תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}
למה בצדק?
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך -
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריךלא הבנתי מה לא זורם ביהוידע שחר [כיהוא ברסלב...] ונהוראי אריאלי.... ובוסקילה....
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך
אח שלי לפני שתפרט תסביר
-
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריךלא הבנתי מה לא זורם ביהוידע שחר [כיהוא ברסלב...] ונהוראי אריאלי.... ובוסקילה....
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך
אח שלי לפני שתפרט תסביר
@מומחה-לקליפים תקשיב חייב להודות שתוכנית כמו הקול הבא שהיה לה אלפי צופים ומאזינם
יש שם גם קהל שלא כל כך מתחבר לזה והמציאות שהיה הרבה יותר מצבעים לרפאל אוזן וכד'ו
אל תתעצבן עלי!, אני אומר לך מה אני חושב
ובודאי שרפאל אוזן עולה, זה הרבה יותר מכובד מיהוידע אין מה להתוכח בתכל'ס זה מה שהציבור רוצה
והאמת גם אני לא הייתי רוצה שיהוידע יעלה ברור שעדיף את אוזן!! -
@מומחה-לקליפים תקשיב חייב להודות שתוכנית כמו הקול הבא שהיה לה אלפי צופים ומאזינם
יש שם גם קהל שלא כל כך מתחבר לזה והמציאות שהיה הרבה יותר מצבעים לרפאל אוזן וכד'ו
אל תתעצבן עלי!, אני אומר לך מה אני חושב
ובודאי שרפאל אוזן עולה, זה הרבה יותר מכובד מיהוידע אין מה להתוכח בתכל'ס זה מה שהציבור רוצה
והאמת גם אני לא הייתי רוצה שיהוידע יעלה ברור שעדיף את אוזן!!@יונתן-פ אוקי. זה עניין של עדיפות.
ולגבי המצביעים לא נראה לי שאוזן זכה כי היו לו יותר הצבעות.... בכול אופן על העניין של ההצבעות אין מה להתווכח כי שנינו לא יודעים למי היו יותר הצבעות -
פוסט זה נמחק!
-
הצצה לצילומי המאסטרו
https://www.youtube.com/watch?v=dOr11D20Xe8&pp=wgIGCgQQAhgB
https://www.youtube.com/watch?v=ZgBulr_aoBg&pp=wgIGCgQQAhgB -
נראה לכם שיהיה היום פרק של המאסטרו?
-
נראה לכם שיהיה היום פרק של המאסטרו?
@מישהי-מאמי כן מסתמא.
אבל לדעתי זה לא מקום לדון על מה שהיה... -
@מישהי-מאמי כן מסתמא.
אבל לדעתי זה לא מקום לדון על מה שהיה...@יונמיוזיק מה הקשר למה שהיה?
-
@יונמיוזיק מה הקשר למה שהיה?
@מישהי-מאמי אני אומר שזה לא מקום לדון אם יהיה המאסטרו בגלל הפיגוע או לא.
כי זה לאט לאט יגלוש לנושאים שלא הכי קשורים... -
אפשר להעלות קישור למאסטרו כשיתחיל?
-
עקב האסון הנורא אין תוכנית השבוע ואותו התוכנית תעבור קומפלט לשבוע הבא
עכשיו תוכנית שונה מוזיקה שקטה ואפשר לדבר עם טוקר
האזינו: https://www.93fm.co.il/radio/players/%d7%a9%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%97%d7%99/?utm_source=site&utm_medium=radio-box -
היום המאסטרו!!!!
-
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
-
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?! -
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?!@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?!תמתין זה מתחיל ב 22:10
-
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?!תמתין זה מתחיל ב 22:10
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
