תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@חובב-המוזיקה-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מה איתך?
תודה... אבל לא נראה לי אקטואלי.
בשונה מ @Y-A-M-music יש לי נתונים אחרים שאני משקלל. אבל אולי...
אגב מישו יודע עד מתי ניתן להצטרף?@טכנאי-קיובייס-12 כבר אי אפשר להצטרף.
-
@חובב-המוזיקה-2 נכון לא אמרתי שהוא לא משקיע.
הוא משקיע ואחלה גבר.
אבל קצת מצחיק.
עם הכובע טמבל שלו שהוא יושב באוטו.@יונמיוזיק אפשר קישור של התוכנית דרך קול חי ?
אם עלה כבר ... -
@TALY אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ענק-הענקים-בדורינו
https://www.youtube.com/watch?v=FpJ2B-iXtg8
יתחיל בעוד כמה דק'בקול חי כבר התחיל
https://www.93fm.co.il/radio/871053@חיפאי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@TALY אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ענק-הענקים-בדורינו
https://www.youtube.com/watch?v=FpJ2B-iXtg8
יתחיל בעוד כמה דק'בקול חי כבר התחיל
https://www.93fm.co.il/radio/871053 -
@חיפאי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@TALY אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@ענק-הענקים-בדורינו
https://www.youtube.com/watch?v=FpJ2B-iXtg8
יתחיל בעוד כמה דק'בקול חי כבר התחיל
https://www.93fm.co.il/radio/871053@חובב-המוזיקה-2 נכון אבל זה מי האמצע ובלי ליראת תהתחלה של@Y-A-M-music
הבנתם -
תסלחו לי ההוא שעכשיו בשידור חי הוא באמת כוכב רציני.
מה הסיפור שלו? -
@יונמיוזיק מי ההוא עם הגיטרה? הוא היה בקליפ של אלייצור אני כלום בלעדיך
-
@יונמיוזיק מי ההוא עם הגיטרה? הוא היה בקליפ של אלייצור אני כלום בלעדיך
@חכם_בלילה כן עם הגיטרה שהוא בן 129🤪🤪🤭
-
@טכנאי-קיובייס-12 למישהו ניפתח ביוטיוב
כי לי לא@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למישהו ניפתח ביוטיוב
כי לי לאגם לי יש בעיה
טוען הרבה זמן ולא נפתח
למה זה קשור? -
@חכם_בלילה כן עם הגיטרה שהוא בן 129🤪🤪🤭
@יונמיוזיק אז הוא באמת אמר 129?
חשבתי שלא שמעתי טוב... -
@יונמיוזיק אז הוא באמת אמר 129?
חשבתי שלא שמעתי טוב... -
כוכב כזה...
-
עכשיו הגיע עוד אחד כוכב.
מסכן כולם צחקו אליו. -
@יונמיוזיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
עכשיו הגיע עוד אחד כוכב.
מסכן כולם צחקו אליו.
ולמה אילסון לחוץ?
-
אפשר לעלות את התוכנית של היום במגיקוד תודה!
-
התוכנית הזו כבר לא נגמרה??
ומה בדיוק עושים שם? -
לא יפה שצחקו שם
-
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
לדעתי @Y-A-M-music (יחיאל אפיק)
לוקח את התחרות בקלותברור כי הוא מסתומא טוב(עדיין לא ראיתי)
וחוץ מזה אנחנו תמיד ונעלה אותו ברוב קולות -
פוסט זה נמחק!
-
@Y-A-M-music יחיאל אפיק המפיק



אכלת אותה סתאםםםם
אתה טוב האמת שהופתעתי ממש ממש אהבתי
בטוח תצליח הכי הרבה אנחנו פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות