תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@שריוש תודה רבה אבל אני מחפש משהו ליוטיוב ושעובד באתרוג
@משה-כהן-הלמדן אין ביטיוב הבדלים של אתרוג נטפרי וכו
-
@משה-כהן-הלמדן https://www.youtube.com/watch?v=TXQdnbDQIV4
לי זה טוב בלי שום תקלה@דודו-בלוקה כן אבל תעלה את הכיתוב של הקישור
-
@דודו-בלוקה כן אבל תעלה את הכיתוב של הקישור
-
@דודו-בלוקה כן אבל תעלה את הכיתוב של הקישור
-
איזה חמוד ההוא בן 14 - התלהבתי!!!!
-
נגמר
נו... נו.... לא משהו -
נגמר
נו... נו.... לא משהו@דודו-בלוקה חכה זה רק תוכנית ה"קדם" עם הזמן אני מאמין שזה ישתפר
-
@מוזיקלי-3 כן אחלה שופטים
-
תחרות נחמדה.. לבינתיים, לא יותר מזה.
הילד בן 13 ששר, אמרתי בטוח מעלים אותו, יש לו קול ייחודי. אהבתי!
בכללי, חבל שמערבבים ילדים בני 13 ומבוגרים בני 40, באמת הם לא סגורים על עצמם.
הם צריכים לעשות תחרות מוזיקלית לנערים, לדור הבא במוזיקה, על זה אני יעוף
..
אבי אילסון ממש חמוד בתור שופט
וגמלי כל שניה זה נתקע.. -
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!
-
סך הכל נחמד לא יותר מזה
היה ילד עם חולצה כחולה עם קול מטריף ומיוחד
נראה לי יעבירו אותו ואאוו איזה קול ממש אהבתי!!
עדין לא נראה לי הם סגורים על הסגנון הכל מעורבב לי ילדים מבוגרים ...@שריוש אשמח עם מישהו יוריד את זה ויעלה לפה במגיקוד
-
@שריוש אשמח עם מישהו יוריד את זה ויעלה לפה במגיקוד
@חובבת-מוזיקה-צעירה
תכף מעלה -
@שריוש אשמח עם מישהו יוריד את זה ויעלה לפה במגיקוד
@חובבת-מוזיקה-צעירה את יכולה להכנס לקישור של היוטיוב שהעלו וזה יעשה שידור חוזר של התוכנית
-
@חובבת-מוזיקה-צעירה
תכף מעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
