-
@המבין למי שרוצה ביוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=lcQQUaw7spo@חובבת-מוזיקה-צעירה
שיר מושלםם!!!!
הקליפ פחות...
גם אני חיכתי לקטע עם הבוץ...
-
שם ארוך קצת לשיר לא??
-
וואו שיר מרגשש ממש!!
קליפ מהמם!
לחן מושלם
-
השיר יפה אני צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים בשביל להתחבר
עשה לי סחרחורת אם הקליפ והסיבוב
ולמה הוא לא צילם אנשים לדעתי היה יותר מעניין -
@כ-פ אמר בקובי ברומר!!!!:
תקשיבו היה קטעים במאחורי הקלעים שהסריטו את קובי בשלולית של בוץ, לאן זה נעלם?
https://send.magicode.me/send-file/file/db0d90216a8****bf3aa7de11a4d79b6b1d0c4ac60be/view
https://send.magicode.me/send-file/file/f4ba109a86f3e20d1****521b5b435e941f699b79f66/view
מצאתי
-
https://youtu.be/lcQQUaw7spo
-
שיר ממש יפה ונוגע
אני דווקא הייתי יותר נהנית אם היה רק קליפ מילים או אפילו בלי כלום..
הקליפ קצת הרס לי ... -
שיר ממש יפה ונוגע
אני דווקא הייתי יותר נהנית אם היה רק קליפ מילים או אפילו בלי כלום..
הקליפ קצת הרס לי ...@אין-על-מוזיקה הוצאת לי ת'מילים מהפה...
ממש ככה. -
אמאאאלההההההה!!!!!!!!!
לא יודעת למה אבל פשוט-
התרסקתייייייי מהשיר הזה.............................
אין על קובי אני מכורה אליו ולשירים שלו ,
יש לו עדינות מצד אחד ועוצמה מצד שני...
פשוט מטורףףף - ישר לפלייליסט!!! -
משום מה לא אהבתי את הקליפ סלחו לי על המילה זה נראה קליפ של שלמה רגה בתור ראפר חבל זה לפעמים הורס את השיר אבל בשביל להנות מן השיר שומעים אותו בלי קליפ זה מצויין ביותר
@המבין-0 אמר בקובי ברומר!!!!:
משום מה לא אהבתי את הקליפ סלחו לי על המילה זה נראה קליפ של שלמה רגה בתור ראפר חבל זה לפעמים הורס את השיר אבל בשביל להנות מן השיר שומעים אותו בלי קליפ זה מצויין ביותר
הוא רצה לבטה רגש מתוך תהום כביכול ואחרי רצח פאלי מתאים ביותר
לא אומר שזה מוזר וקצת חריג .... -
@המבין-0 אמר בקובי ברומר!!!!:
משום מה לא אהבתי את הקליפ סלחו לי על המילה זה נראה קליפ של שלמה רגה בתור ראפר חבל זה לפעמים הורס את השיר אבל בשביל להנות מן השיר שומעים אותו בלי קליפ זה מצויין ביותר
הוא רצה לבטה רגש מתוך תהום כביכול ואחרי רצח פאלי מתאים ביותר
לא אומר שזה מוזר וקצת חריג ....@חיימוב אני אהבתי את הקליפ מאודדד...
אבל זה רק דעה אישית-
אני שומעת את השיר דווקא בליווי הקליפ בפעם ה....................
ואני נהנית דווקא ממנו!
אני אוהבת שהוא צועק שם בסוף שבא לי לבכות.. -
אבאלה ואמאלה!!!!!!!!
שיר החיים שלי
שיר השנה שלי !
שיר הדור שלי!
נפלתי מהשיר
וווואאאוווו טירוף!!!!!!
היה חסר לי המון זמן את השירים של קובי ו הנה זה בא בבבום...!
שאפו קובי!!!!!!
ודרך אגב קליפ מגניב מה לא טוב בו?????????||שהיה קורא לשיר לא לבד היה הרבה יותר קליט לא?||
איפה הקטע עם ים המלח ששלחו בקבוצות???????? -
אבאלה ואמאלה!!!!!!!!
שיר החיים שלי
שיר השנה שלי !
שיר הדור שלי!
נפלתי מהשיר
וווואאאוווו טירוף!!!!!!
היה חסר לי המון זמן את השירים של קובי ו הנה זה בא בבבום...!
שאפו קובי!!!!!!
ודרך אגב קליפ מגניב מה לא טוב בו?????????||שהיה קורא לשיר לא לבד היה הרבה יותר קליט לא?||
איפה הקטע עם ים המלח ששלחו בקבוצות????????@דודו-בלוקה סוף סוף עוד מישהו מתלהב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
אהבתי בשיר הזה הכי את המודולציה
מודולציה מטורפתת ומרגשתת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
