איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי
-
@מתויגת ברור שאין במה למזרחי היום וזוכרים רק מה שפעם היו שמים ברדיו רק את חים ישראל וחבבבבל וגם אותו ישכחו
@מוזיקלי-3 היום כבר לא משמיעים אותו?
אין לי זמן בשביל לשבת לשמוע רדיו... -
מזרחי ברור חיים ישראל
עולה על כולם
חסידי יעקב שוואקי -
מזרחי ברור חיים ישראל
עולה על כולם
חסידי יעקב שוואקי@תודה-לך-ה לא מרדכי שפירא?
-
למזרחי וישראלי אני לא מתחברת
חסידי אני אוהבת את ארי היל, מוטי ויזל ושלוימי גרטנר. -
@מי-זאת אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
מרדכי שפירא מה נקרא? חסידי?
ממש לא
לא יודע מה כן אבל לא חסידי -
@מוזיקלי-3 בוא נעשה סדר/הפרדה
יש חסידי
מזרחי
ישראלי
וחסידי ישראלי-שזה בעצם זמרים שהם לא חסדיים אבל הם לא מזרחיים ולא ישראלים כמו מורדכי שפירא שוואקי וכו על הרצף
לדעתי חסידי זה או זאנוויל או שלמה כהן (למרות שהוא ספרדי)
ישראלי זה עקיבא וריבו
ומזרחי אני לא אוהבת אז... -
פוסט זה נמחק!
-
@יונתן-וקנין זה ממש תלוי אני משוגעת על הגוון קול שלו....וכבר נאמר טעם וריח וכו'
ספציפית אני חושבת שיש לו קול מדהים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
