תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@SHIMIX אז הם מפסיקים???
@חובב-המוזיקה-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אז הם מפסיקים???
הם הפסיקו!
כנראה שבוע הבא יהיה בעז"ה -
השבוע לא היה המאסטרו?
-
@יונמיוזיק
התחיל ומייד הפסיק
הפרק של השבוע ישודר אי"ה בשבוע הבא. -
@יונמיוזיק
התחיל ומייד הפסיק
הפרק של השבוע ישודר אי"ה בשבוע הבא. -
@יונתן-פ הפסיקו כי הם קיבלו תגובות על זה שהם משדרים תכנית כזו בזמן של לוויה.
לא חשבו על זה לפני כן.@יונמיוזיק
@שיר-5 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:הפסיקו כי הם קיבלו תגובות על זה שהם משדרים תכנית כזו בזמן של לוויה.
לא חשבו על זה לפני כן. -
@יונמיוזיק התחילו שידור
ואז אנשים הגיבו בעצבים שמשדרים תכנית מוזיקה בזמן לוויה -
@יונמיוזיק התחילו שידור
ואז אנשים הגיבו בעצבים שמשדרים תכנית מוזיקה בזמן לוויה -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה-n אני לא רוצה לתקוף אבל אנחנו לא כמו כול השמולנים שלא מעניין אותם מהפיגוע וממשיכים להפגין כאילו כלום זה אנשים משלנו אנחנו חרדים מפריע לנו שלשני כואב גם אם לא לפחות פחות לאנות
@ארי-6-0 לא אמרתי שלי זה לא כואב ושהם לא צודקים
אבל אני רק אומר שכל מי שמחכה שבוע שלם שרק יגיע מוצ''ש בשביל התוכנית
ממש מתבאס
אז שלפחות ישדרו היום מחר או באמצע השבוע
(לעניות דעתי אין קשר בין פיגוע שהיה לפני יום לשידור היום, כמו שאתה ואני שומעים היום שירים, וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל) -
@ארי-6-0 לא אמרתי שלי זה לא כואב ושהם לא צודקים
אבל אני רק אומר שכל מי שמחכה שבוע שלם שרק יגיע מוצ''ש בשביל התוכנית
ממש מתבאס
אז שלפחות ישדרו היום מחר או באמצע השבוע
(לעניות דעתי אין קשר בין פיגוע שהיה לפני יום לשידור היום, כמו שאתה ואני שומעים היום שירים, וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל)@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ממש מתבאס
אם הילדים היו בני דודים שלך, גם היית "מתבאס"?...
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל
פתח קול פליי, תשמע מה הם משדרים
-
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ממש מתבאס
אם הילדים היו בני דודים שלך, גם היית "מתבאס"?...
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל
פתח קול פליי, תשמע מה הם משדרים
-
@ארי-6-0 לא אמרתי שלי זה לא כואב ושהם לא צודקים
אבל אני רק אומר שכל מי שמחכה שבוע שלם שרק יגיע מוצ''ש בשביל התוכנית
ממש מתבאס
אז שלפחות ישדרו היום מחר או באמצע השבוע
(לעניות דעתי אין קשר בין פיגוע שהיה לפני יום לשידור היום, כמו שאתה ואני שומעים היום שירים, וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל) -
@נגינתי אז לא היה מעניין אותי אם יש כרגע תוכנית רדיו
(דרך אגב אסור לפתוח פה לשטן, אז נוהגים לומר 'אם חס ושלום')
ודרך אגב מי אמר שלא היו שם בני דודים שלי (כל ישראל אחים בדיוק אותו דבר) -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
