ארי היל
-
פוסט זה נמחק!
-
מי יודע איפה צולם הקליפ?
טיפ בירושלים
-
ארי היל - קל מסתתר
לחן: חזקי וייס עיבוד: אלי קליין ואיצי ברי
https://youtu.be/ssT3W4PaQc0
הקליפ להורדה:
https://send.magicode.me/send-file/***file/e674e84b8115bc74a18dd2a7aa5a806b11d1293c/view
-
פוסט זה נמחק!
-
איזה קטע
שמעתי שירים מקול חי מיוזיק ופתאום אני שומעת שיר באידיש שאני לא מכירה עם קול מוכר
ואז אני קולטת שזה נשמע ארי היל, אני מגיעה לפה ורואה שבאמת הוא הוציא שיר חדש
איזה מגניב

-
-
ארי היל! זה מספיק. תאמת: לא צריך להוסיף.
אבל בכל זאת.
יש כמה זמרים שלא משנה איזה שיר הם יוציאו, גם באם הוא לא איי אייי איי. הרי אצלם זה יקבל טעם טוב.
ואלו הן:
''ארי היל''
יענקי היל
מאטי אילאוויטש
מוטי שטיינמץ
ועוד .............
ארי - מחכים לבא! -
שיר יפה ומושקע (לדעתי אחד היפים של משה חזקיה וויס)
סוף סוף גם שיר באידיש (שרוב הציבור יכיר רק את הפזמון "אכן קל מסתתר וכו')
וכמובן מחכים לעוד יצירות מושקעות................. -
אני חושבת שארי היל הוא זמר ענק כל שיר שהוא רק נוגע בו הופך למשהו מיוחד וגם העיתוי של השיר אחרי הפיגוע מאוד מיוחד.
איפה המקום המיוחד הזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות