"לונה קליק" | כמה כבר צברתם?
-
בקושי מצליחים כי צריך שיהיה מוזיקה של היום ולא של חסידי
-
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 3 עם הניקוד 240 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/@ברדק חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 2 עם הניקוד 160 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/# -
@ברדק חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 2 עם הניקוד 160 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/# -
@סודי-ביותרררררררר דיי לא הבנתי איך אפשר להגיע לאלפי נקודותתת, הרי אפשר כל שלב לקבל רק 100 נקודות לא?????
-
@סודי-ביותרררררררר דיי לא הבנתי איך אפשר להגיע לאלפי נקודותתת, הרי אפשר כל שלב לקבל רק 100 נקודות לא?????
@הודיה אמר ב"לונה קליק" | כמה כבר צברתם?:
@סודי-ביותרררררררר דיי לא הבנתי איך אפשר להגיע לאלפי נקודותתת, הרי אפשר כל שלב לקבל רק 100 נקודות לא?????
אחרי שמסיימים מתחילים שוב והנקודות מצטברות
-
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 80 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/ -
חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 3 עם הניקוד 7360 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי
כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/ -
סיימתי הכל כמובן עם פוווול נסיונות בשלב 5 בטלפון לא שמעתי על נקודות ,מה הלאה??
-
@הודיה @ארי-0 @חסויה @פונץ-בננה @אחות-קטנה @הדסה
הדיון הזה שייך לכאן!
נא לכתוב את ההודעות בנושא המתאים!
-
התחרות הזאת זה עניין של יותר מזל משכל, אם אתם מנחשים טוב - תצליחו (וגם אם אתם זוכרים מלחינים מלפני 300 שנה
)
אני בכל אופן התייאשתי..... -
@הודיה-1 אמר ב"לונה קליק" | כמה כבר צברתם?:
השאלות ככה קשות בגלל שיובל סטופל וחבר שלו כתבו אותם
אמיתי???
דווקא מתאים לו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות