קבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?
-
@דיזיין אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:
@סקופר למה לא קו המכלול?
כי אני מעוניין למתג את זה בפני עצמו.
-
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי) -
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי)פוסט זה נמחק! -
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי)@סקופר אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי)אולי " השבוע במוזיקה"
או שזהקבוצה שאמורה לשלוח עוד תכנים חוץ ממוזיקה? -
רעיון מטורףףף
ותעלה שם את כל שלוחת הפנאי, מתיחות וכו' -
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי)@סקופר אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי)אולי?
"חם לפני כולם"


-
אולי
מיוזיק טוק! -
תודה על התגובות.
אתם מוזמנים לשלוח כאן הצעות לשם הקבוצה.
חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
מחכה כבר (אפשר לשלוח גם בפרטי)@דודו-בלוקה @יהודה-n
@סקופר אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
-
@דודו-בלוקה @יהודה-n
@סקופר אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:חבר'ה, תשתדלו להיות מקוריים. לא עוד "מיוזיק" או "מוזיקה". שם מקורי ושונה.
-
מתי נפתחת הקבוצה?
@שושנה-בין-הקוצים יש לך מידע אם נפתח או לא אשמח למי שיוכל לתת לי מידע על פורום כזה או קבוצה כזו
-
@שושנה-בין-הקוצים יש לך מידע אם נפתח או לא אשמח למי שיוכל לתת לי מידע על פורום כזה או קבוצה כזו
-
המכלול במייל - הכי נשמע טוב
זה לא עוד שם שמנסים לחבר זה בעצם מה שזה כל התכנים שיש בקו המכלול עכשיו גם במייל לא? -
מי פותח את הקבוצה סקופר שזה~קו המכלול
אז מגיע שהקבוצה תהיה על שם קו המכלול!בוא נקרא לקבוצה סקופר במיל.........
-
@שמעון-2 זהו זה עובד אפשר לשלוח מייל?
-
@שמעון-2 זהו זה עובד אפשר לשלוח מייל?
@המחבל-המחופש
כן עובד אפילו התמונת פרופיל שלהם מעודכן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

