איזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי
-
פוסט זה נמחק!
-
@שירה-8 מה את מנסה לשלוח?
-
@שירה-8 מה את מנסה לשלוח?
@אוהבת-מוזיקה-3 זה שיר שחשבתי שהוא מזרחי התלהבתיס תם
-
פוסט זה נמחק!
-
@מוזיקלי-3 תודה על האזהרה
-
@אוהבת-מוזיקה-3 זה שיר שחשבתי שהוא מזרחי התלהבתיס תם
-
@שירה-8 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
@שירה-8 אני ישלח לך ישירות למיל וזהו
אסור להעלות מייל....
-
תסתכלי פה https://miktzav.com/topic/88/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D?_=1649607030496
-
@מוזיקלי-3 על *תינעלו לי את הנושא בבקשה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור שלא ירחיקו אתכם
-
@מוזיקלי-3 על *תינעלו לי את הנושא בבקשה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור שלא ירחיקו אתכם
@מוזיקלי-3 הבנו שאסור להעלות מייל....
-
@מוזיקלי-3 הבנו שאסור להעלות מייל....
@אוהבת-מוזיקה-3 כן אבל היא עלתה היא צריכה למחוק את זה כי הסגרו את הנושא וזה אחלה נושא
-
אוקיי אז לא בעיה שפשוט @שירה-8 תמחק את התגובה....
-
אוקיי אז לא בעיה שפשוט @שירה-8 תמחק את התגובה....
@אוהבת-מוזיקה-3 זה מה שהתכונתי סליחה אם אני נשמע מחליט פה אני בסך הכל לא רוצה שיסגרו את הנושא
-
@אוהבת-מוזיקה-3 זה מה שהתכונתי סליחה אם אני נשמע מחליט פה אני בסך הכל לא רוצה שיסגרו את הנושא
@יונתן-וקנין לא הכל טוב, אתה צודק לגמרי....
-
אני חושב שבמיזרחי יש שלוש ענקים במזרחי חיים ישראל.יניב בןמשיח.ואליקם בוטה.
בחסידי זה יעקב שוואקי
בישראלי זה ישי הענק
מה אתם חושבים@מוזיקלי-3 זה לא סוג של סקר?
{כי רק ההנהלה פותחת}
ו.. אני הייתי מחליפה את אליקם באופיר סלומון
או יובל טייב
הם עם יותר וותק וניסיון, לא? בעיניי הם מהגדולים
-
מזרחי ברור חיים ישראל
עולה על כולם
חסידי יעקב שוואקי@תודה-לך-ה אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
מזרחי ברור חיים ישראל
כל מי שאמר חיים ישראל זה נטו בגלל שהוא אולי לא מחבב מזרחי אבל מחליק לו על חיים ישראל, לא שאני לא אוהבת אותו. אבל הוא שר ים תיכוני, לא מזרחי! אז זה ברור שתכתבו חיים..
אבל הענקיים שבזרחי, זה לא הוא.. לדעתי בלבד.
סורי. -
@אוהבת-מוזיקה-3 אמר באיזה זמר אתם הכי אוהבים במזרחי בחסידי ובישראלי:
אסור להעלות מייל....
תודה רבה לכל המדווחים
שרואים משהו שחורג מכללי הפורום ולא עוברים הלאה
אתם ממש עוזרים ל @צוות-פיקוח לשמור על פורום נקי וטוב.
מי שהיה צריך להתרחק - הורחק. -
נכון מאוד מי שאומר שחיים ישראל הוא ענק הזמר המיזרחי הוא פשוט לא אוהב מזרחי
ולא שאני לא אוהב את חיים אלא זו התשובה של ממש מיתחמק כי יש עוד רבים וטובים כמו אליקם בוטה ו הרבה זמרים טובים כמו דוד חפצדי שחבל שלא יודעים לעריך אותם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
