חיבור | לא שונה מאחמד
-
היא מנסה להשתנות,
קצת-יותר כמוהם להיות.
אחר מעשיהם להתחקות,
מזווית אחרת להתייפות.זה הולך דווקא סבבה,
זורם, ממש כמו פנטזיה.
מעולם היא לא חשבה,
שאיי פעם תרגיש ככה.היא מסתכלת לאחור בבוז,
ולו רק במבט אחד חפוז.
והופ! רואה 'עוד אחד שבוז',
כמובן שהוא לא מאה אחוז...בטוחה ששם, היכן שפנתה,
הכל יותר וורוד, תרבות יפה.
הרי בכך היא כל כך חשקה,
חופשיות, דרור ללא חומה.ואז פתאום מופיע איזה אחמד,
ומפציץ איזור שלם בירושלים.
הנה! - גם חבר שלו עבד,
שולח אחיה, קדושים לשמים.והיא מבינה, לאט ובזעזוע,
שהיא כלל לא שונה מהם.
אמנם היא לא תעשה פיגוע,
אבל תהרוג היא נשמותיהם,של ילדיה לעתיד.
-
היא מנסה להשתנות,
קצת-יותר כמוהם להיות.
אחר מעשיהם להתחקות,
מזווית אחרת להתייפות.זה הולך דווקא סבבה,
זורם, ממש כמו פנטזיה.
מעולם היא לא חשבה,
שאיי פעם תרגיש ככה.היא מסתכלת לאחור בבוז,
ולו רק במבט אחד חפוז.
והופ! רואה 'עוד אחד שבוז',
כמובן שהוא לא מאה אחוז...בטוחה ששם, היכן שפנתה,
הכל יותר וורוד, תרבות יפה.
הרי בכך היא כל כך חשקה,
חופשיות, דרור ללא חומה.ואז פתאום מופיע איזה אחמד,
ומפציץ איזור שלם בירושלים.
הנה! - גם חבר שלו עבד,
שולח אחיה, קדושים לשמים.והיא מבינה, לאט ובזעזוע,
שהיא כלל לא שונה מהם.
אמנם היא לא תעשה פיגוע,
אבל תהרוג היא נשמותיהם,של ילדיה לעתיד.
-
היא מנסה להשתנות,
קצת-יותר כמוהם להיות.
אחר מעשיהם להתחקות,
מזווית אחרת להתייפות.זה הולך דווקא סבבה,
זורם, ממש כמו פנטזיה.
מעולם היא לא חשבה,
שאיי פעם תרגיש ככה.היא מסתכלת לאחור בבוז,
ולו רק במבט אחד חפוז.
והופ! רואה 'עוד אחד שבוז',
כמובן שהוא לא מאה אחוז...בטוחה ששם, היכן שפנתה,
הכל יותר וורוד, תרבות יפה.
הרי בכך היא כל כך חשקה,
חופשיות, דרור ללא חומה.ואז פתאום מופיע איזה אחמד,
ומפציץ איזור שלם בירושלים.
הנה! - גם חבר שלו עבד,
שולח אחיה, קדושים לשמים.והיא מבינה, לאט ובזעזוע,
שהיא כלל לא שונה מהם.
אמנם היא לא תעשה פיגוע,
אבל תהרוג היא נשמותיהם,של ילדיה לעתיד.
-
היא מנסה להשתנות,
קצת-יותר כמוהם להיות.
אחר מעשיהם להתחקות,
מזווית אחרת להתייפות.זה הולך דווקא סבבה,
זורם, ממש כמו פנטזיה.
מעולם היא לא חשבה,
שאיי פעם תרגיש ככה.היא מסתכלת לאחור בבוז,
ולו רק במבט אחד חפוז.
והופ! רואה 'עוד אחד שבוז',
כמובן שהוא לא מאה אחוז...בטוחה ששם, היכן שפנתה,
הכל יותר וורוד, תרבות יפה.
הרי בכך היא כל כך חשקה,
חופשיות, דרור ללא חומה.ואז פתאום מופיע איזה אחמד,
ומפציץ איזור שלם בירושלים.
הנה! - גם חבר שלו עבד,
שולח אחיה, קדושים לשמים.והיא מבינה, לאט ובזעזוע,
שהיא כלל לא שונה מהם.
אמנם היא לא תעשה פיגוע,
אבל תהרוג היא נשמותיהם,של ילדיה לעתיד.
@רבקה וואוו תרגמת לי ת'מילים לשיר ,כל היום אני חושבת על זה (הבעייה היא שזה (כמעט)רק במחשבה- חייבת להמשיך להוציא את המחשבה לפועל..שזה קשה אבל אני עובדת על עצמי)
וזה לא רק אני- ככה זה כמעט כולם!...
השתתפתי בתקופה האחרונה ב-2 "שבעות" ל''ע (לא מפיגועים..) ומאז נהייה לי סוג של חסימה מוזיקלית, קשה לי פתאם לכתוב שירים (בטח שמתם לב..)ועל הנושא שכתבת כל הזמן רציתי לכתוב על זה שיר ואת באת וכתבת בדיוק מה שהיה לי בראש- הרי כל אחד רוצה שייגמרו הצרות- ת'כלס הבאת את זה בצורה הכי טובה שיש!!!
הנושא הזה אשכרה אמיתי לכל דבר- אנחנו באמת לא שונים במעשינו אנחנו עלולים להרוג או להיפך להחיות
אז בתפילה שרק נחייה אנשים במעשינו- בהצלחה לכולם
-
@רבקה
מהמם,
פשוט כתיבה קולחת.
קליעה בנקודה הכל כך כאובה, (שקצת מטוטאת מתחת לשטיח במחוזותינו...) -
@רבקה וואו!!!
כבר כתבת פעם שיר על זה רק יותר במטפורות אבל תקשיבי שזה מסר חד וכואב שפשוט זורם לי בדם בצורה הכי כואבת שיש.
חבל שלא מכילים את זה לפני המעשה וככה אולי זה לא היה קורה
@טיטו אמר בחיבור | לא שונה מאחמד:
כבר כתבת פעם שיר על זה רק יותר במטפורות
נכון המסר שניי שירים אלו מאד דומה.
כנראה שהנושא הזה מאד כואב לי אם אני כותבת עליו כל שוב פעם
@שיר-נולד אמר בחיבור | לא שונה מאחמד:
הנושא שכתבת כל הזמן רציתי לכתוב על זה שיר ואת באת וכתבת בדיוק מה שהיה לי בראש- הרי כל אחד רוצה שייגמרו הצרות- ת'כלס הבאת את זה בצורה הכי טובה שיש!!!
אני שמחה [אם מוסרי לומר ככה...] שהצלחתי לקלוע בדיוק למה שכל כך רצית לכתוב ולא ייצא לך. אני מכירה את זה, ובתור כאלה שכותבות אני יותר מכירה את התחושה המשגעת של זה....
@משורר-מבולבל אמר בחיבור | לא שונה מאחמד:
(שקצת מטוטאת מתחת לשטיח במחוזותינו...)
קצת-הרבה.
גם אופן הכתיבה של נושאים מעין אלו צריך להיות מוגש בצורה מסויימת מאד כדיי שחס וחלילה לא יתפרש כמשהו שונה או - יפתח עיניים לכאלה שאנחנו לא רוצים שיפתח להם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות