דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה ההבדל בין מעבדים

מה ההבדל בין מעבדים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
9 פוסטים 6 כותבים 326 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה בקליפח מנותק
    חיה בקליפח מנותק
    חיה בקליפ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
    #1

    מה ההבדל בין משה לאופר לבין יואלי
    בין גלילי לבין מאור שושן
    שמישהוו יסביר פה

    אחינועם מלולא אהרן נחוםא 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • חיה בקליפח חיה בקליפ

      מה ההבדל בין משה לאופר לבין יואלי
      בין גלילי לבין מאור שושן
      שמישהוו יסביר פה

      אחינועם מלולא מנותק
      אחינועם מלולא מנותק
      אחינועם מלול
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @חיה-בקליפ
      אני לא חושבת שיש הבדל
      פשוט כל אחד מעבד סגנון לפי בקשת הלקוח

      בברסלב בוער אש הבער אותה בליבנו!!!

      חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אחינועם מלולא אחינועם מלול

        @חיה-בקליפ
        אני לא חושבת שיש הבדל
        פשוט כל אחד מעבד סגנון לפי בקשת הלקוח

        חיה בקליפח מנותק
        חיה בקליפח מנותק
        חיה בקליפ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אחינועם-מלול אמר במה ההבדל בין מעבדים:

        @חיה-בקליפ
        אני לא חושבת שיש הבדל
        פשוט כל אחד מעבד סגנון לפי בקשת הלקוח

        אבל כן יש הבדל במחירים
        אז למה
        וגם הטובים משלמים הרבה למעבדים שנחשבים טובים

        אלי bא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיה בקליפח חיה בקליפ

          @אחינועם-מלול אמר במה ההבדל בין מעבדים:

          @חיה-בקליפ
          אני לא חושבת שיש הבדל
          פשוט כל אחד מעבד סגנון לפי בקשת הלקוח

          אבל כן יש הבדל במחירים
          אז למה
          וגם הטובים משלמים הרבה למעבדים שנחשבים טובים

          אלי bא מנותק
          אלי bא מנותק
          אלי b
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @חיה-בקליפ לא סתם יש מעבדים שלוקחים יותר ויש מעבדים שלוקחים פחות לדוגמה יואלי דיקמן שלוקח הרבה ולא סתם אתה שומע עיבוד שלו ול איצי וברי ומנסה להשוות ואתה מבין שווואלה לא סתם לקח הרבה אני מדבר על איכות סאונד על כלים שהוא שם על מלודיות שלא ידעתם שקיימות בכלל -יואלי מעבד ענק!!!!!!!!!

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלי bא אלי b

            @חיה-בקליפ לא סתם יש מעבדים שלוקחים יותר ויש מעבדים שלוקחים פחות לדוגמה יואלי דיקמן שלוקח הרבה ולא סתם אתה שומע עיבוד שלו ול איצי וברי ומנסה להשוות ואתה מבין שווואלה לא סתם לקח הרבה אני מדבר על איכות סאונד על כלים שהוא שם על מלודיות שלא ידעתם שקיימות בכלל -יואלי מעבד ענק!!!!!!!!!

            א מנותק
            א מנותק
            אניייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אניייי
            #5

            @אלי-b עוד אני יוסיף זה גם עניין של וותק ונסיון--ושומעים את זה אח"כ בתוצאות!

            באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
            אהבת חינם!!!!!
            💕

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיה בקליפח חיה בקליפ

              מה ההבדל בין משה לאופר לבין יואלי
              בין גלילי לבין מאור שושן
              שמישהוו יסביר פה

              אהרן נחוםא מנותק
              אהרן נחוםא מנותק
              אהרן נחום
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @חיה-בקליפ
              הו אחלה נושא
              לכל מעבד יש סגנון וחותמת משלו, למשל השמות שהבאת- (קצת קשה להגדיר אבל זה בערך)
              משה לאופר זה סגנון חסידי אותנטי עם הרבה פשטות ורגש,
              יואלי דיקמן זה סגנון קלאסי וירטואוזי עמוס ומעניין,
              יהודה גלילי זה קצת דומה למשה לאופר אבל יותר חדשני מגוון,
              ומאור שושן זה בכלל סגנון ישראלי כדוגמת ישי ריבו וכדו'

              אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
              וגם לא על חצי הכוס המלאה,
              אלא פשוט תמלאו אותה...

              חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אהרן נחוםא אהרן נחום

                @חיה-בקליפ
                הו אחלה נושא
                לכל מעבד יש סגנון וחותמת משלו, למשל השמות שהבאת- (קצת קשה להגדיר אבל זה בערך)
                משה לאופר זה סגנון חסידי אותנטי עם הרבה פשטות ורגש,
                יואלי דיקמן זה סגנון קלאסי וירטואוזי עמוס ומעניין,
                יהודה גלילי זה קצת דומה למשה לאופר אבל יותר חדשני מגוון,
                ומאור שושן זה בכלל סגנון ישראלי כדוגמת ישי ריבו וכדו'

                חיה בקליפח מנותק
                חיה בקליפח מנותק
                חיה בקליפ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אהרן-נחום אמר במה ההבדל בין מעבדים:

                @חיה-בקליפ
                הו אחלה נושא
                לכל מעבד יש סגנון וחותמת משלו, למשל השמות שהבאת- (קצת קשה להגדיר אבל זה בערך)
                משה לאופר זה סגנון חסידי אותנטי עם הרבה פשטות ורגש,
                יואלי דיקמן זה סגנון קלאסי וירטואוזי עמוס ומעניין,
                יהודה גלילי זה קצת דומה למשה לאופר אבל יותר חדשני מגוון,
                ומאור שושן זה בכלל סגנון ישראלי כדוגמת ישי ריבו וכדו'

                אוליי זה גם נכון
                אבל זה יותר קשור למלחין ,לא?
                מה יואלי דיקמן לא יודע לעבד כמו לאופר או כמו מאור שושן?

                ע אהרן נחוםא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • חיה בקליפח חיה בקליפ

                  @אהרן-נחום אמר במה ההבדל בין מעבדים:

                  @חיה-בקליפ
                  הו אחלה נושא
                  לכל מעבד יש סגנון וחותמת משלו, למשל השמות שהבאת- (קצת קשה להגדיר אבל זה בערך)
                  משה לאופר זה סגנון חסידי אותנטי עם הרבה פשטות ורגש,
                  יואלי דיקמן זה סגנון קלאסי וירטואוזי עמוס ומעניין,
                  יהודה גלילי זה קצת דומה למשה לאופר אבל יותר חדשני מגוון,
                  ומאור שושן זה בכלל סגנון ישראלי כדוגמת ישי ריבו וכדו'

                  אוליי זה גם נכון
                  אבל זה יותר קשור למלחין ,לא?
                  מה יואלי דיקמן לא יודע לעבד כמו לאופר או כמו מאור שושן?

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עדי- 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @חיה-בקליפ זה לא הקטע של יודע או לא יודע זה פשוט סגנון אחר וייחודי לכל אחד
                  אחד חדשני אחד עתיק (בקטע טוב) אחד דרמתי ואחד פשוט יותר ככה זה עובד
                  לא ענין של פחות או יותר טוב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                    @אהרן-נחום אמר במה ההבדל בין מעבדים:

                    @חיה-בקליפ
                    הו אחלה נושא
                    לכל מעבד יש סגנון וחותמת משלו, למשל השמות שהבאת- (קצת קשה להגדיר אבל זה בערך)
                    משה לאופר זה סגנון חסידי אותנטי עם הרבה פשטות ורגש,
                    יואלי דיקמן זה סגנון קלאסי וירטואוזי עמוס ומעניין,
                    יהודה גלילי זה קצת דומה למשה לאופר אבל יותר חדשני מגוון,
                    ומאור שושן זה בכלל סגנון ישראלי כדוגמת ישי ריבו וכדו'

                    אוליי זה גם נכון
                    אבל זה יותר קשור למלחין ,לא?
                    מה יואלי דיקמן לא יודע לעבד כמו לאופר או כמו מאור שושן?

                    אהרן נחוםא מנותק
                    אהרן נחוםא מנותק
                    אהרן נחום
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @חיה-בקליפ אמר במה ההבדל בין מעבדים:

                    אבל זה יותר קשור למלחין ,לא?

                    אני מדבר על סגנון עיבוד וזה לא קשור למלחין, אפשר לעבד כל לחן כמעט בכל סגנון, ולכן באמת צריך להתאים כל לחן למעבד הנכון

                    @חיה-בקליפ אמר במה ההבדל בין מעבדים:

                    מה יואלי דיקמן לא יודע לעבד כמו לאופר או כמו מאור שושן?

                    הוא יכול (אולי) לחקות אותם, אבל למזלינו הוא לא עושה את זה אלא מביא את הטעם שלו ואת ה'אמירה' שלו

                    אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                    וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                    אלא פשוט תמלאו אותה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    תגובה
                    • תגובה כנושא
                    התחברו כדי לפרסם תגובה
                    • מהישן לחדש
                    • מהחדש לישן
                    • הכי הרבה הצבעות


                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • לא נקרא 0
                    • פוסטים אחרונים
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • שליחת פנייה לניהול