קבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?
-
מתי נפתחת הקבוצה?
@שושנה-בין-הקוצים יש לך מידע אם נפתח או לא אשמח למי שיוכל לתת לי מידע על פורום כזה או קבוצה כזו
-
@שושנה-בין-הקוצים יש לך מידע אם נפתח או לא אשמח למי שיוכל לתת לי מידע על פורום כזה או קבוצה כזו
-
המכלול במייל - הכי נשמע טוב
זה לא עוד שם שמנסים לחבר זה בעצם מה שזה כל התכנים שיש בקו המכלול עכשיו גם במייל לא? -
מי פותח את הקבוצה סקופר שזה~קו המכלול
אז מגיע שהקבוצה תהיה על שם קו המכלול!בוא נקרא לקבוצה סקופר במיל.........
-
@שמעון-2 זהו זה עובד אפשר לשלוח מייל?
-
@שמעון-2 זהו זה עובד אפשר לשלוח מייל?
@המחבל-המחופש
כן עובד אפילו התמונת פרופיל שלהם מעודכן

-
-
-
לא הבנתי איך מתחברים
-
לא הבנתי איך מתחברים
@חובב-המוזיקה-2 שולחים להם מייל והם שולחים מייל חוזר אוטומטי
-
@חובב-המוזיקה-2 שולחים להם מייל והם שולחים מייל חוזר אוטומטי
@שמעון-2 אוקיי שלחתי וקיבלתי מייל חוזר
יש כבר תאריך למהדורה ראשונה? -
-
@המחבל-המחופש כן, גם אני לא הבנתי
על מה המזל"ט??? -
@המחבל-המחופש כן, גם אני לא הבנתי
על מה המזל"ט???@חובב-המוזיקה-2 על הקבוצה החדשה!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



