תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@Y-A-M-music אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אבל גם אם היו קוראים לי לא היה לי שמץ...
?
@יונמיוזיק הם מצלמים פרקים מראש לכן גם אם הייתי מצטלם הראשון יכול להיות שהיו מכניסים אותי בפרק האחרון... כמו שהיה בשלב בקודם
-
באיזה שעה זה מתחיל?
-
שידור חי בעוד 9 דקות
https://www.youtube.com/watch?v=aziczP7UK70 -
יש למישהו מושג מי המתמודדים השבוע
-
עוד 2 וחצי דקות!
https://youtu.be/aziczP7UK70 -
עוד 2 וחצי דקות!
https://youtu.be/aziczP7UK70מתחיל בעוד כמה שניות
-
עוד 2 וחצי דקות!
https://youtu.be/aziczP7UK70@אדם-חכם-וישר זה מתחיללל
-
@אדם-חכם-וישר זה מתחיללל
@דוד-ירושלמי-בנשמה התחיל?????
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה התחיל?????
@חובב-המוזיקה-2 אני לא רואה
אני באתר -
@דוד-ירושלמי-בנשמה התחיל?????
פוסט זה נמחק! -
התחיל!
-
העבירו מישהו משבוע שעבר?
-
שידור חי התחיל
https://www.youtube.com/watch?v=aziczP7UK70 -
ברדיו זה התחיל ובאתר עוד לא מוזר?
-
אני לא רואה
תעלו לי בבקשה קישור -
שידור חי התחיל
https://www.youtube.com/watch?v=aziczP7UK70 -
שופט אורח: הקלידן יהודה גלילי
-
אני לא רואה
תעלו לי בבקשה קישור@חובב-המוזיקה-2 יש לך למעלה
-
באתר עוד לא התחיל
-
באתר עוד לא התחיל
@חובב-המוזיקה-2 מוזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות