דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
  4. אוירא דארץ ישראל

אוירא דארץ ישראל

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים
99 פוסטים 41 כותבים 9.7k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • השקדןה השקדן

    @13579 עכשיו יצא גם רצועות

    חיפאיח מנותק
    חיפאיח מנותק
    חיפאי
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #44

    @השקדן אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

    @13579 עכשיו יצא גם רצועות

    כן?
    יש לך את זה?

    ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

    השקדןה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • חיפאיח חיפאי

      @השקדן אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

      @13579 עכשיו יצא גם רצועות

      כן?
      יש לך את זה?

      השקדןה מנותק
      השקדןה מנותק
      השקדן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #45
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חיפאיח חיפאי

        @השקדן אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

        @13579 עכשיו יצא גם רצועות

        כן?
        יש לך את זה?

        השקדןה מנותק
        השקדןה מנותק
        השקדן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
        #46

        @חיפאי אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

        @השקדן אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

        @13579 עכשיו יצא גם רצועות

        כן?
        יש לך את זה?

        כן, זה 40 רצועות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • השקדןה מנותק
          השקדןה מנותק
          השקדן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          בלעדי ל'מקצב': השמועות מספרות על אוירא 3 כבר בפורים השנה... הלוואי...

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • השקדןה השקדן

            בלעדי ל'מקצב': השמועות מספרות על אוירא 3 כבר בפורים השנה... הלוואי...

            א מנותק
            א מנותק
            ארי בראנד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @השקדן
            דווקא הם עבדו על דיסק עם המון שירי פורים מוישי מנדלסון עם אהרלע סאמעט עם אברימי בלטי ונחמן צוקער ונחמן אלביץ וזה יצא בומבה של דיסק אבל אחרי ההקלטות ראו שהכל נקלט בהקלטה חוץ מהערוץ של האורגן וזה אי אפשר להוסיף באולפן על הכלים זאת אומרת שאם היה איזה פאשלה בכלים היו יכולים לתקן את זה באולפן אבל אורגן לא יכולים ולכן זמנית זה נדחה ולא יצא😢
            מצורף כאן כמה סרטונים של מוישי מנדלסון איך שהוא מדווח על זה ובהמשך אשלח גם כמה סרטונים איך שהם מקליטים את זה חיההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (2).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (3).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (4).mp4

            א השקדןה מ 3 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • א ארי בראנד

              @השקדן
              דווקא הם עבדו על דיסק עם המון שירי פורים מוישי מנדלסון עם אהרלע סאמעט עם אברימי בלטי ונחמן צוקער ונחמן אלביץ וזה יצא בומבה של דיסק אבל אחרי ההקלטות ראו שהכל נקלט בהקלטה חוץ מהערוץ של האורגן וזה אי אפשר להוסיף באולפן על הכלים זאת אומרת שאם היה איזה פאשלה בכלים היו יכולים לתקן את זה באולפן אבל אורגן לא יכולים ולכן זמנית זה נדחה ולא יצא😢
              מצורף כאן כמה סרטונים של מוישי מנדלסון איך שהוא מדווח על זה ובהמשך אשלח גם כמה סרטונים איך שהם מקליטים את זה חיההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (2).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (3).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (4).mp4

              א מנותק
              א מנותק
              ארי בראנד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (1).mp4

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי בראנד

                @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (1).mp4

                א מנותק
                א מנותק
                ארי בראנד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (5).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (6).mp4

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א ארי בראנד

                  @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (5).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (6).mp4

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי בראנד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #51

                  @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (8).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (7).mp4

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א ארי בראנד

                    @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (8).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (7).mp4

                    א מנותק
                    א מנותק
                    ארי בראנד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (10).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (9).mp4

                    יואל מעצב תמונותי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארי בראנד

                      @ארי-בראנד ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (10).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (9).mp4

                      יואל מעצב תמונותי מנותק
                      יואל מעצב תמונותי מנותק
                      יואל מעצב תמונות
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @ארי-בראנד תאחד פוסטים

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יואל מעצב תמונותי יואל מעצב תמונות

                        @ארי-בראנד תאחד פוסטים

                        א מנותק
                        א מנותק
                        ארי בראנד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @יואל-מעצב-תמונות פשוט הוא לא נותן לי להעלות כ"כ הרבה במכה אחת ולכן חילקתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א ארי בראנד

                          @השקדן
                          דווקא הם עבדו על דיסק עם המון שירי פורים מוישי מנדלסון עם אהרלע סאמעט עם אברימי בלטי ונחמן צוקער ונחמן אלביץ וזה יצא בומבה של דיסק אבל אחרי ההקלטות ראו שהכל נקלט בהקלטה חוץ מהערוץ של האורגן וזה אי אפשר להוסיף באולפן על הכלים זאת אומרת שאם היה איזה פאשלה בכלים היו יכולים לתקן את זה באולפן אבל אורגן לא יכולים ולכן זמנית זה נדחה ולא יצא😢
                          מצורף כאן כמה סרטונים של מוישי מנדלסון איך שהוא מדווח על זה ובהמשך אשלח גם כמה סרטונים איך שהם מקליטים את זה חיההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (2).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (3).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (4).mp4

                          השקדןה מנותק
                          השקדןה מנותק
                          השקדן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @ארי-בראנד אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

                          @השקדן
                          דווקא הם עבדו על דיסק עם המון שירי פורים מוישי מנדלסון עם אהרלע סאמעט עם אברימי בלטי ונחמן צוקער ונחמן אלביץ וזה יצא בומבה של דיסק אבל אחרי ההקלטות ראו שהכל נקלט בהקלטה חוץ מהערוץ של האורגן וזה אי אפשר להוסיף באולפן על הכלים זאת אומרת שאם היה איזה פאשלה בכלים היו יכולים לתקן את זה באולפן אבל אורגן לא יכולים ולכן זמנית זה נדחה ולא יצא😢
                          מצורף כאן כמה סרטונים של מוישי מנדלסון איך שהוא מדווח על זה ובהמשך אשלח גם כמה סרטונים איך שהם מקליטים את זה חיההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (2).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (3).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (4).mp4

                          סיפור מוזר... מתי זה היה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א ארי בראנד

                            @השקדן
                            דווקא הם עבדו על דיסק עם המון שירי פורים מוישי מנדלסון עם אהרלע סאמעט עם אברימי בלטי ונחמן צוקער ונחמן אלביץ וזה יצא בומבה של דיסק אבל אחרי ההקלטות ראו שהכל נקלט בהקלטה חוץ מהערוץ של האורגן וזה אי אפשר להוסיף באולפן על הכלים זאת אומרת שאם היה איזה פאשלה בכלים היו יכולים לתקן את זה באולפן אבל אורגן לא יכולים ולכן זמנית זה נדחה ולא יצא😢
                            מצורף כאן כמה סרטונים של מוישי מנדלסון איך שהוא מדווח על זה ובהמשך אשלח גם כמה סרטונים איך שהם מקליטים את זה חיההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (2).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (3).mp4 ההקלטות לדיסק פורים שנכשלו (4).mp4

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוישי ממירון
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי ממירון
                            #56

                            @ארי-בראנד אגדות יום ולילה אתה לא אמיתי מי המעבד המוכשר שהצליח לשכוח להכניס את האורגן אני לא מאמין לכזה דבר לא יכול להיות זה הזוי מדי בשביל היות אמיתי יש לי קשר עם מוישי אני אבדוק אבל זה נראה לי בלוף
                            אשמח שתכתוב מאיפה אתה יודע על זה אני שלחתי מייל עכשיו למוישי שהוא יגיב אני יכתוב כאן מה הוא כתב

                            מיאה ב.מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מוישי ממירון

                              @ארי-בראנד אגדות יום ולילה אתה לא אמיתי מי המעבד המוכשר שהצליח לשכוח להכניס את האורגן אני לא מאמין לכזה דבר לא יכול להיות זה הזוי מדי בשביל היות אמיתי יש לי קשר עם מוישי אני אבדוק אבל זה נראה לי בלוף
                              אשמח שתכתוב מאיפה אתה יודע על זה אני שלחתי מייל עכשיו למוישי שהוא יגיב אני יכתוב כאן מה הוא כתב

                              מיאה ב.מ מנותק
                              מיאה ב.מ מנותק
                              מיאה ב.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #57

                              @מוישי-ממירון אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

                              @ארי-בראנד אגדות יום ולילה אתה לא אמיתי מי המעבד המוכשר שהצליח לשכוח להכניס את האורגן אני לא מאמין לכזה דבר לא יכול להיות זה הזוי מדי בשביל היות אמיתי יש לי קשר עם מוישי אני אבדוק אבל זה נראה לי בלוף
                              אשמח שתכתוב מאיפה אתה יודע על זה אני שלחתי מייל עכשיו למוישי שהוא יגיב אני יכתוב כאן מה הוא כתב

                              אני גם ראיתי את הסטורי של מוישי מנדלסון המעבד והוא דיבר על זה. לא כל מה שאתם לא יודעים ולא שמעתם זה בלוף...
                              גם מיוזיק סקופ העלו את זה יחד עם תיעודים מה שלא נראלי בלוף, תצפה ותבין...

                              • המעבד מוישי מנדלסון חושף את התקרית הנוראה שקרתה להם עם פרויקט מושקע במיוחד שככל הנראה הלך לטמיון אחרי השקעה מרובה, צפו בהסבר הנרחב על הנעשה...

                              להורדה:

                              https://send.magicode.me/send-file/***file/ba29ee4937acc61e60e811c06cd55c9e4544d33d/view

                              https://send.magicode.me/send-file/***file/b802f63c174882e2b61736aa1590ff066f04e7ab/view

                              https://send.magicode.me/send-file/***file/e7c79b1b29e97edd12f18666807aa6f4f77f15a7/view

                              "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מיאה ב.מ מיאה ב.

                                @מוישי-ממירון אמר באוירא דארץ ישראל 2!:

                                @ארי-בראנד אגדות יום ולילה אתה לא אמיתי מי המעבד המוכשר שהצליח לשכוח להכניס את האורגן אני לא מאמין לכזה דבר לא יכול להיות זה הזוי מדי בשביל היות אמיתי יש לי קשר עם מוישי אני אבדוק אבל זה נראה לי בלוף
                                אשמח שתכתוב מאיפה אתה יודע על זה אני שלחתי מייל עכשיו למוישי שהוא יגיב אני יכתוב כאן מה הוא כתב

                                אני גם ראיתי את הסטורי של מוישי מנדלסון המעבד והוא דיבר על זה. לא כל מה שאתם לא יודעים ולא שמעתם זה בלוף...
                                גם מיוזיק סקופ העלו את זה יחד עם תיעודים מה שלא נראלי בלוף, תצפה ותבין...

                                • המעבד מוישי מנדלסון חושף את התקרית הנוראה שקרתה להם עם פרויקט מושקע במיוחד שככל הנראה הלך לטמיון אחרי השקעה מרובה, צפו בהסבר הנרחב על הנעשה...

                                להורדה:

                                https://send.magicode.me/send-file/***file/ba29ee4937acc61e60e811c06cd55c9e4544d33d/view

                                https://send.magicode.me/send-file/***file/b802f63c174882e2b61736aa1590ff066f04e7ab/view

                                https://send.magicode.me/send-file/***file/e7c79b1b29e97edd12f18666807aa6f4f77f15a7/view

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוישי ממירון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי ממירון
                                #58

                                @מיאה-ב

                                                                      **התנצלות**
                                

                                שלחתי מייל למוישי מנדלסון והוא ענה לי שבאמת זה נכון אבל ביקש למסור לכל מאן דבעי שאין מה לדאוג ולהישבר ח"ו והם עובדים על זה מאוד חזק שזה כן ייצא והוא בטוח שהפרויקט הזה יצא לאור בעז"ה הוא בשופ"א לא ירד לטימיון כמו שאמרו פה אלא כרגע מארגנים את זה מחדש ומתכוננים להקליט מחדש והוא בטוח שזה יצא יותר טוב עכשיו

                                מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מוישי ממירון

                                  @מיאה-ב

                                                                        **התנצלות**
                                  

                                  שלחתי מייל למוישי מנדלסון והוא ענה לי שבאמת זה נכון אבל ביקש למסור לכל מאן דבעי שאין מה לדאוג ולהישבר ח"ו והם עובדים על זה מאוד חזק שזה כן ייצא והוא בטוח שהפרויקט הזה יצא לאור בעז"ה הוא בשופ"א לא ירד לטימיון כמו שאמרו פה אלא כרגע מארגנים את זה מחדש ומתכוננים להקליט מחדש והוא בטוח שזה יצא יותר טוב עכשיו

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מוזיקאי בנשמה 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #59

                                  @מוישי-ממירון
                                  יש מצב לקבל את המייל של מוישי מנדלסון או שזה אסור פה?

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מוישי ממירון

                                    @מיאה-ב

                                                                          **התנצלות**
                                    

                                    שלחתי מייל למוישי מנדלסון והוא ענה לי שבאמת זה נכון אבל ביקש למסור לכל מאן דבעי שאין מה לדאוג ולהישבר ח"ו והם עובדים על זה מאוד חזק שזה כן ייצא והוא בטוח שהפרויקט הזה יצא לאור בעז"ה הוא בשופ"א לא ירד לטימיון כמו שאמרו פה אלא כרגע מארגנים את זה מחדש ומתכוננים להקליט מחדש והוא בטוח שזה יצא יותר טוב עכשיו

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי בראנד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @מוישי-ממירון הדיסק כבר מוכן
                                    מצורף סרטון קצר מהאולפןשרוליק מנדלסון מעדכן על אלבום פורים מוכן.mp4

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מ מוזיקאי בנשמה 2

                                      @מוישי-ממירון
                                      יש מצב לקבל את המייל של מוישי מנדלסון או שזה אסור פה?

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מוישי ממירון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      @מוזיקאי-בנשמה-2 תיכנס לכאן https://miktzav.com/topic/5751/%D7%AA%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%97%D7%AA-%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%93%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA/2 ותשלח בקשה לכתובת מייל של הקבוצה ושם יתנו לך את המייל שלו אני לא חושב שהוא ירצה שזה יופרסם בפומבי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א ארי בראנד

                                        @מוישי-ממירון הדיסק כבר מוכן
                                        מצורף סרטון קצר מהאולפןשרוליק מנדלסון מעדכן על אלבום פורים מוכן.mp4

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מוישי ממירון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי ממירון
                                        #62

                                        @ארי-בראנד לפי מה ששמעת האלבום ייצא בעז"ה לפני פורים התשפ"ג עוד שלוש שבועות ????

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מוישי ממירון

                                          @ארי-בראנד לפי מה ששמעת האלבום ייצא בעז"ה לפני פורים התשפ"ג עוד שלוש שבועות ????

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי בראנד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @מוישי-ממירון
                                          בגדול נראה לי שהדיסק כבר מוכן ונקווה שהם יוציאו את זה עוד לפני פורים שנוכל ליהנות מזה בסעודת פורים!
                                          פורים שמח!😁

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול