשים שקנו ומוכרים !
                              Beoplay-H95-Black_1.png
                              ציון 10

                              מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • hi it's meH מנותק
                                hi it's meH מנותק
                                hi it's me
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                לי יש אוזניות של אפל איירפוטס שעולות 400-500
                                אוזניות שוות ברמות, נוחות מאד מתחברות בקלות וכיף לשמוע איתם
                                אני מדרגת אותם 9

                                אני טיפוס שכל הזמן נופלות לי האוזניות על הרצפה , לא מדי שומר.....,והם נשארות חיות וקיימות

                                מוישי 2מ מישהי מאמימ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • hi it's meH hi it's me

                                  לי יש אוזניות של אפל איירפוטס שעולות 400-500
                                  אוזניות שוות ברמות, נוחות מאד מתחברות בקלות וכיף לשמוע איתם
                                  אני מדרגת אותם 9

                                  אני טיפוס שכל הזמן נופלות לי האוזניות על הרצפה , לא מדי שומר.....,והם נשארות חיות וקיימות

                                  מוישי 2מ מנותק
                                  מוישי 2מ מנותק
                                  מוישי 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי 2
                                  #22

                                  @hi-it-s-me זה טוב למוזיקה ? הסאונד טוב??
                                  וגם זה טוב לשיחות? חשוב לי לדעת !

                                  https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                  שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                  כנסו והרשמו לערוץ

                                  hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • החליל הקסוםה החליל הקסום

                                    פוסט זה נמחק!

                                    Ch.TC מנותק
                                    Ch.TC מנותק
                                    Ch.T
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #23

                                    @החליל-הקסום אין לי מושג
                                    קניתי את זה באיזה חנות בעיר שלי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1א מנותק
                                      אביגיל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                      #24

                                      לי יש אוזניות של Apple AirPods 2 הם עלו לי בערך 500 שקל בKSP

                                      מספר 10000 אני מאוד נהנית מהם, הם מוצלחות ממשששש
                                      הם נכנסות ישירות לאוזן, נוחות מאוד, הם מתחברות בקלות לכל מכשיר.
                                      הם נטענות ממש מהר (אני יכולה לשמוע 5 שעות מהם ואז לשים בקופסא לרבע שעה בערך
                                      והם נטענות לגמרי)
                                      שומעים עוצמתי (אני אישית מרגישה כמעט בהופעה) לא שומעים כלום מבחוץ.
                                      אני מדברת איתם חופשי בפלאפון ושומעים מאוד טוב וגם אני שומעת טוב.
                                      היה לי כמה סוגי אוזניות ומיהם אני לא יכולה להיפרד לשניה!!!!!!!!!!!!
                                      ממליצה לכולם

                                      Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                      שלום משהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אהרן נחוםא מנותק
                                        אהרן נחוםא מנותק
                                        אהרן נחום
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
                                        #25

                                        AKG K-702
                                        ציון: 9.9
                                        אוזניות פתוחות למיקס ומאסטרינג
                                        אוזניות מאד נוחות, סאונד מאד איכותי ומדויק, (אולי חסר קצת בס) טווח תדרים 10Hz-39kHz,
                                        מחיר: באיזור 700-900 אבל הכי זול כאן
                                        חסרונות: שומעים את כל הרעש מבחוץ, ובחוץ שומעים את כל הרעש מבפנים..
                                        K702.jpg

                                        אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                                        וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                                        אלא פשוט תמלאו אותה...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • החליל הקסוםה החליל הקסום

                                          פוסט זה נמחק!

                                          החליל הקסוםה מנותק
                                          החליל הקסוםה מנותק
                                          החליל הקסום
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול