דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג

ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
28 פוסטים 13 כותבים 799 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

    @חובב-המוזיקה-2 איך עושים את זה

    חובב המוזיקה 2ח מנותק
    חובב המוזיקה 2ח מנותק
    חובב המוזיקה 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @קוקה-קולה-0 פורמט פיקטורי (מקווה שזכרתי את השם המדויק...)
    ושוב תודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • קוקה קולה 0ק מנותק
      קוקה קולה 0ק מנותק
      קוקה קולה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקה קולה 0
      #10

      יעקב שוואקי - אילן אילן.mp3]בעלז - אילן אילן.mp3

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • חובב המוזיקה 2ח מנותק
        חובב המוזיקה 2ח מנותק
        חובב המוזיקה 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        https://youtu.be/WYY8LL-nW7o

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אחד מן המניין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          https://www.youtube.com/watch?v=gvBGhSB1oKU

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א אחד מן המניין

            https://www.youtube.com/watch?v=gvBGhSB1oKU

            י מנותק
            י מנותק
            יוסף אילוז הפקות צילום
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @אחד-מן-המניין טרי טרי ליכבוד טו בשבט יצא ממש לפני שעות
            https://youtu.be/qGhpbt_WrBA

            D תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שמעי'הש שמעי'ה התייחס לנושא זה ב
            • א מנותק
              א מנותק
              אחד מן המניין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              https://www.youtube.com/watch?v=7qGawAkQmM0

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אחד מן המניין

                https://www.youtube.com/watch?v=7qGawAkQmM0

                ה מנותק
                ה מנותק
                המעצבת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @אחד-מן-המניין
                אפשר את הסט הזה להורדה?

                יואל מעצב תמונותי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ה המעצבת

                  @אחד-מן-המניין
                  אפשר את הסט הזה להורדה?

                  יואל מעצב תמונותי מנותק
                  יואל מעצב תמונותי מנותק
                  יואל מעצב תמונות
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יוסף אילוז הפקות צילום

                    @אחד-מן-המניין טרי טרי ליכבוד טו בשבט יצא ממש לפני שעות
                    https://youtu.be/qGhpbt_WrBA

                    D מנותק
                    D מנותק
                    dynhlybrmn185
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @יוסף-אילוז-הפקות-צילום אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                    @אחד-מן-המניין טרי טרי ליכבוד טו בשבט יצא ממש לפני שעות
                    https://youtu.be/qGhpbt_WrBA

                    חסום לגמרי
                    רואים רק ריבוע שחור

                    יאיר 2 0י י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • D dynhlybrmn185

                      @יוסף-אילוז-הפקות-צילום אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                      @אחד-מן-המניין טרי טרי ליכבוד טו בשבט יצא ממש לפני שעות
                      https://youtu.be/qGhpbt_WrBA

                      חסום לגמרי
                      רואים רק ריבוע שחור

                      יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                      #18

                      @dynhlybrmn185
                      אצלי זה פתוח?
                      איזה חסימה את
                      @המעצבת
                      בבקשה:
                      https://send.magicode.me/send-file/fi****le/7a4f72ab689db011f3cbf625e51353b65ace5d00/view

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                      D 2 תגובות תגובה אחרונה
                      2
                      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                        @dynhlybrmn185
                        אצלי זה פתוח?
                        איזה חסימה את
                        @המעצבת
                        בבקשה:
                        https://send.magicode.me/send-file/fi****le/7a4f72ab689db011f3cbf625e51353b65ace5d00/view

                        D מנותק
                        D מנותק
                        dynhlybrmn185
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @יאיר-2-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                        @dynhlybrmn185
                        אצלי זה פתוח?
                        איזה חסימה את

                        נתיב
                        איך יש אפשרות לקבל ולראות את זה

                        יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                          @dynhlybrmn185
                          אצלי זה פתוח?
                          איזה חסימה את
                          @המעצבת
                          בבקשה:
                          https://send.magicode.me/send-file/fi****le/7a4f72ab689db011f3cbf625e51353b65ace5d00/view

                          D מנותק
                          D מנותק
                          dynhlybrmn185
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @יאיר-2-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                          @dynhlybrmn185
                          אצלי זה פתוח?
                          איזה חסימה את
                          @המעצבת
                          בבקשה:
                          https://send.magicode.me/send-file/fi****le/7a4f72ab689db011f3cbf625e51353b65ace5d00/view

                          כל הכבוד
                          המון המון תודות!! 👍 👍 👍

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • D dynhlybrmn185

                            @יאיר-2-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                            @dynhlybrmn185
                            אצלי זה פתוח?
                            איזה חסימה את

                            נתיב
                            איך יש אפשרות לקבל ולראות את זה

                            יאיר 2 0י מנותק
                            יאיר 2 0י מנותק
                            יאיר 2 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @dynhlybrmn185
                            הייתי בנתיב (עברת מהםי לאחרונה)
                            וגם לי היה את הבעיה הזאת תקופה ואז זה הסתדר
                            (זה היה לי ברוב הסרטונים לפעמים היה סרטון שעובד)

                            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                            D תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                              @dynhlybrmn185
                              הייתי בנתיב (עברת מהםי לאחרונה)
                              וגם לי היה את הבעיה הזאת תקופה ואז זה הסתדר
                              (זה היה לי ברוב הסרטונים לפעמים היה סרטון שעובד)

                              D מנותק
                              D מנותק
                              dynhlybrmn185
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @יאיר-2-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                              @dynhlybrmn185
                              הייתי בנתיב (עברת מהםי לאחרונה)
                              וגם לי היה את הבעיה הזאת תקופה ואז זה הסתדר
                              (זה היה לי ברוב הסרטונים לפעמים היה סרטון שעובד)

                              הם חוסמים סרטונים שפתוחים בנטפרי?? לא נשמע
                              לאיזו חברה עברתם?

                              יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • D dynhlybrmn185

                                @יאיר-2-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                                @dynhlybrmn185
                                הייתי בנתיב (עברת מהםי לאחרונה)
                                וגם לי היה את הבעיה הזאת תקופה ואז זה הסתדר
                                (זה היה לי ברוב הסרטונים לפעמים היה סרטון שעובד)

                                הם חוסמים סרטונים שפתוחים בנטפרי?? לא נשמע
                                לאיזו חברה עברתם?

                                יאיר 2 0י מנותק
                                יאיר 2 0י מנותק
                                יאיר 2 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @dynhlybrmn185
                                לא זה לא בחסימה
                                זה בעיה שנוצרת מהחסימה
                                ועברנו לנטפרי תאמיני לי הם הרבה יותר טובים
                                (ובלי שום פרצות)

                                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה המעצבת

                                  @אחד-מן-המניין
                                  אפשר את הסט הזה להורדה?

                                  יואל מעצב תמונותי מנותק
                                  יואל מעצב תמונותי מנותק
                                  יואל מעצב תמונות
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @המעצבת בבקשה
                                  https://send.magicode.me/send-file****/file/da05a98d6458deb435847e161116323f469f8675/view

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                    @dynhlybrmn185
                                    לא זה לא בחסימה
                                    זה בעיה שנוצרת מהחסימה
                                    ועברנו לנטפרי תאמיני לי הם הרבה יותר טובים
                                    (ובלי שום פרצות)

                                    D מנותק
                                    D מנותק
                                    dynhlybrmn185
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @יאיר-2-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                                    @dynhlybrmn185
                                    לא זה לא בחסימה
                                    זה בעיה שנוצרת מהחסימה
                                    ועברנו לנטפרי תאמיני לי הם הרבה יותר טובים
                                    (ובלי שום פרצות)

                                    שמעתי דווקא שהם חוסמים הרבה דברים לא הכרחיים
                                    בכל אופן אני כרגע נשארת אצלם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יואל מעצב תמונותי יואל מעצב תמונות

                                      @המעצבת בבקשה
                                      https://send.magicode.me/send-file****/file/da05a98d6458deb435847e161116323f469f8675/view

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      המעצבת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @יואל-מעצב-תמונות
                                      תודה רבה!

                                      יאיר 2 0
                                      תודה רבה גם לך!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                                        לכבוד ראש השנה לאילנות, מוגשת לשוחרי המוזיקה החסידית האיכותית, מחרוזת שירי נשמה בביצועו של זמר הרגש מוטי שטיינמץ.

                                        בשירתו המדהימה ריתק מוטי את קהל ההמונים שנכחו באירוע, עד השעותhttps://youtu.be/mkWTnLViWg8 הקטנות של הלילה בלווי תזמורתו המורחבת של רובי בנט ומקהלת מלכות.

                                        צ'יקבערצ מנותק
                                        צ'יקבערצ מנותק
                                        צ'יקבער
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @קוקה-קולה-0 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                                        לכבוד ראש השנה לאילנות, מוגשת לשוחרי המוזיקה החסידית האיכותית, מחרוזת שירי נשמה בביצועו של זמר הרגש מוטי שטיינמץ.

                                        בשירתו המדהימה ריתק מוטי את קהל ההמונים שנכחו באירוע, עד השעותhttps://youtu.be/mkWTnLViWg8 הקטנות של הלילה בלווי תזמורתו המורחבת של רובי בנט ומקהלת מלכות.

                                        מישהוא יכול להביא את זה בmp3
                                        תודה רבה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • D dynhlybrmn185

                                          @יוסף-אילוז-הפקות-צילום אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                                          @אחד-מן-המניין טרי טרי ליכבוד טו בשבט יצא ממש לפני שעות
                                          https://youtu.be/qGhpbt_WrBA

                                          חסום לגמרי
                                          רואים רק ריבוע שחור

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוסף אילוז הפקות צילום
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @dynhlybrmn185 אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                                          @יוסף-אילוז-הפקות-צילום אמר בט"ו בשבט הגיע חג לאילנות 🌴 ולמוזיקה.. אוסף תשפ"ג:

                                          @אחד-מן-המניין טרי טרי ליכבוד טו בשבט יצא ממש לפני שעות
                                          https://youtu.be/qGhpbt_WrBA

                                          חסום לגמרי
                                          רואים רק ריבוע שחור

                                          https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/2B6F45596C4D352F396F37464B3342347436653838673D3D?uid=525857624A7250394970733D

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול