אבי פודולינסקי
-
@אחד-מן-המניין השיר כבר עלה לאוויר?
או עדיין לא? -
מה קרה???
לפני יומיים הוציא שיר...!!
מפציץ הבחור... -
@יהודה-n יששש מחכההההה
-
@יהודה-n אמר באבי פודולינסקי:
מאור חיים עדכן שבקרוב יצא שיר חדש
הוא הגזים אם כמות השירים
בסוף זה יהיה לרעתו!
כמו שראינו השיר אבא נשמות, פצצה להט להט השירים הבאים שלו ירדו, שייתן בראש שיר כל 3 חודשים בערך! -
@יהודה-n אמר באבי פודולינסקי:
מאור חיים עדכן שבקרוב יצא שיר חדש
הוא הגזים אם כמות השירים
בסוף זה יהיה לרעתו!
כמו שראינו השיר אבא נשמות, פצצה להט להט השירים הבאים שלו ירדו, שייתן בראש שיר כל 3 חודשים בערך!@יונתן-פ לא חושבת אני שומעת אותם כמויות
-
@יונתן-פ לא חושבת אני שומעת אותם כמויות
@המחבל-המחופש
סבבה כל אחד וטעמו ושיטתו אני בכל אופן אוחז שזה ממש לא טוב -
@המחבל-המחופש
סבבה כל אחד וטעמו ושיטתו אני בכל אופן אוחז שזה ממש לא טוב@יונתן-פ הוא אמר את זה מראש מזמן כבר
אני בכל אופן מחכה לזה -
@המחבל-המחופש
סבבה כל אחד וטעמו ושיטתו אני בכל אופן אוחז שזה ממש לא טובפוסט זה נמחק! -
@יהודה-n אמר באבי פודולינסקי:
מאור חיים עדכן שבקרוב יצא שיר חדש
הוא הגזים אם כמות השירים
בסוף זה יהיה לרעתו!
כמו שראינו השיר אבא נשמות, פצצה להט להט השירים הבאים שלו ירדו, שייתן בראש שיר כל 3 חודשים בערך! -
@המחבל-המחופש
סבבה כל אחד וטעמו ושיטתו אני בכל אופן אוחז שזה ממש לא טובפוסט זה נמחק! -
גם אני לא בעד שיר חדש כל חודש, למרות שזה נחמד- לנו.
אומנם זה שם את הזמר בפרונט... אולי לכן יש לכל זמר תזמן שלו שהוא אומר שעכשיו הוא רוצה את הדחיפה הזו..
הם יודעים מה הם עושים, בוא נגיד אתזה ככה. -
פוסט זה נמחק!
@ארי-רוזנבלט אמר באבי פודולינסקי:
למה זה בספוילר?
סתם רציתי לראות שהספוילר עובד, מחקתי
@יהודה-n אמר באבי פודולינסקי:
@יונתן-פ תסתכל על כמות הצפיות שלו
לא ירד לו כמעט כלום בצפיות
לדעתי עכשיו זה בדיוק הזמן שלו להוציא שירים
אנשים מכירים אותו ורק מחכים שיוציא שירכמות הצפיות נשארה אותו דבר כי באמת זה הכמות של השירים שצריך להוציא
עכשיו אם הוא יוציא עוד אחד זה טיפה נמאס (כי חייב שיהיה לו איזה שיר פחות טוב מהקודמים, ועכשיו שהוא זמר מתחיל יחסית הוא צריך להפציץ בכל שיר
כך דוגמא את משה קליין זמר משגשג מאד והוא אמר באחד מהרעיונות שלו שהוא לא מוציא שירים בתדירות גבוהה מהסיבה שכתבתי. -
@ארי-רוזנבלט אמר באבי פודולינסקי:
למה זה בספוילר?
סתם רציתי לראות שהספוילר עובד, מחקתי
@יהודה-n אמר באבי פודולינסקי:
@יונתן-פ תסתכל על כמות הצפיות שלו
לא ירד לו כמעט כלום בצפיות
לדעתי עכשיו זה בדיוק הזמן שלו להוציא שירים
אנשים מכירים אותו ורק מחכים שיוציא שירכמות הצפיות נשארה אותו דבר כי באמת זה הכמות של השירים שצריך להוציא
עכשיו אם הוא יוציא עוד אחד זה טיפה נמאס (כי חייב שיהיה לו איזה שיר פחות טוב מהקודמים, ועכשיו שהוא זמר מתחיל יחסית הוא צריך להפציץ בכל שיר
כך דוגמא את משה קליין זמר משגשג מאד והוא אמר באחד מהרעיונות שלו שהוא לא מוציא שירים בתדירות גבוהה מהסיבה שכתבתי. -
-
@שמעון-2 מחכה מאוד בהתרגשות
-
@שמעון-2 מחכה מאוד בהתרגשות
אפשר רשימה של כל השירים שלו פליז
עם אפשר גם תשירים עצמם רק עם זה לא מכביד
טנקס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
] אז מחקתי אותו, שלא יהיה כפול. השאלה שלי מספיק הספימה...