צלצולים / רינגטונים לפלאפון
-
@ישעיה מה ווינדוס?
ומה זה ארבע ריבועים בריבוע אחד?@אולפניסט-ברמה אצלי במחשב זה הכי למטה בצד שמאל 2 כפתורים מההתחלה (משמאל)
-
@אולפניסט-ברמה אצלי במחשב זה הכי למטה בצד שמאל 2 כפתורים מההתחלה (משמאל)
פוסט זה נמחק! -
@אולפניסט-ברמה טוב כל מקום כתוב אחרת,
אבל אין מה לעשות הולכים לפי היוטיוב...
ולגבי הצילום מסך אז ככה,
לוחצים ביחד,
על הכפתור במקלדת "וונדויס" זה 4 ריבועים בריבוע אחד,
ועל "prt scr", (לא בכל מחשב יש את הכפתור הזה)
לוחצים ביחד על שתיהם בו זמנית,
והצילום מסך נשמר באחד מהתיקיות בתמונות.@ישעיה יש דרך יותר קלה לוחצים על הכפתור "prt scr"
פותחים תוכנת צייר ומדביקים שם ושומרים ת'קובץ
מי שרוצה לצייר על הצילום מסך זה יותר קל ככה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@אולפניסט-ברמה טוב כל מקום כתוב אחרת,
אבל אין מה לעשות הולכים לפי היוטיוב...
ולגבי הצילום מסך אז ככה,
לוחצים ביחד,
על הכפתור במקלדת "וונדויס" זה 4 ריבועים בריבוע אחד,
ועל "prt scr", (לא בכל מחשב יש את הכפתור הזה)
לוחצים ביחד על שתיהם בו זמנית,
והצילום מסך נשמר באחד מהתיקיות בתמונות. -
למישהו יש צליל קצר לפון, כמו להתראות של וואצפ, שלא חוזר על עצמו כמה פעמים עם (משהו שאפשר להדליק בזמן התפילה, שהמתפלל ישמע, אבל לא כל שאר המתפללים🤭)
לא בשבילי
-
-
@לאה-מלאכי
לא, סורי
אם תעלי את השיר מישהו יוכל לחתוך לצלצול (אני יוכל רק מחר) -
@לאה-מלאכי
לא, סורי
אם תעלי את השיר מישהו יוכל לחתוך לצלצול (אני יוכל רק מחר) -
@מיכל-c
ממש תודה
אני לא יכולה להוריד מיוטיוב
לכן אם יש למישהו את השיר "אם על המלך טוב" חתוך ממש אשמח!!!@לאה-מלאכי אם על המלך טוב של מי?
אני יכול לחתוך לך אם תגידי לי איזה שיר ואיזה קטע. -
@לאה-מלאכי אם על המלך טוב של מי?
אני יכול לחתוך לך אם תגידי לי איזה שיר ואיזה קטע.@מלב-אל-לב
יש של עמירן דביר
זה יכול להיות מעולה אם יהיה אפשר לחתוך.
תודה -
@מלב-אל-לב
יש של עמירן דביר
זה יכול להיות מעולה אם יהיה אפשר לחתוך.
תודה@לאה-מלאכי תשלחי לי את השיר ותגידי לי איפה את רוצה שאני אחתוך טוב?
-
@לאה-מלאכי תשלחי לי את השיר ותגידי לי איפה את רוצה שאני אחתוך טוב?
@מלב-אל-לב
אין לי אפשרות להוריד שירים כי זה חסום לי
פשוט לרשום עמירן דביר אם על המלך טוב
ולתוך את הפזמון
איפה שתחתוך זה יהיה מצוין -
@מלב-אל-לב
אין לי אפשרות להוריד שירים כי זה חסום לי
פשוט לרשום עמירן דביר אם על המלך טוב
ולתוך את הפזמון
איפה שתחתוך זה יהיה מצוין@לאה-מלאכי השיר מתחיל ישר מהפזמון.
-
@לאה-מלאכי השיר מתחיל ישר מהפזמון.
@מלב-אל-לב
אוקיי אז תחתוך פזמון אחד.
אין מילים -
@מלב-אל-לב
אוקיי אז תחתוך פזמון אחד.
אין מילים@לאה-מלאכי למה צריך לחתוך את יכולה להשים בתור רינגטון את ההתחלה לא?
-
@לאה-מלאכי למה צריך לחתוך את יכולה להשים בתור רינגטון את ההתחלה לא?
@מלב-אל-לב
אז אפשר להוריד לי את זה לפה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות