דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ישי ריבו

ישי ריבו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
ישי ריבוילד חוכם
2.2k פוסטים 299 כותבים 395.3k צפיות 49 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אביגיל 1א אביגיל 1

    @המחבל-המחופש אמר בישי ריבו:

    @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

    @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

    @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

    @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

    @chagit03 אמר בישי ריבו:

    @המבין-0 אמר בישי ריבו:

    @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
    הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
    ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

    גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

    מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

    אני בכלל לא בטוחה!!!!!
    אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

    הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

    למה נראה לך????
    זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
    ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

    אני לא מבינה דבר אחד אם הוא מוציא פעם בשנה
    אז למה כולם כל כך לאוטים עליו
    השירים שלו מושלמים נכון אבל זה קצת
    מה הסיפור

    תשאלי את עצמך!!
    כי יש לו כתיבה מושכת
    כי הוא מדבר בכנות ואמיתי והוא באמת מוציא את הלב שלו בשירים
    אני גם לא יודעת למה אבל אני פשוט הכי נהנית לשמוע שירים שלו!

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1097

    @אביגיל-1 נכון אבל אנשים להוטים ברמה מטורפת
    שירים מושלמים אחד אחד אבל תרגיעו

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

      @אביגיל-1 נכון אבל אנשים להוטים ברמה מטורפת
      שירים מושלמים אחד אחד אבל תרגיעו

      אביגיל 1א מנותק
      אביגיל 1א מנותק
      אביגיל 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1098

      @המחבל-המחופש אמר בישי ריבו:

      @אביגיל-1 נכון אבל אנשים להוטים ברמה מטורפת
      שירים מושלמים אחד אחד אבל תרגיעו

      את מוזמנת לדבר איתם ולהרגיע אותם
      😊 😊

      Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • אביגיל 1א אביגיל 1

        @המחבל-המחופש אמר בישי ריבו:

        @אביגיל-1 נכון אבל אנשים להוטים ברמה מטורפת
        שירים מושלמים אחד אחד אבל תרגיעו

        את מוזמנת לדבר איתם ולהרגיע אותם
        😊 😊

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1099

        @אביגיל-1 בכיףףףףףףףףף

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

          @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

          @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

          @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

          @chagit03 אמר בישי ריבו:

          @המבין-0 אמר בישי ריבו:

          @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
          הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
          ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

          גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

          מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

          אני בכלל לא בטוחה!!!!!
          אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

          הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

          למה נראה לך????
          זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
          ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

          אני לא מבינה דבר אחד אם הוא מוציא פעם בשנה
          אז למה כולם כל כך לאוטים עליו
          השירים שלו מושלמים נכון אבל זה קצת
          מה הסיפור

          יונתן לאופרי מנותק
          יונתן לאופרי מנותק
          יונתן לאופר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1100

          @המחבל-המחופש אמר בישי ריבו:

          @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

          @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

          @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

          @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

          @chagit03 אמר בישי ריבו:

          @המבין-0 אמר בישי ריבו:

          @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
          הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
          ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

          גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

          מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

          אני בכלל לא בטוחה!!!!!
          אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

          הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

          למה נראה לך????
          זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
          ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

          אני לא מבינה דבר אחד אם הוא מוציא פעם בשנה
          אז למה כולם כל כך לאוטים עליו
          השירים שלו מושלמים נכון אבל זה קצת
          מה הסיפור

          כי אנשים אוהבים את סגנון המוזיקה שלו!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר מנותק
            ר מנותק
            ר' חיים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1101
            פוסט זה נמחק!
            המחבל המחופשה שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ר ר' חיים

              פוסט זה נמחק!

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
              #1102

              @ר-חיים אמר בישי ריבו:

              להורדה

              תבקש בבקשות שירים אני יוריד לך

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר ר' חיים

                פוסט זה נמחק!

                שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1103

                @ר-חיים _-עקיבא_תורג_מן-רק_עוד_רגע-_מקורי.mp3

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אביגיל 1א אביגיל 1

                  @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                  @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                  @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                  @chagit03 אמר בישי ריבו:

                  @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                  @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                  הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                  ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                  גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                  מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                  אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                  אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                  הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                  למה נראה לך????
                  זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                  ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                  #1104

                  @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                  @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                  @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                  @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                  @chagit03 אמר בישי ריבו:

                  @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                  @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                  הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                  ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                  גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                  מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                  אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                  אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                  הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                  למה נראה לך????
                  זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                  ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                  הרבי מוציאים שירים שלא הם כתבו.

                  אביגיל 1א יונתן לאופרי 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                    @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                    @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                    @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                    @chagit03 אמר בישי ריבו:

                    @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                    @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                    הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                    ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                    גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                    מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                    אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                    אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                    הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                    למה נראה לך????
                    זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                    ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                    הרבי מוציאים שירים שלא הם כתבו.

                    אביגיל 1א מנותק
                    אביגיל 1א מנותק
                    אביגיל 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1105

                    @ב-ב אמר בישי ריבו:

                    @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                    @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                    @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                    @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                    @chagit03 אמר בישי ריבו:

                    @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                    @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                    הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                    ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                    גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                    מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                    אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                    אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                    הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                    למה נראה לך????
                    זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                    ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                    הרבי מוציאים שירים שלא הם כתבו.

                    מה זה קשור עכשיו???

                    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • המבין 0ה המבין 0

                      @chagit03 יש אפשרות להעלות את הדו שיח בכתב
                      ומי היתה המראיינת?????????

                      ויוושו מנותק
                      ויוושו מנותק
                      ויווש
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1106
                      פוסט זה נמחק!
                      hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ויוושו ויווש

                        פוסט זה נמחק!

