תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@חכם_בלילה נכון. אבל לא נראה לא שזה שם. כי למה שהם לא ישדרו במוצ"ש?
@יונמיוזיק @חכם_בלילה אתם צודקים מדובר באולפן של הפטריוטים... (מודיעין מכבים רעות)
-
@חכם_בלילה זה באולפן של ערוץ 14?? לא ניראלי!
@יונמיוזיק כן זה בערוץ 14
היו תמונות במיוזיק סקופ
(וגם שלחו משם תמונה של אלעד אלדד בערוץ 14, קיצר מי שעדיין לא מאמין שהכל מכור מראש חי בסרט ....) -
נפתח בנטפרי!!!!
יאללה אפשר להתחיל לצפות!!! -
@יונמיוזיק למה לא עובד בנטפרי?????

@SHIMIX אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונמיוזיק למה לא עובד בנטפרי?????

זה עובד בנטפרי דרך אתר קול חי. אני נכנסתי.
-
@SHIMIX אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונמיוזיק למה לא עובד בנטפרי?????

זה עובד בנטפרי דרך אתר קול חי. אני נכנסתי.
-
יואו
אהבתי את הרמזור!! -
הרמזור+ המאסטרו = הרמזוראסטו
-
המאסטרו לא עוצרים באדום....
-
יש מצב לעשות רפורמה משפטית גם בתוכנית הזאת?
-
יש מצב לעשות רפורמה משפטית גם בתוכנית הזאת?
-
מסכן הוא לחוץ
-
https://www.youtube.com/watch?v=tLfQtsTQXlY&pbjreload=102
-
מי זה מי שמדבר עכשיו?
-
הולך כאן שמח

דרך אגב בבן אדם הראשון
אז זה שחסיד עשה את הצהוב זה בגלל שזה מכור ורוצים שגם הקהל יהיה חלק כאן! -
קצת מביך לא דאגו לעדכן את סוסנה בקונספט של התוכנית הוא עדיין בהקול הבא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
