מה שקורה היום בחתונות
-
פוסט זה נמחק!
-
פתאום לאחרונה בחתונות אפשר לנגן איזה שיר שהם רוצים
וזה יכול ליהות גם המנגן הכי חסידי שיש
שירים גויים שירים חילוניים
יש לזה הסבר???
זה לפעמים זה נישמע יותר מסיבה מאשר חתונה!@המחבל-המחופש
היום יש--מה שנקרא --ירידת הדורות
זה מה אוהבים הבחורים --זו בעיה כללית
אני מכיר בחורים בישיבות שגם שומעים שירים בערבית -
@המחבל-המחופש
היום יש--מה שנקרא --ירידת הדורות
זה מה אוהבים הבחורים --זו בעיה כללית
אני מכיר בחורים בישיבות שגם שומעים שירים בערבית@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
היום יש--מה שנקרא --ירידת הדורות
זה מה אוהבים הבחורים --זו בעיה כללית
אני מכיר בחורים בישיבות שגם שומעים שירים בערביתלא ניראה לי שיש בעיה לישמוע בערבית
הם לא מבינים תתרגום וטוב שכך.
נכון וזה בעיה כללית לא אמרנו שלא
אבל היא בעיה שצריכה תיקון מה לעשות
זה דבר נורא. -
@חכם_בלילה כןזה אחד הטרנדים שמחרפנים אותי
אבל יש שירים שקטים באוכל
פתאום לזמרים מותר הכול
בחתונה שלנו היה קלידן וזמר חסידים ושמו מה בא להם על מה ולמה זה ככה????@המחבל-המחופש
הייתי בחתונה לפני שנה בערך
האבא של החתן -צדיק --הבין מה הולך להיות
הוא אמר לתזמורת אם יהיו טרנסים - אין תשלום בסוף הערב
וזה עבד -- כפתור ופרח !! -
@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
היום יש--מה שנקרא --ירידת הדורות
זה מה אוהבים הבחורים --זו בעיה כללית
אני מכיר בחורים בישיבות שגם שומעים שירים בערביתלא ניראה לי שיש בעיה לישמוע בערבית
הם לא מבינים תתרגום וטוב שכך.
נכון וזה בעיה כללית לא אמרנו שלא
אבל היא בעיה שצריכה תיקון מה לעשות
זה דבר נורא.@המחבל-המחופש
אין מה לעשות --צריך לזרום--- ורק להתפלל משיח NAW
שנחזור לשפיות -
מה לעשות חביבי אתה ב2023 תתרגל למציאות הזו
-
מה לעשות חביבי אתה ב2023 תתרגל למציאות הזו
@אלעזר-מנחם
לא שמי ידע מה אכפת לי מתיקון העולם...
אבל זה@אלעזר-מנחם אמר במה שקורה היום בחתונות:
מה לעשות חביבי אתה ב2023 תתרגל למציאות הזו
לא תשובה לשום דבר...
-
@המחבל-המחופש
אין מה לעשות --צריך לזרום--- ורק להתפלל משיח NAW
שנחזור לשפיות@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
אין מה לעשות --צריך לזרום--- ורק להתפלל משיח NAW
שנחזור לשפיותצודק/ת!!!!
אבל - אפשר לנסות לשנות, אם אנשים לא היו מנסים לשנות שום דבר כבר מזמן המושג 'חרדים' היה נעלם איפשהו בתהום הנשייה........משיח now ולא naw
-
@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
אין מה לעשות --צריך לזרום--- ורק להתפלל משיח NAW
שנחזור לשפיותצודק/ת!!!!
אבל - אפשר לנסות לשנות, אם אנשים לא היו מנסים לשנות שום דבר כבר מזמן המושג 'חרדים' היה נעלם איפשהו בתהום הנשייה........משיח now ולא naw
@כ-פ
נכון אתה צודק!
אבל צריכים להיות אנשים אם כח כדי לשנות!
אבל אתם לא צריכים לזרום אם מה שהולך בעולם!!!!!!!!!!!!!!
אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים!!!!!!!!!! -
@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
אין מה לעשות --צריך לזרום--- ורק להתפלל משיח NAW
שנחזור לשפיותצודק/ת!!!!
אבל - אפשר לנסות לשנות, אם אנשים לא היו מנסים לשנות שום דבר כבר מזמן המושג 'חרדים' היה נעלם איפשהו בתהום הנשייה........משיח now ולא naw
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
אני מבקש לשמור פה על שיח הדדי מכבד, תזכרו שזה סך הכל דיון ולא מקום ללכלך אם מישהו חושב על דעה מסויימת או על דבר מסוים משהו יש דרך לומר אותה ולא דברים כגון "מזעזע" "גועל נפש" ועוד דברים כעין זה.
מעבר לזה, הפורום מדבר רק מהפאן המקצועי אם יש למישהו דעה הלכתית הוא מוזמן לכתוב את זה בפרום הלכה, שכן לכל אחד יש רבנים משלו עם דעות לגבי דברים והלכה, כל אחד שילך בדרך רבותיו ובזה נגמר הדיון על ההלכתי וה"צורת הבנאדם של הבחורים ישיבה" שהיה פה!!! -
מה לעשות חביבי אתה ב2023 תתרגל למציאות הזו
@אלעזר-מנחם אמר במה שקורה היום בחתונות:
מה לעשות חביבי אתה ב2023 תתרגל למציאות הזו
נכון אנחנו ב2023 אבל בסוף אנחנו חרדים
ואנחנו צריכים לשמור על עצמינו ולא להיגרר
גם אם אנחנו צעירים וכו וכו
זה לדעתי לא מכבד תחתונה ולא את עצמינו@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
הייתי בחתונה לפני שנה בערך
האבא של החתן -צדיק --הבין מה הולך להיות
הוא אמר לתזמורת אם יהיו טרנסים - אין תשלום בסוף הערב
וזה עבד -- כפתור ופרח !!מצויין באמת ככה צריך לעשות
הלוואי שכולם יצליחו אמן. -
@אלעזר-מנחם אמר במה שקורה היום בחתונות:
מה לעשות חביבי אתה ב2023 תתרגל למציאות הזו
נכון אנחנו ב2023 אבל בסוף אנחנו חרדים
ואנחנו צריכים לשמור על עצמינו ולא להיגרר
גם אם אנחנו צעירים וכו וכו
זה לדעתי לא מכבד תחתונה ולא את עצמינו@אילן-פ אמר במה שקורה היום בחתונות:
@המחבל-המחופש
הייתי בחתונה לפני שנה בערך
האבא של החתן -צדיק --הבין מה הולך להיות
הוא אמר לתזמורת אם יהיו טרנסים - אין תשלום בסוף הערב
וזה עבד -- כפתור ופרח !!מצויין באמת ככה צריך לעשות
הלוואי שכולם יצליחו אמן.פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות