מסכמים חודש מוזיקלי: שבט תשפ"ג: הצביעו והשפיעו:
-
בעיניי השיר של רפאל אוזן-בשבילך בראתי, והשיר של אלבז וקפטן-לא לבד.
-
אני בחרתי בשיר הביטחון של עמירן דביר ושוקי סלומון
-
אני בחרתי בשמילי אונגר בקוב ממש פשוט מטורףףףףףף
והשני אני נתתי גם לנהוראי וקובי ברי וגם לרפאל אוזן וגם לפיני איינהורן אנא
היה כתוב שם רק שנים אבל לא הצלחתי להחליט אז נתתי לכל אלה -
הכי הכי נתי לוין 'תקרא לו'
ואח''כ
נהוראי אריאלי 'יגעתי ולא מצאתי'
והשיר של רונן קסלמן 'מי יגיד לי לא'@יהודה-n הוא נכנס לרשימה? לא ראיתי אותו.
באמת אחד הלהיטים, לפחות שלי! -
אני הצבעתי
1] ליפא שמעלצר הערשי ויינברגר דובי מייזעלס אידן אין אמריקע
2]מקהלת ממלכות וכל החברה קבלת שבת בצפת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
