יענקי דסקל
-
סוכות - מקהלת מלכות, לוי פולקוביץ, יענקי דסקל, מנדי וויס, בנצי קלצקין, שמוליק ויינריך - נעלה ונראה
עלה ונראה! היכנסו לאווירת החג עם מחרוזת עליה לרגל של מקהלת 'מלכות', לוי פאלקוויטש, יענקי דסקל, מנדי וייס ובנצי קלצקין
מחרוזת חגיגית ואנרגטית במיוחד מבית היוצר של מקהלת מלכות וגדולי הזמר החסידי מישראל ומארה"ב – לוי פאלקוויטש, יענקי דסקל, מנדי וייס וילד הפלא בנצי קלצקין.
במחרוזת שחרז ועיבד קולית פנחס ביכלר, מיטב ניגוני עלייה לרגל ובית המקדש מתוך תפילות החג, מוגשים בהפקה מושקעת וסוחפת בעיבודו של שמוליק ויינריך.
המחרוזת הינה שלישית בסדרת 'שמחת בית השואבה' הרואים אור על ידי ארגון 'אנחנו וצאצאינו' מדי שנה במסגרת אלבומי החגים של הארגון.
האזנה ערבה וחג שמח!
https://www.youtube.com/watch?v=-uBEf1re9Ro
-
-
@מוישי-2 "האלבום" מנוחה ושמחה שמו הזה זה 4 שירים שיצאו לקראת ימים נוראים וחודש תשרי בחסידות ויזניץ ןלאחר בבירור שלי הם ללא זכיות יוצרים ויענקי דסקל טען לי שבשמחה להפיץ אותם הם לא מפיצים את זה כי הם הטיציאו אצ זה לחסידים שלהם אבל מי שרוצה לשמוע בשמחה רבה זה גם לא איכות כל כך טובה זה היה פה באתר כבר בנושא הזה איפה שהוא שם אני מעלה כקובץמצורף 04_שמע_קולינו.mp3 03_ויזכו.mp3 06_בכל_דרכיך_דעהו.mp3 05_כהיום_הזה.mp3
-
@מוישי-2 "האלבום" מנוחה ושמחה שמו הזה זה 4 שירים שיצאו לקראת ימים נוראים וחודש תשרי בחסידות ויזניץ ןלאחר בבירור שלי הם ללא זכיות יוצרים ויענקי דסקל טען לי שבשמחה להפיץ אותם הם לא מפיצים את זה כי הם הטיציאו אצ זה לחסידים שלהם אבל מי שרוצה לשמוע בשמחה רבה זה גם לא איכות כל כך טובה זה היה פה באתר כבר בנושא הזה איפה שהוא שם אני מעלה כקובץמצורף 04_שמע_קולינו.mp3 03_ויזכו.mp3 06_בכל_דרכיך_דעהו.mp3 05_כהיום_הזה.mp3
@מוישי-ממירון בכל דרכיך וכהיום הזה -הקובץ לא תקין
תוכל להעלות שוב? -
פוסט זה נמחק!
-
-
-
מתי יצא ויהי זרעי-לראות בנים
אם זה שלו?
ניראה לי שלו כי זה הביצוע שיש לי אותו אשמח לתשובה -
מתי יצא ויהי זרעי-לראות בנים
אם זה שלו?
ניראה לי שלו כי זה הביצוע שיש לי אותו אשמח לתשובה@המחבל-המחופש
זה יצא תשע"ט משה קרוב לשבועות. -
@המחבל-המחופש
זה יצא תשע"ט משה קרוב לשבועות.@כשרון יואוו אז למה זה תפס רק עכשיו?
אתמול שמעתי את זה ואמרתי שאין מצב ששיר באורך של 7 דקות יתפוס
ואמרתי צריך בירור -
@כשרון יואוו אז למה זה תפס רק עכשיו?
אתמול שמעתי את זה ואמרתי שאין מצב ששיר באורך של 7 דקות יתפוס
ואמרתי צריך בירור@המחבל-המחופש
אז זהו...
זה לא תפס עכשיו. שרים אותו כבר שנה וחצי/שנתיים...
אבל נכון לקח כמעט שנה ! עד שהתחילו לשיר את זה -
@המחבל-המחופש
אז זהו...
זה לא תפס עכשיו. שרים אותו כבר שנה וחצי/שנתיים...
אבל נכון לקח כמעט שנה ! עד שהתחילו לשיר את זה -
@המחבל-המחופש יש אצלי חתונות של לפני שנתיים ששרים את זה בקלב"פ ובסעודה...
-
@כשרון יואוו אז למה זה תפס רק עכשיו?
אתמול שמעתי את זה ואמרתי שאין מצב ששיר באורך של 7 דקות יתפוס
ואמרתי צריך בירור@המחבל-המחופש אמר ביענקי דסקל:
יואוו אז למה זה תפס רק עכשיו?
וזה לא השיר היחיד תבדוק מתי מלכות וזאנוויל הוציאו את הלהיט 'שערי שמים'
ולקח הרבה זמן עד שזה תפס
והרשימה עדיין ארוכה....
-
@המחבל-המחופש יש אצלי חתונות של לפני שנתיים ששרים את זה בקלב"פ ובסעודה...
@השקדן לא יודעת גם לא שמעתי את זה בסמינר בישיבות ברדיו אני לא יודעת
עכשיו בכל חור שאתה נימצא אתה שומע את זה -
@המחבל-המחופש איפה אתה חי כבר שנתיים שכמעט כל קבל"פ וחופה שרים את זה
-
@המחבל-המחופש איפה אתה חי כבר שנתיים שכמעט כל קבל"פ וחופה שרים את זה
@מוישי-ממירון לא יודעת
שמעתי את זה פעם ראשונה לפני כמעט שנה -
@מוישי-ממירון לא יודעת
שמעתי את זה פעם ראשונה לפני כמעט שנה@המחבל-המחופש שרים את זה בעיקר בציבור הליטאי ולא כל כך בחסידי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

