שיתוף | החשמלית החדשה שלי...
-
פנדר סטראטוקסטר אמריקן דלוקס HSS
שנת 1999 (כן יותר זקנה ממני...
)סאונד מדהים...




-
כיון שאין מקום בהודעה הקודמת אז הנה עוד תמונות



כולל קייס קשיח מקורי של פנדר...

אחלו לי מזל טוב חוו דעתכם... או לייקו...
-
כיון שאין מקום בהודעה הקודמת אז הנה עוד תמונות



כולל קייס קשיח מקורי של פנדר...

אחלו לי מזל טוב חוו דעתכם... או לייקו...
@גיטרה-חשמלית-0 אז תעלה לפחות ביצועים מזה
-
זה לא עובד....
-
כיון שאין מקום בהודעה הקודמת אז הנה עוד תמונות



כולל קייס קשיח מקורי של פנדר...

אחלו לי מזל טוב חוו דעתכם... או לייקו...
-
@מרדכי-ר אמר בשיתוף | החשמלית החדשה שלי...:
תתחדש, מגניב לגמרי
כמה עלתה? יד שנייה?@yael אמר בשיתוף | החשמלית החדשה שלי...:
@מרדכי-ר היא בטח עלתה הון!
קניתי ביד שניה ב4,500
שווה כל שקל
נ.ב. שאלתי את הרצל כמה שווה והוא אמר לי ש5,000 - 5,5000
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות