אילתורים שלי בFL
-
@ארי-0 תודה רבה מעריך שאגדה כמוך רושמת תגובה







@KING-music תודה על התגובה!!
מה זה הנושא המתאים??@חכם_בלילה אמר באילתור שלי בFL:
מה זה הנושא המתאים??
https://miktzav.com/category/27/%D7%A9%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A3-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA
לפני שהיה לך 5 תגובות יכלת. עכשיו כבר לא. -
@חכם_בלילה אמר באילתור שלי בFL:
מה זה הנושא המתאים??
https://miktzav.com/category/27/%D7%A9%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A3-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA
לפני שהיה לך 5 תגובות יכלת. עכשיו כבר לא.@KING-music אז אולי @צוות-פיקוח האם תוכלו בבקשה להעביר לי את הנושא ל שיתוף פרויקטים וחוות דעת?? תודה מראש!
-
@חכם_בלילה אמר באילתור שלי בFL:
מה זה הנושא המתאים??
https://miktzav.com/category/27/%D7%A9%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A3-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA
לפני שהיה לך 5 תגובות יכלת. עכשיו כבר לא.זה טוב זה מזכיר את הסרטונים של הידברות של הטיפים ובישול
זה גדול!!!פעם הבאה אתה יכול לדווח על עצמך בפוסט הראשון שיעבירו את הנושא ולא סתם לתייג את צוות הפיקוח
-
זה טוב זה מזכיר את הסרטונים של הידברות של הטיפים ובישול
זה גדול!!!פעם הבאה אתה יכול לדווח על עצמך בפוסט הראשון שיעבירו את הנושא ולא סתם לתייג את צוות הפיקוח
-
אתה פשוט מדווח על אחד מהפוסטים כאן בנושא ומבקש שם שיעבירו את הנושא למקום הנכון במקום להקפיץ את כל צוות פיקוח לכאן
-
אתה פשוט מדווח על אחד מהפוסטים כאן בנושא ומבקש שם שיעבירו את הנושא למקום הנכון במקום להקפיץ את כל צוות פיקוח לכאן
-
@חכם_בלילה
שהאילתור הזה
זה סגנון כזה של סרטונים של הידברות טיפים ובישול וכו'
אבל לא משנה לא צריך להבין את כל העולם על רגל אחת -
@חכם_בלילה
שהאילתור הזה
זה סגנון כזה של סרטונים של הידברות טיפים ובישול וכו'
אבל לא משנה לא צריך להבין את כל העולם על רגל אחת -
ר רבקה העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית ב-
-
@חכם_בלילה
אל תגזים אני לא אגדה.@יונמיוזיק כנ"ל............

-
קאבר שעשיתי לאסטרונמיה, זה קטע שעושים אותו בחתונות לרוב (במעבר וכ'ו)
מקווה שתאהבו!!
אשמח לביקורות חוות דעת וכ'ו
לינק למיגקוד: https://send.magicode.me/send-file/file/****ded9eb419b3984e26dd0aada46a7dcd8666413a7/view
להוריד כוכביות! -
קאבר שעשיתי לאסטרונמיה, זה קטע שעושים אותו בחתונות לרוב (במעבר וכ'ו)
מקווה שתאהבו!!
אשמח לביקורות חוות דעת וכ'ו
לינק למיגקוד: https://send.magicode.me/send-file/file/****ded9eb419b3984e26dd0aada46a7dcd8666413a7/view
להוריד כוכביות!@חכם_בלילה יפה מאוד!!
איך עשית את זה?
זה נשמע אורגן... -
@חכם_בלילה יפה מאוד!!
איך עשית את זה?
זה נשמע אורגן...@יונמיוזיק תודה על התגובה!!






עשיתי את זה בFL 20 -
קאבר שעשיתי לאסטרונמיה, זה קטע שעושים אותו בחתונות לרוב (במעבר וכ'ו)
מקווה שתאהבו!!
אשמח לביקורות חוות דעת וכ'ו
לינק למיגקוד: https://send.magicode.me/send-file/file/****ded9eb419b3984e26dd0aada46a7dcd8666413a7/view
להוריד כוכביות!@חכם_בלילה נשמה, אפשר שוב?
-
@חכם_בלילה נשמה, אפשר שוב?
-
היי חברים אז עשיתי אליתור חמוד ממש בFL 20
מקווה שתאהבו!
קטע שלי מטורף !!.wav
מגיקוד: https://send.magicode.me/send-file/file/****93147bc18122f78c205b2642c2fe1efe407f0457/view
להוריד כוכביות
אשמח לחוות דעת@חכם_בלילה
קטע אנסטמנטלי מאוד יפה כשלעצמו
אולי כדאי לחבר אותו לאיזה שיר או לחן שיקבל משמעות -
@חכם_בלילה
קטע אנסטמנטלי מאוד יפה כשלעצמו
אולי כדאי לחבר אותו לאיזה שיר או לחן שיקבל משמעות -
@אילן-פ אני בכוונה אני עשיתי אותו כשלעצמו, היה לי בעיה אם התוכנה ומשהו נדפק לי שמה אז סימתי את זה הוצאתי את זה ככה...
@חכם_בלילה קודם כל זה מאוד יפה, חבל שזה רק ביסדראם ובס וסינטי אחד, תעבוד על זה ותפתח את זה יותר, תוסיף רקע
ואקולייזר .לדוגמא להנמיך קצת תופים , אבל בהחלט מהביצוע הזה ומשאר הדברים שלך רואים שיש לך את זה בענק,
תמשיך ככה ותצליח המון בעז"ה. -
@חכם_בלילה קודם כל זה מאוד יפה, חבל שזה רק ביסדראם ובס וסינטי אחד, תעבוד על זה ותפתח את זה יותר, תוסיף רקע
ואקולייזר .לדוגמא להנמיך קצת תופים , אבל בהחלט מהביצוע הזה ומשאר הדברים שלך רואים שיש לך את זה בענק,
תמשיך ככה ותצליח המון בעז"ה. -
@ארי-0 תודה מלך













!!
כמו שאמרתי כבראני בכוונה אני עשיתי אותו כשלעצמו, היה לי בעיה אם התוכנה ומשהו נדפק לי שמה אז סימתי את זה הוצאתי את זה ככה...
אם זה לא היה נדפק לי הייתי ממשיך את זה עוד הרבה.
בכל מקרה כיף שאגדה כמוך רושם תגובה!! -
-
ח חכם_בלילה התייחס לנושא זה ב
-
ח חכם_בלילה התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