                        hi it's meH מנותק
                        hi it's meH מנותק
                        hi it's me
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1107

                        @ויווש
                        חסוםםםם

                        ויוושו תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • hi it's meH hi it's me

                          @ויווש
                          חסוםםםם

                          ויוושו מנותק
                          ויוושו מנותק
                          ויווש
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1108
                          פוסט זה נמחק!
                          אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                            @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                            @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                            @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                            @chagit03 אמר בישי ריבו:

                            @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                            @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                            הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                            ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                            גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                            מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                            אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                            אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                            הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                            למה נראה לך????
                            זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                            ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                            הרבי מוציאים שירים שלא הם כתבו.

                            יונתן לאופרי מנותק
                            יונתן לאופרי מנותק
                            יונתן לאופר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1109

                            @ב-ב אמר בישי ריבו:

                            @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                            @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                            @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                            @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                            @chagit03 אמר בישי ריבו:

                            @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                            @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                            הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                            ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                            גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                            מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                            אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                            אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                            הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                            למה נראה לך????
                            זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                            ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                            הרבי מוציאים שירים שלא הם כתבו.

                            אין בזה קטע

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אביגיל 1א אביגיל 1

                              @ב-ב אמר בישי ריבו:

                              @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                              @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                              @אביגיל-1 אמר בישי ריבו:

                              @יונתן-לאופר אמר בישי ריבו:

                              @chagit03 אמר בישי ריבו:

                              @המבין-0 אמר בישי ריבו:

                              @אביגיל-1 זה נשמע חרטה ברטה....
                              הוא פשוט אוהב להוציא שיר פעם בתקופה דייי ארוכה וכך להישאר במיינסטרים
                              ומיסתבר אין לו כח להיות יותר מידי באולפנים

                              גמאני חשבתי ככה אבל מאז שראיתי את הראיון שלו בערוץ 14 שהוא אמר שיש לו חרדת כתיבה והוא חושש להוציא שרים ומה הקהל יגידו-אני מזההה מבינה אותוווו

                              מן הסתם יש את זה לכל זמר פשוט לא כל אחד יאמר את זה בקול

                              אני בכלל לא בטוחה!!!!!
                              אין הרבה זמרים ענווים כמוהו

                              הוא פשוט היחיד שיאמר את זה

                              למה נראה לך????
                              זמר שמפחד לכתוב שיר לא מוציא שיר כל חודשיים
                              ישי ריבו הוא הזמר היחיד שמוציא שיר פעם בשנה

                              הרבי מוציאים שירים שלא הם כתבו.

                              מה זה קשור עכשיו???

                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1110

                              @אביגיל-1 לישי ריבו יש פחד לכתוב.
                              וניסו להקביל אותו לזמרים אחרים אז אמרתי שזה לא חכמה, כי הם לא כותבים בעצמם.
                              רוב הזמרים היום לא כותבים.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ויוושו ויווש

                                פוסט זה נמחק!

                                אביגיל 1א מנותק
                                אביגיל 1א מנותק
                                אביגיל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                #1111

                                @ויווש
                                כדאי לך למחוק את זה כי רואים שם נשים ושומעים אישה
                                לכן לא העלו את זה עד עכשיו
                                וכל הכבוד על זה שחתכת והעלית
                                👍 👍

                                Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מוזיקלי 3מ מנותק
                                  מוזיקלי 3מ מנותק
                                  מוזיקלי 3
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1112

                                  ישי ריבו בקרוב שיר חדש אז חברים שלא תגידו לא ידעתם🤣

                                  אביגיל 1א ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  7
                                  • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                                    ישי ריבו בקרוב שיר חדש אז חברים שלא תגידו לא ידעתם🤣

                                    אביגיל 1א מנותק
                                    אביגיל 1א מנותק
                                    אביגיל 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1113

                                    @מוזיקלי-3 אמר בישי ריבו:

                                    ישי ריבו בקרוב שיר חדש אז חברים שלא תגידו לא ידעתם🤣

                                    מאיפה אתה יודע????

                                    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                                      ישי ריבו בקרוב שיר חדש אז חברים שלא תגידו לא ידעתם🤣

                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1114

                                      @מוזיקלי-3 אמר בישי ריבו:

                                      ישי ריבו בקרוב שיר חדש אז חברים שלא תגידו לא ידעתם🤣

                                      השאלה היא מתי זה בקרוב.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אביגיל 1א מנותק
                                        אביגיל 1א מנותק
                                        אביגיל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1115
                                        • חשיפה ראשונית ומיוחדת למנויי מיוזיק סקופ: הזמר והיוצר ישי ריבו עובד בימים אלה על סינגל חדש ומיוחד עם כתיבה יוצאת דופן כמו שרק הוא יודע, צפו בביצוע הראשוני שלו לשיר וגם האזינו לחשיפה בלעדית היישר אל מילות השיר והלחן המיוחד ואל תשכחו איפה שמעתם על כך לראשונה?!

                                        Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אביגיל 1א אביגיל 1
                                          • חשיפה ראשונית ומיוחדת למנויי מיוזיק סקופ: הזמר והיוצר ישי ריבו עובד בימים אלה על סינגל חדש ומיוחד עם כתיבה יוצאת דופן כמו שרק הוא יודע, צפו בביצוע הראשוני שלו לשיר וגם האזינו לחשיפה בלעדית היישר אל מילות השיר והלחן המיוחד ואל תשכחו איפה שמעתם על כך לראשונה?!
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.ב מנותק
                                          ב. ב.
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1116

                                          @אביגיל-1 איזה סקופ אדיר!!!!
                                          (עכשיו אני מאמינה😜)
                                          אפשר להעלות את הביצוע?

                                          אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול