תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?! -
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?!@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?!תמתין זה מתחיל ב 22:10
-
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
https://youtu.be/WojhgtiV0Js
זה לא מראה לי ?!תמתין זה מתחיל ב 22:10
-
@מרב אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527
22:10אז איזה לינק הוא שלח?
-
@מרב אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527
22:10אז איזה לינק הוא שלח?
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מרב אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527
22:10אז איזה לינק הוא שלח?
לשידור שיתחיל ב 22:10
-
@מרב אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527
22:10אז איזה לינק הוא שלח?
@עקיבא-12345678
ניסיתי לפתוח את הסרטון והוא כתב השידור יחל בשעה 22:10 -
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
-
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
תמתין שיתחיל ותשלח לבדיקה
-
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
פוסט זה נמחק! -
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
תמתין שיתחיל ותשלח לבדיקה
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
תמתין שיתחיל ותשלח לבדיקה
הקישור אפילו לא נפתח!
אשמח לדעת באיזה חיפוש מגיעים לזה -
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
תמתין שיתחיל ותשלח לבדיקה
הקישור אפילו לא נפתח!
אשמח לדעת באיזה חיפוש מגיעים לזה@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
תמתין שיתחיל ותשלח לבדיקה
הקישור אפילו לא נפתח!
אשמח לדעת באיזה חיפוש מגיעים לזהזה קישור ליטויוב
https://www.youtube.com/watch?v=WojhgtiV0Jsוזה לאתר של קול חי
https://www.93fm.co.il/radio/866283/ -
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש לי אתרוג והוא מראה ריבוע ריק יש דרך לפתוח את הלינק?
תמתין שיתחיל ותשלח לבדיקה
הקישור אפילו לא נפתח!
אשמח לדעת באיזה חיפוש מגיעים לזהזה קישור ליטויוב
https://www.youtube.com/watch?v=WojhgtiV0Jsוזה לאתר של קול חי
https://www.93fm.co.il/radio/866283/ -
זה עדין לא התחיל
-
שידור חי
https://youtu.be/WojhgtiV0Js -
שידור חי
https://youtu.be/WojhgtiV0Js@מיוזיק-בנשמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שידור חי
https://youtu.be/WojhgtiV0Jsאיפה אני בקול חי אני שומע רב מדבר
-
@מיוזיק-בנשמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שידור חי
https://youtu.be/WojhgtiV0Jsאיפה אני בקול חי אני שומע רב מדבר
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מיוזיק-בנשמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שידור חי
https://youtu.be/WojhgtiV0Jsאיפה אני בקול חי אני שומע רב מדבר
תמתין זה מתחיל ב 22:10 לא דקה קודם
-
@מיוזיק-בנשמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שידור חי
https://youtu.be/WojhgtiV0Jsאיפה אני בקול חי אני שומע רב מדבר
@עקיבא-12345678 זה מתחיל ב22:10
-
אני יכול לעלות עוד 10 דקות ולראות את זה מהתחלה?
-
אני יכול לעלות עוד 10 דקות ולראות את זה מהתחלה?
@עקיבא-12345678 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני יכול לעלות עוד 10 דקות ולראות את זה מהתחלה?
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות