דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

    מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
    שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

    יונתן לאופרי מנותק
    יונתן לאופרי מנותק
    יונתן לאופר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #89

    @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

    מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
    שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

    החיקוי גם טוב לי יש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • Ch.TC Ch.T

      @אהמ אתה יכול לשלוח קישור?

      א מנותק
      א מנותק
      אהמ...
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #90

      @Ch-T
      https://he.aliexpress.com/item/1005003975161015.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.601aySTKySTK5k&algo_pvid=2431b0c3-5847-4649-8d97-bd2f500bcb63&aem_p4p_detail=2023010908160011684770490171100015036465&algo_exp_id=2431b0c3-5847-4649-8d97-bd2f500bcb63-0&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000029934656528%22%7D&pdp_npi=2%40dis%21ILS%21151.57%2134.86%21%21%21%21%21%402145279016732809606016021d06d7%2112000029934656528%21sea&curPageLogUid=evN1WTlfz8wH&ad_pvid=2023010908160011684770490171100015036465_1&ad_pvid=2023010908160011684770490171100015036465_1

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מישהי מאמימ מישהי מאמי

        מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
        שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

        אביגיל 1א מנותק
        אביגיל 1א מנותק
        אביגיל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #91

        @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

        מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
        שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

        אני חושבת שכדאי
        אני השקעתי ואני מודה על זה כל שניה
        רואים הבדל בשמע ובאיכות בין המקורי לחיקוי

        Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

        nireldesignN יונתן לאופרי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אביגיל 1א אביגיל 1

          @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

          מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
          שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

          אני חושבת שכדאי
          אני השקעתי ואני מודה על זה כל שניה
          רואים הבדל בשמע ובאיכות בין המקורי לחיקוי

          nireldesignN מנותק
          nireldesignN מנותק
          nireldesign
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #92

          @אביגיל-1

          Airpods 2
          או
          Airpods 3
          ?

          אביגיל 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • nireldesignN nireldesign

            @אביגיל-1

            Airpods 2
            או
            Airpods 3
            ?

            אביגיל 1א מנותק
            אביגיל 1א מנותק
            אביגיל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #93

            @nireldesign אמר בסקר האוזניות הגדול !:

            @אביגיל-1

            Airpods 2
            או
            Airpods 3
            ?

            2
            אני אומרת לך ששווה כל שקלללל
            אם את אוהבת מוזיקה וכל הזמן שומעת

            Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אביגיל 1א אביגיל 1

              @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

              מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
              שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

              אני חושבת שכדאי
              אני השקעתי ואני מודה על זה כל שניה
              רואים הבדל בשמע ובאיכות בין המקורי לחיקוי

              יונתן לאופרי מנותק
              יונתן לאופרי מנותק
              יונתן לאופר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #94

              @אביגיל-1 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

              @מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:

              מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
              שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט" 😊 ?

              אני חושבת שכדאי
              אני השקעתי ואני מודה על זה כל שניה
              רואים הבדל בשמע ובאיכות בין המקורי לחיקוי

              ברור שיש הבדל אבל גם החיקוי טוב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2ש מנותק
                שמעון 2
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                #95

                שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

                17a7d69c-97fe-4013-9ff6-eb4c8007da7d-image.png

                דירוג 8
                הסבר למה שמונה
                האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
                אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת
                ושכתי לכתוב זה לא שוקל כלום זה לא נופל מהאוזן!!!

                יש לי עוד אוזניות של Lenovo
                אוזניות בלוטות חוט שהאוזנית מחוברים אחד לשני
                זה אני מדרג 6
                למה? כי זה די נחמד פחות סחרורים שמע טוב בס מוצלח יש לזה אפילו פתח בתוך האוזנית כדי שיכנס הבס איפה שיש בתמונה אדום כזה

                1a4700a4-ed4c-4b01-b120-06b9671623ef-image.png

                KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שמעון 2ש שמעון 2

                  שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

                  17a7d69c-97fe-4013-9ff6-eb4c8007da7d-image.png

                  דירוג 8
                  הסבר למה שמונה
                  האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
                  אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת
                  ושכתי לכתוב זה לא שוקל כלום זה לא נופל מהאוזן!!!

                  יש לי עוד אוזניות של Lenovo
                  אוזניות בלוטות חוט שהאוזנית מחוברים אחד לשני
                  זה אני מדרג 6
                  למה? כי זה די נחמד פחות סחרורים שמע טוב בס מוצלח יש לזה אפילו פתח בתוך האוזנית כדי שיכנס הבס איפה שיש בתמונה אדום כזה

                  1a4700a4-ed4c-4b01-b120-06b9671623ef-image.png

                  KING musicK מנותק
                  KING musicK מנותק
                  KING music
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #96

                  @שמעון-2

                  @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                  שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

                  דירוג 8
                  הסבר למה שמונה
                  האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
                  אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת

                  שלום,כמה עולות האוזניות הראשונות?
                  ואיפה אפשר להשיג?

                  לנושא שלי לחצו כאן❤️

                  תעקבו.🔥

                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • KING musicK KING music

                    @שמעון-2

                    @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                    שלום אני משתמש עם אוזניות Lenovo

                    דירוג 8
                    הסבר למה שמונה
                    האוזניות הללו עושים כאב ראש למי שמכיר את הD8 במוזיקה (ששיר עובר מאוזן לאוזר אז כאן הייתי מגדיר את זה כD360 כי זה מה שזה עושה אני מרגיש בתוך השיר 360 מעלות
                    אומנם זה טוב אבל לא הייתי ממליץ לשמוע המון זמן עם האוזניות הללו כי זה מסחרר קצת

                    שלום,כמה עולות האוזניות הראשונות?
                    ואיפה אפשר להשיג?

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #97

                    @KING-music סוד
                    השבוע אושר עד עשו קצת יח"צ לLenovo

                    כדאי שתבדוק!

                    KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש שמעון 2

                      @KING-music סוד
                      השבוע אושר עד עשו קצת יח"צ לLenovo

                      כדאי שתבדוק!

                      KING musicK מנותק
                      KING musicK מנותק
                      KING music
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #98

                      @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                      סוד

                      למה סוד?
                      מה הבעיה שלך להגיד?
                      אם אתה לא יודע, אז תגיד שאתה לא יודע...
                      אפשר אולי שם\דגם?

                      לנושא שלי לחצו כאן❤️

                      תעקבו.🔥

                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • KING musicK KING music

                        @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                        סוד

                        למה סוד?
                        מה הבעיה שלך להגיד?
                        אם אתה לא יודע, אז תגיד שאתה לא יודע...
                        אפשר אולי שם\דגם?

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #99

                        @KING-music

                        טוב בסדר
                        זה באושר עד השבוע ב99 ובסין 150

                        KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @KING-music

                          טוב בסדר
                          זה באושר עד השבוע ב99 ובסין 150

                          KING musicK מנותק
                          KING musicK מנותק
                          KING music
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #100

                          @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                          ובסין 150

                          אליאקספרס כאילו?

                          לנושא שלי לחצו כאן❤️

                          תעקבו.🔥

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • KING musicK KING music

                            @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                            ובסין 150

                            אליאקספרס כאילו?

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #101

                            @KING-music כן

                            KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @KING-music כן

                              KING musicK מנותק
                              KING musicK מנותק
                              KING music
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #102

                              @שמעון-2 אתה יודע דגם אולי?
                              שאני יחפש שם..

                              לנושא שלי לחצו כאן❤️

                              תעקבו.🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #103

                                אני אישית משתמשת באיירפודס:
                                h69113559_1000x1000pix2_2.png
                                ציון:10 מתוך 10
                                המוזיקה נשמעת באיכות טובה מאוד,אם מתרגלים אליהם אי אפשר לשמוע שירים באוזניות אחרות מרוב שזה אייכותי ומטורף!
                                זה עולה כעקרון 700
                                אבל השגתי את זה ב470 מאילת.

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • chagit03C chagit03

                                  אני אישית משתמשת באיירפודס:
                                  h69113559_1000x1000pix2_2.png
                                  ציון:10 מתוך 10
                                  המוזיקה נשמעת באיכות טובה מאוד,אם מתרגלים אליהם אי אפשר לשמוע שירים באוזניות אחרות מרוב שזה אייכותי ומטורף!
                                  זה עולה כעקרון 700
                                  אבל השגתי את זה ב470 מאילת.

                                  nireldesignN מנותק
                                  nireldesignN מנותק
                                  nireldesign
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #104

                                  @chagit03

                                  דור שני או שלישי?

                                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • nireldesignN nireldesign

                                    @chagit03

                                    דור שני או שלישי?

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #105

                                    @nireldesign שני
                                    ממש ממליצה!

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      @nireldesign שני
                                      ממש ממליצה!

                                      nireldesignN מנותק
                                      nireldesignN מנותק
                                      nireldesign
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #106

                                      @chagit03

                                      הרבה אומרים שחסר לבהם פירוט של כל הכלים
                                      וכן באסים.
                                      האם זה נכון?

                                      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • nireldesignN nireldesign

                                        @chagit03

                                        הרבה אומרים שחסר לבהם פירוט של כל הכלים
                                        וכן באסים.
                                        האם זה נכון?

                                        chagit03C מנותק
                                        chagit03C מנותק
                                        chagit03
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #107

                                        @nireldesign אני לא יודעת באיזה קטע הם טוענים ככה,אני פשוט שומעת מהם איכות אובר
                                        אגב יש להם גם צורה נוחה לאוזן ולא נופלת....

                                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                        (עדן מאירי)

                                        nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • chagit03C chagit03

                                          @nireldesign אני לא יודעת באיזה קטע הם טוענים ככה,אני פשוט שומעת מהם איכות אובר
                                          אגב יש להם גם צורה נוחה לאוזן ולא נופלת....

                                          nireldesignN מנותק
                                          nireldesignN מנותק
                                          nireldesign
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #108

                                          @chagit03
                                          יכולות להתחבר במקביל ל-2 מכשירים (לדוגמה פלאפון + מחשב)?

                                          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול