דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. למזג שיר עם תמונה

למזג שיר עם תמונה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
54 פוסטים 10 כותבים 2.4k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יואל י

    האם אפשר למזג את השיר שנמצא בקישור הזה
    https://send.magicode.me/send****-file/file/f43d4cbe90656df95959b284f5d30c6027c8272d/view
    ולחבר לתמונה
    פלייליסט חורף.GIF
    תודה רבה

    י מנותק
    י מנותק
    יואל י
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @יואל-י אמר בלמזג שיר עם תמונה:

    האם אפשר למזג את השיר שנמצא בקישור הזה
    https://send.magicode.me/send****-file/file/f43d4cbe90656df95959b284f5d30c6027c8272d/view
    ולחבר לתמונה
    פלייליסט חורף.GIF
    תודה רבה

    ?

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @עשהאל-רוזן
      כתוב שם Naxt
      שזה אומר להמשיך

      b52832eb-f8ed-42e6-a912-299f18e7e794-image.png

      עשהאל רוזןע מנותק
      עשהאל רוזןע מנותק
      עשהאל רוזן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @שמעון-2
      ואז אני לוחץ וזה רושם לי פיניש
      אני לוחץ על זה וזה נסגר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמעון 2ש שמעון 2

        @עשהאל-רוזן
        מה לא נפתח

        צריך להוריד להתקין ואז עובד
        c6323a8c-aab3-4c4a-9bdc-96c5f459cd1d-image.png

        @יואל-י תודה רבה אין צורך

        ד מנותק
        ד מנותק
        דיזיין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @שמעון-2 אמר בלמזג שיר עם תמונה:

        @עשהאל-רוזן
        מה לא נפתח

        צריך להוריד להתקין ואז עובד
        c6323a8c-aab3-4c4a-9bdc-96c5f459cd1d-image.png

        @יואל-י תודה רבה אין צורך

        אתה יכול להעלות את התוכנה?

        אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
        ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

          @שמעון-2
          Screenshot 2023-01-07 225920.jpg
          זה מה שהוא רושם לי
          ואני לא מבין מה הוא רוצה ממני

          י מנותק
          י מנותק
          יואל י
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @עשהאל-רוזן הורדת ת'תוכנה

          עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יואל י

            @עשהאל-רוזן הורדת ת'תוכנה

            עשהאל רוזןע מנותק
            עשהאל רוזןע מנותק
            עשהאל רוזן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @יואל-י
            כן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י מנותק
              י מנותק
              יואל י
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              @עשהאל-רוזן אתה יכול לעשות לי תודה רבה נציין אותך בקרדיטים ביוטיוב 😊

              עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יואל י

                @עשהאל-רוזן אתה יכול לעשות לי תודה רבה נציין אותך בקרדיטים ביוטיוב 😊

                עשהאל רוזןע מנותק
                עשהאל רוזןע מנותק
                עשהאל רוזן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @יואל-י
                לא הבנתי מה הקשר אבל שיהיה לייק ותודה ענקיתתתתתת

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                  @יואל-י
                  לא הבנתי מה הקשר אבל שיהיה לייק ותודה ענקיתתתתתת

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יואל י
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @עשהאל-רוזן אני מתכנן להעלות ליוטיוב אשמח אם תעשה לי את זה תודה

                  עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יואל י

                    @עשהאל-רוזן אני מתכנן להעלות ליוטיוב אשמח אם תעשה לי את זה תודה

                    עשהאל רוזןע מנותק
                    עשהאל רוזןע מנותק
                    עשהאל רוזן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25

                    @יואל-י
                    מה להעלות ליוטיוב?
                    ואת מה לעשות לך?
                    נראה לי אתה מתבלבל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יואל י

                      האם אפשר למזג את השיר שנמצא בקישור הזה
                      https://send.magicode.me/send****-file/file/f43d4cbe90656df95959b284f5d30c6027c8272d/view
                      ולחבר לתמונה
                      פלייליסט חורף.GIF
                      תודה רבה

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יואל י
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @יואל-י אמר בלמזג שיר עם תמונה:

                      האם אפשר למזג את השיר שנמצא בקישור הזה
                      https://send.magicode.me/send****-file/file/f43d4cbe90656df95959b284f5d30c6027c8272d/view
                      ולחבר לתמונה
                      פלייליסט חורף.GIF
                      תודה רבה

                      אני מתכונן לעות את זה ליוטיוב ואני חייב לעשות את האמפי 3 עם תמונה

                      עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יואל י

                        @יואל-י אמר בלמזג שיר עם תמונה:

                        האם אפשר למזג את השיר שנמצא בקישור הזה
                        https://send.magicode.me/send****-file/file/f43d4cbe90656df95959b284f5d30c6027c8272d/view
                        ולחבר לתמונה
                        פלייליסט חורף.GIF
                        תודה רבה

                        אני מתכונן לעות את זה ליוטיוב ואני חייב לעשות את האמפי 3 עם תמונה

                        עשהאל רוזןע מנותק
                        עשהאל רוזןע מנותק
                        עשהאל רוזן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @יואל-י
                        אני לא מצליח לפתוח את התוכנה

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                          @יואל-י
                          אני לא מצליח לפתוח את התוכנה

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יואל י
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל י
                          #28

                          @עשהאל-רוזן מה עושים צריך עזרה מ @שמעון-2

                          עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יואל י

                            @עשהאל-רוזן מה עושים צריך עזרה מ @שמעון-2

                            עשהאל רוזןע מנותק
                            עשהאל רוזןע מנותק
                            עשהאל רוזן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @יואל-י
                            לפי איך שזה נראה שמעון מנותק
                            אולי מישהו אחר יעזור לנו בבקשה

                            יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                              @יואל-י
                              לפי איך שזה נראה שמעון מנותק
                              אולי מישהו אחר יעזור לנו בבקשה

                              יאיר 2 0י מנותק
                              יאיר 2 0י מנותק
                              יאיר 2 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @עשהאל-רוזן אם אתה רוצה
                              להעלות ליוטיוב זה לא יעזור
                              להכניס תמונה לMP3 צריך להמיר לMP4
                              ולעשות את זה כסרטון שברקע יש תמונה

                              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                              עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                @עשהאל-רוזן אם אתה רוצה
                                להעלות ליוטיוב זה לא יעזור
                                להכניס תמונה לMP3 צריך להמיר לMP4
                                ולעשות את זה כסרטון שברקע יש תמונה

                                עשהאל רוזןע מנותק
                                עשהאל רוזןע מנותק
                                עשהאל רוזן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @יאיר-2-0
                                לא ליוטיוב אני רוצה שכשיורידו את השיר יהיה את התמונה

                                יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                                  @יאיר-2-0
                                  לא ליוטיוב אני רוצה שכשיורידו את השיר יהיה את התמונה

                                  יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                                  #32

                                  @יואל-י
                                  https://send.magicode.me/se****nd-file/file/aa4948636bfaa0ef8c25ea7da6dae7f30da56853/view
                                  אגב סט ממש יפה

                                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                  עשהאל רוזןע י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                    @יואל-י
                                    https://send.magicode.me/se****nd-file/file/aa4948636bfaa0ef8c25ea7da6dae7f30da56853/view
                                    אגב סט ממש יפה

                                    עשהאל רוזןע מנותק
                                    עשהאל רוזןע מנותק
                                    עשהאל רוזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @יאיר-2-0
                                    לא שלי זה של @יואל-י

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @יואל-י
                                      אתה רוצה לעשות את זה לבד?

                                      יש לי תוכנה בשביל זה
                                      שלש דקות וזהה מסודר
                                      רוצה?

                                      חיפאיח מנותק
                                      חיפאיח מנותק
                                      חיפאי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @שמעון-2 אמר בלמזג שיר עם תמונה:

                                      @יואל-י
                                      אתה רוצה לעשות את זה לבד?

                                      יש לי תוכנה בשביל זה
                                      שלש דקות וזהה מסודר
                                      רוצה?

                                      נו איפה קישור לתוכנה,
                                      אני גם מחפש כבר שנים איך עושים את זה
                                      @שמעון-2 אשמח שתעלה לכאן קישור להורדה
                                      תודה מראש

                                      ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                                      מלך המוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חיפאיח חיפאי

                                        @שמעון-2 אמר בלמזג שיר עם תמונה:

                                        @יואל-י
                                        אתה רוצה לעשות את זה לבד?

                                        יש לי תוכנה בשביל זה
                                        שלש דקות וזהה מסודר
                                        רוצה?

                                        נו איפה קישור לתוכנה,
                                        אני גם מחפש כבר שנים איך עושים את זה
                                        @שמעון-2 אשמח שתעלה לכאן קישור להורדה
                                        תודה מראש

                                        מלך המוזיקהמ מנותק
                                        מלך המוזיקהמ מנותק
                                        מלך המוזיקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מלך המוזיקה
                                        #35

                                        @חיפאי הנה התוכנה להורדה mp3tag

                                        י R 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                          @יואל-י
                                          https://send.magicode.me/se****nd-file/file/aa4948636bfaa0ef8c25ea7da6dae7f30da56853/view
                                          אגב סט ממש יפה

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יואל י
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @יאיר-2-0 אני רוצה להעלות את זה ליוטיוב וזה לא עובד לי, אולי תנסה לפני שאתה מעלה למגיקוד
                                          תעשה את זה קובץ mp4 תודה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול