-
@המחבל-המחופש מסכים, לא דומה מאוד אבל קצת...
הרעיון שם אם אני לא טועה הוא שיר על בנאדם לחבירו ומעשים טובים,
עם
ל"מה ששלי שלי ומה ששלך שלך"...
ואני מצטט:
"זה מעשה שלו וזה מעשה שלי"....
מקווים שזה ייצא ויתנגן שוב בכל מקום...
(למרות שה2 הקודמים לא ממש לצערי)
ריבו כנראה הולך על הרעיון של תוותר תרוייח יותר ברוח הימים והאלימות בכבישים
למרות שזה בטח ייצא באדר..
בכל אופן מעניין ומסקרן במיוחד לאן זה הולך. -
-
-
@כשרון וואלה. מגניב...
אני מאוד אוהב את המשחקים האלה עם מושגים מקבילים
יש לריבו את זה המון
"מהר מהר יקדמונו רחמיך"
"בכל מניני אופנים ומהלכים לא על ידי אופנים ומהלכים"
פשוט אלוף -
@כ-פ כן.זה של פריד
-
@כ-פ פריד מבצע.
אבל ריבו כתב והלחין. -
@חיה-בקליפ אז יאללה, שיוציא,
ודרך אגב מה דעתכם , האם הוא צריך להוציא דיסק??? או שלא ... -
@חיה-בקליפ אז יאללה, שיוציא,
ודרך אגב מה דעתכם , האם הוא צריך להוציא דיסק??? או שלא ... -
@חיה-בקליפ אז יאללה, שיוציא,
ודרך אגב מה דעתכם , האם הוא צריך להוציא דיסק??? או שלא ...לא נראה לי
אין בני אדם היום כמעט שקונים דיסק -
-
@אביגיל-1 ההבדל בין דיסק להרבה סינגלים, שבדיסק יש קו מנחה , כלומר כמה סוגים החל מקופץ וכלה ברגוע, כמו שהוא עשה בשטח אפור שיר בצרפתית , אבל סינגלים זה לפי הענין...
-
@mosh אבל בהופעות לא הולך המגוון הזה.
ובכלל בעולם הכללי כבר לא קיים בכלל המושג הזה אלבומים.
ככה שלא נראה לי שיש סיכוי שריבו יעשה את זה... -
@יואל-י מישהו יכול לשלוח לבדיקה?
תודה -
@ב-ב כן יש לו גם הרבה שירים כבר
הוא לא חייב עוד חומר
וחבל לו להוציא אלבום עכשיו
לא בטוח בכלל שזה יילך -
@אביגיל-1 זהו, שהרבה חבר'ה פה אומרים שכבר משעמם בהופעות שלו וזה חוזר על עצמו.
אבל שטויות, אני עדיין לא מסכימה עם זה... -
זה נישמע לי מאוד יפה אני יתחברתי אבל הכול זה ביגלל ששנה שלמה הוא לא הוציא שירים ומתח את כולם במקום לתחזק את הקהל הוא לא הוציא שירים אז כבר לא מתרגשים מהשירים שלו כמו פעם אבל תמיד ריבו נשאר מבחינתי הגדול מיכולם

@מוזיקלי-3 לא מסכים מאאאוד הוא הוציא שיר ליפני 4 חודשים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

