מוישי - בונה המקצבים
-
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
-
@DANI-BASS זה הקישור לאתר
https://6270f50b7c445.site123.me/ -
@המוזיקאי ביום הראשון רשמתי את האימייל שלו,ונראה שמחקו את השורה הזאת.
תגיד יש לך מיידע כמה עולה הסט שלו ואם אפשר חלקים שלו
תודה מראש -
@DANI-BASS זה הקישור לאתר
https://6270f50b7c445.site123.me/ -
@המוזיקאי
תשמע ראיתץי את האתר אבל איזה סט זה ב1200
אין שם מיידע מה יש בכל אחד מהסטים
ואם יש שם אפשרות לחלק מסט@DANI-BASS אין לי כרגע הקלטות של הסטים היותר זולים {ההקלטות של הסט לקורג שיש באתר זה של הסט ל PA4X ב 8000 ש"ח שיש אותו גם בגרסה מותאמת לזיכרון של PA700/1000 במחיר של 1800 ש"ח}
לא ניתן לקנות חלק מהסט (ל PA4X כן אפשר...) -
@DANI-BASS אין לי כרגע הקלטות של הסטים היותר זולים {ההקלטות של הסט לקורג שיש באתר זה של הסט ל PA4X ב 8000 ש"ח שיש אותו גם בגרסה מותאמת לזיכרון של PA700/1000 במחיר של 1800 ש"ח}
לא ניתן לקנות חלק מהסט (ל PA4X כן אפשר...) -
-
-
-
@DANI-BASS אמר במוישי - בונה המקצבים:
@המוזיקאי
תוכל לשלוח לי הדגמה ארוכה קצת של דאנס מהסט
וכמה זהיש באתר
המחיר לסט המלא לדגמים האלה זה בערך 8000 ש"ח לסט מלא וניתן לקנות גם חלקים מהסט {רק בסדרת ה X}@DANI-BASS אמר במוישי - בונה המקצבים:
ואם ידוע לך אם סט של PA700\PA900\PA4 עולה על אורגן כמו שלי
רק ע"י המרה של המקצבים בתוכנה כי זה דור ישן יותר...
-
ל למדן התייחס לנושא זה ב
-
וואו איזה איכות אני שומע על ההקלטה שיש בעיה בהקלטה ושעל האורגנית זה נשמע מטורף אני צודק ?!
@למדן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות