קבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?
-
לא הבנתי איך מתחברים
@חובב-המוזיקה-2 שולחים להם מייל והם שולחים מייל חוזר אוטומטי
-
@חובב-המוזיקה-2 שולחים להם מייל והם שולחים מייל חוזר אוטומטי
@שמעון-2 אוקיי שלחתי וקיבלתי מייל חוזר
יש כבר תאריך למהדורה ראשונה? -
-
@המחבל-המחופש כן, גם אני לא הבנתי
על מה המזל"ט??? -
@המחבל-המחופש כן, גם אני לא הבנתי
על מה המזל"ט???@חובב-המוזיקה-2 על הקבוצה החדשה!!!!!
-
@המחבל-המחופש כן, גם אני לא הבנתי
על מה המזל"ט???@חובב-המוזיקה-2 שסוף סוף בחרו שם ופתחו אותה (עוד לא לגמרי אבל עדין...)
-
@חובב-המוזיקה-2 שסוף סוף בחרו שם ופתחו אותה (עוד לא לגמרי אבל עדין...)
@חכם_בלילה אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:
@חובב-המוזיקה-2 (עוד לא לגמרי אבל עדין...)
מה זאת אומרת ???
-
@חכם_בלילה אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:
@חובב-המוזיקה-2 (עוד לא לגמרי אבל עדין...)
מה זאת אומרת ???
@חובב-המוזיקה-2 תתחיל לקרא מלמעלה ותבין
הוא רצה שם לקבוצת ממייל שלו -
@שמעון-2 אוקיי שלחתי וקיבלתי מייל חוזר
יש כבר תאריך למהדורה ראשונה?@חובב-המוזיקה-2 אמר בקבוצת מוזיקה חדשה - כן או לא?:
@שמעון-2
יש כבר תאריך למהדורה ראשונה?מחכה לזה בקוצר רוח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



