האם צריך לחתונה ספרדית זמר אשכנזי?
-
@יהודה-n
זהו, שזה בדיוק הענין
שלא רציתי להבעיר ת'נושאיש את אלו שיביאו זמר וקלידן חסידים עבור קהלי היעד שלהם
ויש את אלו שיקחו את זמרי הישיבות הליטאיות
בשני המחנות ישנם מזרחיים שמבצעים ת'עבודה נהדרזה מתחלק בערך כמו בציבור הליטאי
אלא שיש נתח גם לשירה מזרחית מקורית -
@יהודה-n
זהו, שזה בדיוק הענין
שלא רציתי להבעיר ת'נושאיש את אלו שיביאו זמר וקלידן חסידים עבור קהלי היעד שלהם
ויש את אלו שיקחו את זמרי הישיבות הליטאיות
בשני המחנות ישנם מזרחיים שמבצעים ת'עבודה נהדרזה מתחלק בערך כמו בציבור הליטאי
אלא שיש נתח גם לשירה מזרחית מקורית@שלוימה-לה ת'אמת עכשיו פחות הבנתי את מה שכתבת (במיוחד בשורות למטה)
-
@שלוימה-לה ת'אמת עכשיו פחות הבנתי את מה שכתבת (במיוחד בשורות למטה)
-
חבל, לעניות דעתי התשובה כבר גוררת למקומות לא מקצועיים
זאת לא שאלה שאפשר לענות עליה באמת, שכל אחד יעשה לפי רבותיו
-
@תהילוש-0 מה זה האם צריך? כל אחד לפי הצורך שלו זה לא קשור צריך? אולי הכוונה שלך האם מתאים?... אז אני חושבת שלא! זה פשוט יראה מצחיק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
זה לא שאלה מה צריך ומה לא צריך תלוי למה הבן אדם מתחבר
-
סורי אבל לא הבנתי את הדיון?
דבר ראשון בתוך כל הספרדים יש מלא סגנונות עדות ותרבויות למיניהם
כל אחד לוקח את מי שהוא מתחבר!
תלוי איפה החתן לומד ברמה של הספרדיות ועוד מלא פרמטרים והבדלים
אצלנו ספציפית כל האחים שלי לקחו זמרים חסידיים , אין מה לעשות הם יודעים הכי להקפץ...
גם אצל כל המשפחה המורחבת כולם לקחו זמרים אשכנזיים חסידים
אבל היה לי בן דוד אחד שלקח זמר ספרדי , כי הוא אהב את הסגנון הזה
זה נטו קשור לחתן ולמשפחה -
סורי אבל לא הבנתי את הדיון?
דבר ראשון בתוך כל הספרדים יש מלא סגנונות עדות ותרבויות למיניהם
כל אחד לוקח את מי שהוא מתחבר!
תלוי איפה החתן לומד ברמה של הספרדיות ועוד מלא פרמטרים והבדלים
אצלנו ספציפית כל האחים שלי לקחו זמרים חסידיים , אין מה לעשות הם יודעים הכי להקפץ...
גם אצל כל המשפחה המורחבת כולם לקחו זמרים אשכנזיים חסידים
אבל היה לי בן דוד אחד שלקח זמר ספרדי , כי הוא אהב את הסגנון הזה
זה נטו קשור לחתן ולמשפחה@hi-it-s-me ספרדים לא יודעים להקפיץ ?
-
@יהודה חד משמעי אני מסכים זמרים ספרדים לא יודעים להקפיץ
ואני גם מסכים @hi-it-s-me לא כל כך מובן הדיון כפי שאמר
ומה שרואים בשטח זה שאשכנזים עושים הכי טוב בעולם
למרות שאני לא שכנזי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
