-
-
@חיה-בקליפ אמר בהזמר מאיר גרין:
@מוזיקלי-3 אמר בהזמר מאיר גרין:
קליפ ושיר חדש בקרוב מממממש

מאיפה לך?
ממיוזיק סקופ
- חשיפה בלעדיות: הזמר שכולם מחכים לשמוע ממנו שוב חוזר ובגדול! הזמר מאיר גרין נצפה הבוקר יחד עם צוות הפקה מושקע במיוחד כשהוא מצלם קליפ לשיר חדש עליו הוא עמל בימים אלה, צפו,יש למה לחכות!
-
@חיה-בקליפ אמר בהזמר מאיר גרין:
@מוזיקלי-3 אמר בהזמר מאיר גרין:
קליפ ושיר חדש בקרוב מממממש

מאיפה לך?
ממיוזיק סקופ
- חשיפה בלעדיות: הזמר שכולם מחכים לשמוע ממנו שוב חוזר ובגדול! הזמר מאיר גרין נצפה הבוקר יחד עם צוות הפקה מושקע במיוחד כשהוא מצלם קליפ לשיר חדש עליו הוא עמל בימים אלה, צפו,יש למה לחכות!
@אביגיל-1 אמר בהזמר מאיר גרין:
@חיה-בקליפ אמר בהזמר מאיר גרין:
@מוזיקלי-3 אמר בהזמר מאיר גרין:
קליפ ושיר חדש בקרוב מממממש

מאיפה לך?
ממיוזיק סקופ
- חשיפה בלעדיות: הזמר שכולם מחכים לשמוע ממנו שוב חוזר ובגדול! הזמר מאיר גרין נצפה הבוקר יחד עם צוות הפקה מושקע במיוחד כשהוא מצלם קליפ לשיר חדש עליו הוא עמל בימים אלה, צפו,יש למה לחכות!
Finally
סוף סוף בעברית
זה סוג של סלנג -
@חיה-בקליפ אמר בהזמר מאיר גרין:
@מוזיקלי-3 אמר בהזמר מאיר גרין:
קליפ ושיר חדש בקרוב מממממש

מאיפה לך?
ממיוזיק סקופ
- חשיפה בלעדיות: הזמר שכולם מחכים לשמוע ממנו שוב חוזר ובגדול! הזמר מאיר גרין נצפה הבוקר יחד עם צוות הפקה מושקע במיוחד כשהוא מצלם קליפ לשיר חדש עליו הוא עמל בימים אלה, צפו,יש למה לחכות!
-
@חיה-בקליפ אמר בהזמר מאיר גרין:
אני כבר מחכה שנה אני רוצה שהקליפ יהיה כמו בן של מלך לדעתי הקליפ הכי מושלם שלו

אפשר את הקליפ??
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@VCXZ אמר בהזמר מאיר גרין:
תעלו את הקליפ ככה שזה לא יחסם בנטפרי
זה עדיין לא יצא
זה רק הייתה חשיפה ב..........@חיה-בקליפ אוקי תודה רבה זה היה נראה כמו שזה יצא
-
יש הוא הולך להוציא אני מקוה שזה יהיה להיט 🤪
-
@שריוש ככל הנראה כן השאלה אם פתאום הוא יחשוב שזה לא הזמן המתאים(כמו כל הזמרים) ואז תשכחו ממנו אבל מגניב לראות כמה מחכים לשיר ממנו וכמה תגובות יש אז נראה לי שווה לו להוציא זריזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
למאיר גרין יש סיגנון שכול אחד יכול ליתחבר אלו הלוואי שיהיה הרבה זמרים כמו הוא
-
@שריוש ככל הנראה כן השאלה אם פתאום הוא יחשוב שזה לא הזמן המתאים(כמו כל הזמרים) ואז תשכחו ממנו אבל מגניב לראות כמה מחכים לשיר ממנו וכמה תגובות יש אז נראה לי שווה לו להוציא זריזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@הקול-הבא-3
וואי איך בא לי שיוציא שיר
הוא זמר טוב !
@מיוזיק-בנשמה צודק בהחלט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
