תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
בכל התוכנית הוא מדבר הכי הרבה
מצויין. זה טוב.
שככה יהיו כל השופטים.
בשביל מה הם שופטים כדי לשתוק?!
אני לא רוצה שהשופטים ידברו תכליתי זה כבד ומשעמם
שיפתחו דיון שידברו לא שתי מילים כמי "מצויין" "כל הכבוד" וזהו...
אלא שיביעו דעה וידברו
ככה התוכנית נהית מעניינת
תקרא לזה "עף על עצמו" לא חושב, זה שהוא מדבר הרבה זה כי הוא כזה סוג של אדם
גם בחברים יש את אלה שמדברים הרבה ולעניין, ודווקא איתם כיף לנייעס
בקיצור מה שאני בא לומר זה... שאילסון מדבר הרבה זה כי הוא שופט ולדעתי ככה שופט צריך להיות כדי לייצור עניין בתוכנית.
וכמו שכתבתי למעלה זו התוכנית הראשונה שראיתי אותה מההתחלה לסוף בלי לדלג בכלל.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@מוזיקלי-3 מתי מתחיל?
-
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מה קורה יאללה מחכה שזה יתחיל

@אפרים-פלג אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 מתי מתחיל?
זה מתחיל רק ב 10
-
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מה קורה יאללה מחכה שזה יתחיל

@אפרים-פלג אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 מתי מתחיל?
זה מתחיל רק ב 10
-
מתחיל ב10
https://www.youtube.com/watch?v=Z8PujE-KBMY&pbjreload=102 -
פוסט זה נמחק!
-
@מוזיקלי-3 אפשר קישור?
-
@מוזיקלי-3 אפשר קישור?
-
@מוזיקלי-3 שישלחו לבדיקה ואז זה יפתח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות