דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. גיטרה
  4. ביצועים מכל העולם | גיטרה

ביצועים מכל העולם | גיטרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיטרה
שמעון 2
125 פוסטים 19 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל 1י יעל 1

    @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

    למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

    את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
    יש לי תווים מItsAMoney...
    זה תווים ממש טובים!!!
    אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
    אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

    My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

    פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
    https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

    מ מנותק
    מ מנותק
    מקצועיות
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #101

    @יעל-1 הוא מנגן על הסולם הזה כי זה הסולם המקורי של השיר.

    אם יש רק 70 לשון
    אזי המוזיקה היא ה-71

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יעל 1י יעל 1

      @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

      למישהו יש עיבוד של טיטניק(תווים)?

      את רוצה תווים ספציפית לגיטרה?
      יש לי תווים מItsAMoney...
      זה תווים ממש טובים!!!
      אבל בסולם קצת קשה, עם ארבע דיאזים.
      אפשר למצוא בסולמות הרבה יותר קלים...

      My Heart Will Go On - E Major - MN0200193.pdf

      פה הוא מנגן ביחד עם Daniel Jang על התווים האלו, אבל אין בקובץ של התווים את שתי הקולות, רק אחד...
      https://youtu.be/nUpgm9jiXyY

      יעל aי מנותק
      יעל aי מנותק
      יעל a
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #102

      @יעל-1
      יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

      יעל 1י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעל aי יעל a

        @יעל-1
        יש לך תוים לגיטרה של שתי הקולות?

        יעל 1י מנותק
        יעל 1י מנותק
        יעל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #103

        @יעל-a
        יש פה תווים לגיטרה,
        לא מצאתי לשתי קולות,
        אבל זה עולה כסף.
        אני ממש ממליצה על האתר הזה, יש שמה ממש הרבה מקצוענים שכותבים את התווים שלהם.
        לפחות יש דגימה בהתחלה של התווים בחינם... (את התווים למעלה קניתי גם דרך האתר הזה מItsAMoney...)

        זה כמה קישורים לתווים שלפי דעתי התווים שם יפים, אבל יש שם עוד מלא, חלק יותר קלים...
        https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0241885

        https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0207177

        https://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0188696

        נ.ב. שימי לב שמעל התווים יש סימון של הפעלה של השמע, זה לא נשמע טוב כי זה רק אלקטרוני,
        אבל אפשר דרך זה לשמוע את הרעיון איך בערך נשמעים התווים.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלטא מנותק
          ארי רוזנבלט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
          #104

          קליפ של דודי סתר,
          https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
          למישהו יש חומרים חדשים שלו?
          יש נושא עליו?

          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ארי רוזנבלטא ארי רוזנבלט

            קליפ של דודי סתר,
            https://youtu.be/mKojGX3hQ7Q
            למישהו יש חומרים חדשים שלו?
            יש נושא עליו?

            י מנותק
            י מנותק
            יהודה n
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #105

            @ארי-רוזנבלט אין עליו נושא

            מוזיקה זה כמו יין
            זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
            אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              מבחר להיטים שעברו את המליוני צפיות
              https://youtu.be/hRezta6mdFI
              9.6M
              https://www.youtube.com/watch?v=OzeoJlzkkPE
              15M
              https://youtu.be/awpcCvX6JAk
              8.8M
              https://youtu.be/6Y3zYsLfFGw
              7.9M
              https://youtu.be/H7CC2cJUku0
              7.7M
              https://youtu.be/8RKwo_fIdI0
              7.5M
              https://youtu.be/ASDtcilyC98
              6,9M
              https://youtu.be/MERGRQESIRY
              5.4M
              https://youtu.be/cVc2_Zo7pdA
              5.2M
              https://youtu.be/TLl6x_YAUGU
              5M

              אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #106

              @שמעון-2
              מה זה חבל !!--אני רק רואה ריבועים לבנים
              ולא יכול לפתוח --יש למישהו מושג איך אפשר לפתור את הבעיה הזו ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעל aי יעל a

                https://youtu.be/hYxNC7dC5oI

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #107

                @יעל-a
                וואו איזה יפה -- ה4 נגנים האלה - -מביא לי חלישות הדעת
                אני גם מנגן גיטרה אבל עדיין רחוקקקקקקק

                יעל aי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילן פא אילן פ

                  @יעל-a
                  וואו איזה יפה -- ה4 נגנים האלה - -מביא לי חלישות הדעת
                  אני גם מנגן גיטרה אבל עדיין רחוקקקקקקק

                  יעל aי מנותק
                  יעל aי מנותק
                  יעל a
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #108

                  @אילן-פ
                  זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                  יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                  אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעל aי יעל a

                    @אילן-פ
                    זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                    יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                    אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #109

                    @יעל-a אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                    @אילן-פ
                    זה לא כל כך מחליש את הדעת- כי תשים לב שכל אחד שם מנגן שונה , ומאמינה שגם ברמה אחרת.
                    יש אחד ליווי- בסולמות משתנים, פינגרסטייל ויש גם סולו.... (שזה באמת מחליש)

                    ברור שלכל אחד מהם יש תפקיד משלו --אבל כל אחד מהם אלוף כשלעצמו
                    מחליש לי את הדעת לראות לאיזה רמות אפשר להגיע --וכמה אני עדיין רחוק
                    צריך להשקיע הרבה בתרגולים ---ומה שהלב חושק הזמן עושק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                      #110

                      Mi Gente - J Balvin, Willy William - Cover (Fingerstyle Guitar)
                      https://youtu.be/mW0HfqNinUw
                      https://youtu.be/ffSNzAxBgt0


                      https://youtu.be/xMnMdwJx9n8

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יעל aי מנותק
                        יעל aי מנותק
                        יעל a
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #111

                        https://youtu.be/44FPny8k4DM

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • גיטריסט בינוניג גיטריסט בינוני

                          אין מה לומר, הבחור מטורףףףףף והוא נראה ממש צעיר

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הלל 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                          #112

                          @גיטריסט-בינוני אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                          אין מה לומר, הבחור מטורףףףףף והוא נראה ממש צעיר

                          כתוב עליו שם את כל הפרטים
                          https://www.klotz-ais.com/klotzfamily/marcin-patrzalek/
                          באמת מטורף הסגנון הזה, ולחשוב שהוא רק בן 23!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                            #113

                            https://youtu.be/duSMa1pQEnI
                            https://youtu.be/YLr-wVAzziY
                            https://youtu.be/Eaq914E77oY
                            https://youtu.be/_LtarlcXS3E
                            https://youtu.be/JWcrTbmU6CQ
                            https://youtu.be/eDd8YTRJtMI
                            https://youtu.be/X4UWEifacwI
                            https://youtu.be/8YELO9yxs_c
                            https://youtu.be/O9x0QJ7s0Ck
                            https://youtu.be/9ygrq7in_uI
                            https://youtu.be/6N2pkV6G6qg

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • יונמיוזיקי מנותק
                              יונמיוזיקי מנותק
                              יונמיוזיק
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #114

                              טובי עמנואל האלוף!!
                              https://www.youtube.com/watch?v=0cHeNscKZN0
                              https://www.youtube.com/watch?v=S33tWZqXhnk
                              https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                              https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                              https://www.youtube.com/watch?v=861CBmRQ1Dg
                              https://www.youtube.com/watch?v=a7RA5cYzbTU

                              שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                טובי עמנואל האלוף!!
                                https://www.youtube.com/watch?v=0cHeNscKZN0
                                https://www.youtube.com/watch?v=S33tWZqXhnk
                                https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                                https://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo
                                https://www.youtube.com/watch?v=861CBmRQ1Dg
                                https://www.youtube.com/watch?v=a7RA5cYzbTU

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #115

                                @יונמיוזיק
                                אם כבר טומי עמנואל
                                אז זה אחד הטובים
                                טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                כ.פ.כ גיטרה חשמלית 0ג יונמיוזיקי 3 תגובות תגובה אחרונה
                                3
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @יונמיוזיק
                                  אם כבר טומי עמנואל
                                  אז זה אחד הטובים
                                  טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                  https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                  #116

                                  @שמעון-2 וואוו!! ממתי זה? כי ארי נראה שם צעיר יותר......

                                  האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    @שמעון-2 וואוו!! ממתי זה? כי ארי נראה שם צעיר יותר......

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #117

                                    @כ-פ
                                    לפני 5 חודשים ויש לסרטון הזה ‫73K‏‬ צפיות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @יונמיוזיק
                                      אם כבר טומי עמנואל
                                      אז זה אחד הטובים
                                      טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                      https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                      גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                                      גיטרה חשמלית 0ג מנותק
                                      גיטרה חשמלית 0
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #118

                                      @שמעון-2 אמר בביצועים מכל העולם | גיטרה:

                                      @יונמיוזיק
                                      אם כבר טומי עמנואל
                                      אז זה אחד הטובים
                                      טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                      https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                      לעניות דעתי זה כבוד ממש גדול שאמנים כאלה מהציבור שלנו זוכים להכרה בינלאומית ועוד על ידי אמן מפורסם כטומי עמנואל... (שדרך אגב אם זכרוני אינו מטעני הוא יהודי...)

                                      "אין רוק בלי גיטרה חשמלית... ואין גיטרה חשמלית בלי רוק..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @יונמיוזיק
                                        אם כבר טומי עמנואל
                                        אז זה אחד הטובים
                                        טומי עמנואל & ארי אטינגר

                                        https://www.youtube.com/watch?v=iRu38v3NJOI

                                        יונמיוזיקי מנותק
                                        יונמיוזיקי מנותק
                                        יונמיוזיק
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #119
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ארי רוזנבלטא מנותק
                                          ארי רוזנבלטא מנותק
                                          ארי רוזנבלט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #120

                                          מרצ'ין האגדי מלפני חודשיים
                                          https://www.youtube.com/watch?v=q8Li2CTb1RI

                                          חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                          יואלי דיקמןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול