תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
מה יש היום?
-
מה קורה??????
יש תוכנית????? -
מה יש היום?
ניראה לי שהוא טס -
@תהילוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
מה יש היום?
ניראה לי שהוא טסלאאאאאאאאאאאא
הוא לא משדר ביום חמישי בקול פליי
רק בלילה בקול ברמה@חיה-בקליפ פעם הוא לא היה משדר בחמישי היום הוא כן משדר בחמישי בדרך כלל
-
@תהילוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
מה יש היום?
ניראה לי שהוא טסלאאאאאאאאאאאא
הוא לא משדר ביום חמישי בקול פליי
רק בלילה בקול ברמה@חיה-בקליפ אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@תהילוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
מה יש היום?
ניראה לי שהוא טסלאאאאאאאאאאאא
הוא לא משדר ביום חמישי בקול פליי
רק בלילה בקול ברמהדרך הגב זה לא נכון, הוא כן משדר בד"כ בחמישי
-
פוסט זה נמחק!
-
איזה באסה בטח תוכנית מוקלטת בגלל החתונה היום של בנצי הילד המיוחד
-
האם מישהו יודע איפה האולפנים שלהם בבני ברק שמשם הוא מגיש את התוכנית ואם אפשר לבוא שם ולראות אפילו מבעד לזכוכית
והאם זה בכלל הלילה בשידור חי????@צביקוש-0 ז'בוטינסקי 7
בני ברק -
האם מישהו יודע איפה האולפנים שלהם בבני ברק שמשם הוא מגיש את התוכנית ואם אפשר לבוא שם ולראות אפילו מבעד לזכוכית
והאם זה בכלל הלילה בשידור חי????@צביקוש-0 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
האם מישהו יודע איפה האולפנים שלהם בבני ברק שמשם הוא מגיש את התוכנית ואם אפשר לבוא שם ולראות אפילו מבעד לזכוכית
והאם זה בכלל הלילה בשידור חי????לא יודעת אם מועיל עכשיו
אבל האולפנים שלהם בז'בוטיסקי לי מכון מור...
לגבי לבוא אפשר לנסות...
ומתי זה חי מתי זה מוקלט זה לא משו שאפשר לדעת מראש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

