הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א
-
@שמשון-התותח אני לא זוכר על ההופעה ביום ראשון אבל אני כן יודע שיש הופעה ביבניאל ביום שלישי עם בני פרידמן וחיים ישראל

@בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@שמשון-התותח אני לא זוכר על ההופעה ביום ראשון אבל אני כן יודע שיש הופעה ביבניאל ביום שלישי עם בני פרידמן וחיים ישראל

אוףףף למה כל ההופעות המעניינות בצפון....??
סיוט להגיע עד לשם.....אגב יש עוד מופע של שניהם ברביעי ברחובות, עולה 30 ש"ח.. (אולי כבר פרסמו פה, לא עקבתי...)
היום נפתחה הרכישה והכרטיסים הולכים ואוזלים, בגברים נשארו מקומות רק בגושים הצדדיים... אז רוצו להזמין-----

-
@שמוליק אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@סקופר יש למישהו שידור חוזר מההופעה של שואקי ואוהד זה היה טיל!!!!!!!!!!!!!!!!
יש הסרטה קצרה ותמונות כאן מתוך "בחדר חרדים"
(ההסרטה במג'יקוד) -
@שמוליק אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@סקופר יש למישהו שידור חוזר מההופעה של שואקי ואוהד זה היה טיל!!!!!!!!!!!!!!!!
יש הסרטה קצרה ותמונות כאן מתוך "בחדר חרדים"
(ההסרטה במג'יקוד)@בנימין-לוריא אני לא מצליח לפתוח את זה!
-
-
ההופעה של אברהם פריד ביום שני עולה כסף?
-
ההופעה של אברהם פריד ביום שני עולה כסף?
@שמשון-התותח כתוב שניתן לרכוש כרטיסים --
אז כניראה שכן!!! -
ההופעה של אברהם פריד ביום שני עולה כסף?
@שמשון-התותח
אמרו לי שהיא עולה 100, אבל לא בטוח.... -
בדקתי באתר של המועצה וזה עולה 100 ש"ח
אפשר להזמין כרטיסים כאן [https://nof.pres.global/order/207]ואם שמתם לב שתי ההופעות של אברהם פריד זה בעצם אותו דבר
-
בדקתי באתר של המועצה וזה עולה 100 ש"ח
אפשר להזמין כרטיסים כאן [https://nof.pres.global/order/207]ואם שמתם לב שתי ההופעות של אברהם פריד זה בעצם אותו דבר
פוסט זה נמחק! -

-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שמחה-הגיטריסט כל ההופעות בחודש אלול ולא בבין הזמנים...
-
פוסט זה נמחק!
@שמחה-הגיטריסט
אני חושבת שצריך לבדוק האם זה נפרד או לא.... -
@שמחה-הגיטריסט
אני חושבת שצריך לבדוק האם זה נפרד או לא....@מחשב-נייד סליחה! למחוק את ההודעה?

-
@מחשב-נייד סליחה! למחוק את ההודעה?

@שמחה-הגיטריסט
אני לא מנהלת או משהו אבל אני חושבת שכדאי... -
בדקתי באתר של המועצה וזה עולה 100 ש"ח
אפשר להזמין כרטיסים כאן [https://nof.pres.global/order/207]ואם שמתם לב שתי ההופעות של אברהם פריד זה בעצם אותו דבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

