דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. ג'ינגלים תומכי תורה תשפ"ג

ג'ינגלים תומכי תורה תשפ"ג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
41 פוסטים 22 כותבים 2.0k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0י מנותק
    יאיר 2 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אשמח שיעלו כאן את כל הג'ינגלים של השנה

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
      #2

      תת - ישיבת תפארת ציון - באנו לשנות - תשפג.mp3
      תת - ישיבת ברכת מאיר - תשפג.mp3
      תת - ישיבת שערי תבונה - נהוראי אריאלי - תשפג.mp3
      תת - ישיבת דרכי דוד - מזיזים מהלכים - תשפג.mp3
      תת - ישיבת הגרמ שטרנבוך - חברים למטרה - תשפג.mp3
      תת - ישיבת נתיבות מרדכי - עושים רפורמה - (קאבר תמיד שומר - ארי ברמן) - תשפג.mp3
      תת - ישיבת בית מאיר - לתת בכל צעד - תשפג.mp3
      תת - ישיבת באר התלמוד - שמעון לוי, חננאל אוחנונה, יהונתן בר שלום (ימה - בני פרידמן).mp3
      תת - ישיבת באר החיים - חוצים את הגבולות - תשפג.mp3
      תת - ישיבת אוהל יוסף (מודיעין עילית) - הג'ינגל הרשמי - אוהל יוסף בתפארתה.mp3
      תת - ישיבת אמרי משה - יוסי רוטנר - תשפג (קאבר - יוסף חיים שוואקי - תוותר).mp3

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

      חיים pח ד 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

        תת - ישיבת תפארת ציון - באנו לשנות - תשפג.mp3
        תת - ישיבת ברכת מאיר - תשפג.mp3
        תת - ישיבת שערי תבונה - נהוראי אריאלי - תשפג.mp3
        תת - ישיבת דרכי דוד - מזיזים מהלכים - תשפג.mp3
        תת - ישיבת הגרמ שטרנבוך - חברים למטרה - תשפג.mp3
        תת - ישיבת נתיבות מרדכי - עושים רפורמה - (קאבר תמיד שומר - ארי ברמן) - תשפג.mp3
        תת - ישיבת בית מאיר - לתת בכל צעד - תשפג.mp3
        תת - ישיבת באר התלמוד - שמעון לוי, חננאל אוחנונה, יהונתן בר שלום (ימה - בני פרידמן).mp3
        תת - ישיבת באר החיים - חוצים את הגבולות - תשפג.mp3
        תת - ישיבת אוהל יוסף (מודיעין עילית) - הג'ינגל הרשמי - אוהל יוסף בתפארתה.mp3
        תת - ישיבת אמרי משה - יוסי רוטנר - תשפג (קאבר - יוסף חיים שוואקי - תוותר).mp3

        חיים pח מנותק
        חיים pח מנותק
        חיים p
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יאיר-2-0 כאן יש מאגר ג'ינגלים גדול (ג'ינגלים נוספים נשלחו במהדורות הקודמות של 'ניוזיק')
        https://www.jumbomail.me/j/OwCWSpBbK06G0cN/u/6565744E68574D6D527648464B3342347436653838673D3D?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • יאיר 2 0י מנותק
          יאיר 2 0י מנותק
          יאיר 2 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          תת - ישיבת דעח חיים - נהוראי אריאלי - השיר שמרעיד תמדינה - תשפג.mp3
          תת - ישיבת תורת רפאל - תשפג.mp3
          תת - ישיבת פינקל - תשפג.mp3
          תת - ישיבת נחלת בנימין - תשפג (יוסף איבגי).mp3
          תת - ישיבת באר המלך - שיעור ב' - תשפג (אריק דביר).mp3
          תת - ישיבת אור אלחנן - בני הורביץ - עד דלא ידע - תשפג.mp3
          תת - ישיבת אמרי נועם - בונים עליך - תשפג.mp3
          תת - ישיבת אמרי נועם שיעור א - תשפג.mp3
          עזר נישואין - ישיבת להבת התורה (ביאלא) - תשפג.mp3
          תת - ישיבת נר זרח עוצם - דודי פולק - כולנו שייכים - תשפג.mp3

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מלב אל לבמ מנותק
            מלב אל לבמ מנותק
            מלב אל לב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            ישיבת קרית מלך
            https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677763241225-%D7%92-x27-%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%9C-%D7%AA-x27-x27-%D7%AA-%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%9A-%D7%AA%D7%A9%D7%A4-x27-x27-%D7%92.mp3

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • מיוזיק בנשמהמ מנותק
              מיוזיק בנשמהמ מנותק
              מיוזיק בנשמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              מה זה הקול של הבחור הזה אלוףףףףףףףףףףף השיר של הישיבות הכי יפה שיצא השנה יש לבחור הזה קול מטורף
              https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-תומכי-תורה-ישיבת-דרכי-דוד-מזיזים-מהלכים-תשפג.mp3
              מישהו יודע איך קורים לבחור הזה איזה קול בלי עין הרע

              שיר היום
              עידן דהרי - אבא גדול.mp3

              יאיר 2 0י 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                מה זה הקול של הבחור הזה אלוףףףףףףףףףףף השיר של הישיבות הכי יפה שיצא השנה יש לבחור הזה קול מטורף
                https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-תומכי-תורה-ישיבת-דרכי-דוד-מזיזים-מהלכים-תשפג.mp3
                מישהו יודע איך קורים לבחור הזה איזה קול בלי עין הרע

                יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                #7

                @מיוזיק-בנשמה
                באמת יש לו קול יפה
                וגם השיר עצמו מטורף
                דבר אחד שלא אהבתי זה את הח'

                זה השיר הכי יפה בינתיים שיצא השנה

                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                מלב אל לבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                  מה זה הקול של הבחור הזה אלוףףףףףףףףףףף השיר של הישיבות הכי יפה שיצא השנה יש לבחור הזה קול מטורף
                  https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-תומכי-תורה-ישיבת-דרכי-דוד-מזיזים-מהלכים-תשפג.mp3
                  מישהו יודע איך קורים לבחור הזה איזה קול בלי עין הרע

                  יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מיוזיק-בנשמה
                  קוראים לו נהוראי הלוי

                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                    @מיוזיק-בנשמה
                    באמת יש לו קול יפה
                    וגם השיר עצמו מטורף
                    דבר אחד שלא אהבתי זה את הח'

                    זה השיר הכי יפה בינתיים שיצא השנה

                    מלב אל לבמ מנותק
                    מלב אל לבמ מנותק
                    מלב אל לב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @יאיר-2-0 כן, מאוד מזכיר את איתי לוי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                      מיוזיק בנשמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                      #10

                      עזוב לכול הזמרים הגדולים(המיזרחים) היום יש ח זה עינן של טעם
                      רעיון ענק שיעשה דואט אם נהוראי אריאלי( ומאור חיים )רשום בקרדיטים שנהוראי עשה שם קולות רקע הוא ונהראי זה יהיה ענק ביחד
                      שיר השנה של הישיבות מיבחינתי
                      https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92.mp3

                      שיר היום
                      עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                      S ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • קוקה קולה 0ק מנותק
                        קוקה קולה 0ק מנותק
                        קוקה קולה 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        אפשר את של באר יעקב

                        יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                          אפשר את של באר יעקב

                          יאיר 2 0י מנותק
                          יאיר 2 0י מנותק
                          יאיר 2 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @קוקה-קולה-0
                          גרודנא?

                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • קוקה קולה 0ק מנותק
                            קוקה קולה 0ק מנותק
                            קוקה קולה 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            לא יודע זה הולך עם המנגינה של חנניה

                            שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                              לא יודע זה הולך עם המנגינה של חנניה

                              שנדיש מנותק
                              שנדיש מנותק
                              שנדי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @קוקה-קולה-0 ישיבת_באר_יעקב_-_ג'ינגל_תשפ''ג.mp3
                              זה באר יעקב לא גרודנא

                              כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                              יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שנדיש שנדי

                                @קוקה-קולה-0 ישיבת_באר_יעקב_-_ג'ינגל_תשפ''ג.mp3
                                זה באר יעקב לא גרודנא

                                יאיר 2 0י מנותק
                                יאיר 2 0י מנותק
                                יאיר 2 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @שנדי
                                שיר מטורף סרוטים😊 🤤 😂 😂

                                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                  אשמח שיעלו כאן את כל הג'ינגלים של השנה

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חוושב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @יאיר-2-0
                                  מה עם רש"י ?

                                  יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ח חוושב

                                    @יאיר-2-0
                                    מה עם רש"י ?

                                    יאיר 2 0י מנותק
                                    יאיר 2 0י מנותק
                                    יאיר 2 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @חוושב
                                    הם הוציאו את השיר שלהם כבר?

                                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                      @חוושב
                                      הם הוציאו את השיר שלהם כבר?

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חוושב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @יאיר-2-0
                                      הם זכו השנה בתחרות באיזה שהוא מקום (אולי קול חי?)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                        עזוב לכול הזמרים הגדולים(המיזרחים) היום יש ח זה עינן של טעם
                                        רעיון ענק שיעשה דואט אם נהוראי אריאלי( ומאור חיים )רשום בקרדיטים שנהוראי עשה שם קולות רקע הוא ונהראי זה יהיה ענק ביחד
                                        שיר השנה של הישיבות מיבחינתי
                                        https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92.mp3

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shin
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @מיוזיק-בנשמה אמר בג'ינגלים תומכי תורה תשפ"ג:

                                        עזוב לכול הזמרים הגדולים(המיזרחים) היום יש ח זה עינן של טעם
                                        רעיון ענק שיעשה דואט אם נהוראי אריאלי( ומאור חיים )רשום בקרדיטים שנהוראי עשה שם קולות רקע הוא ונהראי זה יהיה ענק ביחד
                                        שיר השנה של הישיבות מיבחינתי
                                        https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92.mp3

                                        תותחים !!!
                                        אהבתי את הכתיבה...
                                        והזמר פשוט מווושלם !!!

                                        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                        https://www.youtube.com/@ishaishin

                                        מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • S shin

                                          @מיוזיק-בנשמה אמר בג'ינגלים תומכי תורה תשפ"ג:

                                          עזוב לכול הזמרים הגדולים(המיזרחים) היום יש ח זה עינן של טעם
                                          רעיון ענק שיעשה דואט אם נהוראי אריאלי( ומאור חיים )רשום בקרדיטים שנהוראי עשה שם קולות רקע הוא ונהראי זה יהיה ענק ביחד
                                          שיר השנה של הישיבות מיבחינתי
                                          https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92.mp3

                                          תותחים !!!
                                          אהבתי את הכתיבה...
                                          והזמר פשוט מווושלם !!!

                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיוזיק בנשמה
                                          #20

                                          @shin הוא הקליט את השיר אצל מאור חיים יש לבחור הזה קול מטורף
                                          לדעתי זה השיר הכי טוב שיצא השנה לישיבות
                                          https://miktzav.com/assets/uploads/files/1677700953962-%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%9B%D7%99-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99-%D7%93%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%96%D7%99%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%92.mp3

                                          שיר היום
                                          עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול