תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@אביגיל-1 זה אח שלו..
ניראה שכל המשפחה הלכה על זה
חמודים.@פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אביגיל-1 זה אח שלו..
ניראה שכל המשפחה הלכה על זה
חמודים.איזה קטעעעע
הם שרים ממש דומה
וגם האבא מנגן לכולם -
@פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אביגיל-1 זה אח שלו..
ניראה שכל המשפחה הלכה על זה
חמודים.איזה קטעעעע
הם שרים ממש דומה
וגם האבא מנגן לכולם@אביגיל-1 זה עוד אח, לא האבא..

-
אלעד אלדד גם בתחרות..
בטוח יגיע לגמר. הוא תותח! -
יש לי שאלה מותר גם למפורסמים להגיע לשם?
אם לא אז למה ברק גרוסברג ואלעד אלדדמה הסיפור
שבוע הבא בטח נכנס יעקב שוואקי ואברם פרידמה הכללים של התוכנית הזאת?
עוד שאלה זה קשור גם לדוד פדידה?
-
-
נונו? ועכשיו יהודה מור

צחוק אחד גדוללללללללללללל -
-
נונו? ועכשיו יהודה מור

צחוק אחד גדוללללללללללללל@פונץ-בננה חחחחחח
מה הקטע שמגיעים לשם כאלה כבר מוכרים?
זה לא הכי יפה בשביל האלה שלא מוכרים בכלל -
ואוו ראיתם את הבנאדם האחרון עם הכלי הקשה?
זה פשוט הזוי!! -
אני שלחתי חומר
ושלחו לי שעברתי ויצרו איתי קשר
ולא שמו אותי כעשיו בשידור? -
@יונמיוזיק
מטורף!!
ניסיתי לעקוב איך הוא עושה את זה
ולא הלך לי בכלל

-
אני שלחתי חומר
ושלחו לי שעברתי ויצרו איתי קשר
ולא שמו אותי כעשיו בשידור?@עקיבא-12345678 תוך כמה זמן קיבלת תשובה ?
-
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
-
@יוסי-יוסי עם אתה מנוי למייל מיוזיק.
אז ביום שלישי בלי נדר תקבל את זה בגמבו ישירות למייל! -
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
תודה מראש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
