~אלעזר חזן~
-
@אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
לסיטואציה של השיר
לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
זה תמיד עוזר לי@אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:
@אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
לסיטואציה של השיר
לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
זה תמיד עוזר ליכל הכבודדד
זה הכי כף לשמוע שיר שהזמר מחובר אליו
ועם השיר אמא - מצטערת לשמוע את הסיפור מאחורה
-
@אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:
@אביגיל-1 וואי כיף לשמוע
אני תמיד משתדל להתחבר ולהכנס חזק
לסיטואציה של השיר
לשאול את עצמי באמת למה אני מוצא את זה
לתת מקום לתחושות שלי לגבי השיר זה
זה תמיד עוזר ליכל הכבודדד
זה הכי כף לשמוע שיר שהזמר מחובר אליו
ועם השיר אמא - מצטערת לשמוע את הסיפור מאחורה
-
ואווווו השיר ממש יפה צמרמורורורורורת פשוט אלוף!!!
תמשיך ותעלה...
ושאפו ענק על זה שאתה משמח חולים..!!
ודרך אגב מי שלא ראה את התוכנית השראה יומית עם הרב פנגר שאירח את אלעזר מפסידדדד
זה מחזק ברמות ואמאל'ה כמה שהראיון הזה מרגש.... (תכינו טישו...)@מרמלדה אמר ב~אלעזר חזן~:
ודרך אגב מי שלא ראה את התוכנית השראה יומית עם הרב פנגר שאירח את אלעזר מפסידדדד
זה מחזק ברמות ואמאל'ה כמה שהראיון הזה מרגש.... (תכינו טישו...)נמצא בתגובה הראשונה בשרשור, למי שלא יודע אפה זה.
חבר'ה נאלצתי לצנזר כאן תגובות [לא מחקתי] ואני מאמינה שאתם מבינים למה.
נא לשים לב לדקויות. נכון שאלעזר כאן איתנו וזה מאד משמח והכי כיף שיש, אבל לא לגלוש לסגנון שלא הוסכם עוד קודם.
-
@מרב זה לא חומר שלי
זה שיר של ישי ריבו הענק
שגם אגב הוציא את השיר הזה
על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
המילים של השיר הזה
פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלו@אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:
@מרב זה לא חומר שלי
זה שיר של ישי ריבו הענק
שגם אגב הוציא את השיר הזה
על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
המילים של השיר הזה
פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלובהצלחה!!!!
אבל זה לא מילים כמו של ישי ריבו?
או שכן??? -
@אלעזר-חזן אמר ב~אלעזר חזן~:
@מרב זה לא חומר שלי
זה שיר של ישי ריבו הענק
שגם אגב הוציא את השיר הזה
על חבר שלו שנהרג בתאונת דרכים
המילים של השיר הזה
פשוט הזכירו לי כל מה שיעקב עשה בחיים שלובהצלחה!!!!
אבל זה לא מילים כמו של ישי ריבו?
או שכן??? -
@אלעזר-חזן
אוקיי פשוט השיר הזה לא היה מוכר לי
המון בהצלחה!
ושתשיר רק שירים עים תוכן שמח 🫠🫠🫠 -
@פונץ-בננה אמר ב~אלעזר חזן~:
קאבר חדשש לע"נ אימו - "אמא" (יש גם קליפ.. מחכה לאישור אם זה לא בעייתי להעלות..)
https://www.youtube.com/watch?v=Z2QU-4JB5IA
להורדה-
https://send.magicode.me/send-file/file/4934549877ac16d4***974e370a54ee7e94dbb70d87/view@פונץ-בננה
סורי על ההצתה המאוחרת
אפשר שוב עם כוכביות את הקליפ "אמא"?
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
הוא אח של נדב חן מישהו יודע
-
הוא אח של נדב חן מישהו יודע
@מיוזיק-בנשמה אמר ב~אלעזר חזן~:
הוא אח של נדב חן מישהו יודע
לא...
[לפי מה שידוע לי].ו @יהודה-n נפתח כמו שאני רואה... [לא אני שלחתי].
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אדם-חכם-וישר אני צריכה להורדה...יש אפשרות?
-
פוסט זה נמחק!
@אדם-חכם-וישר לא מעלים קבצים פעמיים.
הראיון עם הרב פנגר נמצא בראש השרשור בתגובה הראשונה אם אני לא טועה. -
@מיכל-c אמר ב~אלעזר חזן~:
יש מצב לקליפ שלו "אמא" במגיקוד?
אני אשמח גם.
סורי על ההקפצה אבל אני רואה שאפחד לא נענה לזה עדיין
-
@אלעזר-חזן מג'יקוד - העלאת קליפ, קובץ, עם כוכביות כדיי שיפתח בנטפרי.
להעלות לכאן:
https://send.magicode.me/ואז אחרי שהקובץ עלה, מתקבל קישור כלשהו ואליו מוסיפים כוכביות והוא נפתח בנטפרי. אחכ אפשר להוריד את זה גם למחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות