האם שווה להיות זמר?
-
@סודי-ביותרררררררר זה מציאות אני הייתי באיזה מסעדה פתאום יואלי הגיע כולם הסתכלו עליו וכו' הוא חייך אבל הילדים אישתו
זה כדאי?@שמחה-הגיטריסט לא!
זה ממש מוגזם!
מה הילדים חטאו?!
במיוחד האישה זה גם בעיה בהלכה... -
@סודי-ביותרררררררר אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זה לא שוק
אבל זה מגניב, בוא!
אבל להפיץ את התמונה זה כבר מוגזם!!באמת שאני לא מצליח להבין מה מגניב לראות זמר עושה קניות
מספיק שאני מגיע לראות אותו שר צריך גם לרוץ אחריו ברחוב ולצלם??@davidros אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@סודי-ביותרררררררר אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זה לא שוק
אבל זה מגניב, בוא!
אבל להפיץ את התמונה זה כבר מוגזם!!באמת שאני לא מצליח להבין מה מגניב לראות זמר עושה קניות
מספיק שאני מגיע לראות אותו שר צריך גם לרוץ אחריו ברחוב ולצלם??בסדר לא כולם כמוך
-
@שמחה-הגיטריסט לא!
זה ממש מוגזם!
מה הילדים חטאו?!
במיוחד האישה זה גם בעיה בהלכה... -
@סודי-ביותרררררררר זה מציאות אני הייתי באיזה מסעדה פתאום יואלי הגיע כולם הסתכלו עליו וכו' הוא חייך אבל הילדים אישתו
זה כדאי?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@שמחה-הגיטריסט אני מקווה שהוא לקח את זה בחשבון כשהוא בחר להתמודד בקול הבא
-
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זהה לא קשור לאישתו שנראית רגיל
אבל בכ"ז לפעמים צריך את הפרטיות ושכשאני יבוא למסעדה לא כל המדינה תשלוף טלפונים ותסתכל עליאני חושב שטעית בתיוג
דעתי היא שזה נהפך לדבר לא נורמלי שכל מקום שהזמר הולך כולם מתנפלים עליו -
@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זהה לא קשור לאישתו שנראית רגיל
אבל בכ"ז לפעמים צריך את הפרטיות ושכשאני יבוא למסעדה לא כל המדינה תשלוף טלפונים ותסתכל עליאני חושב שטעית בתיוג
דעתי היא שזה נהפך לדבר לא נורמלי שכל מקום שהזמר הולך כולם מתנפלים עליו@davidros מה תייגתי?
-
@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זהה לא קשור לאישתו שנראית רגיל
אבל בכ"ז לפעמים צריך את הפרטיות ושכשאני יבוא למסעדה לא כל המדינה תשלוף טלפונים ותסתכל עליאני חושב שטעית בתיוג
דעתי היא שזה נהפך לדבר לא נורמלי שכל מקום שהזמר הולך כולם מתנפלים עליו -
@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros זהה לא קשור לאישתו שנראית רגיל
אבל בכ"ז לפעמים צריך את הפרטיות ושכשאני יבוא למסעדה לא כל המדינה תשלוף טלפונים ותסתכל עליאני חושב שטעית בתיוג
דעתי היא שזה נהפך לדבר לא נורמלי שכל מקום שהזמר הולך כולם מתנפלים עליו@davidros וואיי תחשבו על אותו אחד איזה פאדיחות
-
@מחשב-נייד גם אם לא אין לו מה לעשות אח"כ
-
@מחשב-נייד אמר בהאם שווה להיות זמר?:
@davidros
אבל באמת מי שנהיה זמר לוקח את האפשרות הזאתי בחשבון....בהחלט
אבל זה לא סותר את מה שכתבתי -
כאן תכתבו את דעתכם בקשר ללהיות היום זמר
תקשיבו תכל'ס אתה לא יכול לחיות את החיים שלך כמו שצריך אתה הולך למכולת כולם עלייך אז האם זה שווה או לא
(יונתן שינפלד לא ממליץ)@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
כאן תכתבו את דעתכם בקשר ללהיות היום זמר
תקשיבו תכל'ס אתה לא יכול לחיות את החיים שלך כמו שצריך אתה הולך למכולת כולם עלייך אז האם זה שווה או לא
(יונתן שינפלד לא ממליץ)במת הדיונים?
-
@שמחה-הגיטריסט אמר בהאם שווה להיות זמר?:
כאן תכתבו את דעתכם בקשר ללהיות היום זמר
תקשיבו תכל'ס אתה לא יכול לחיות את החיים שלך כמו שצריך אתה הולך למכולת כולם עלייך אז האם זה שווה או לא
(יונתן שינפלד לא ממליץ)במת הדיונים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות