הדיסק של משה קליין
-
@מני3 אמר בהדיסק של משה קליין:
@יעלה ניתן להשיג במחיר מוזל מאוד יצירת קשר בקישור הבא נא לא להטריד סתםיצירת קשר
לא יודעת אם אתה חדש פה.
אבל נתת אופציית גישה למייל.
ואחד מחוקי הפורום זה האיסור להעביר מייל בשום צורה או דרך.
ממליצה לך למחוק מיד- כי זה גובל בהרחקה מצד ההנהלה...@יעלה אמר בהדיסק של משה קליין:
מישהו ער לעזור בזה?
רוצה לאחי שמתחיל מחר ישיבה ורוצה את זה מאודדדדדדברעיון יש לי את האלבום- כי הועלה כבר לרשת. הבעיה היא שאסור להעלאות לפורום כל חומר שמוגן בזכויות יוצרים.
ככה שבכל אופן לא ניתן לעזור לך בזה.
ולא חושבת שיש לך למה לחכות. -
@יעלה אמר בהדיסק של משה קליין:
@אייצ-ית וגם זה בכלל לא לשיר של משה קלין אז....
זה יצירת קשר בלבד
לא הבנתי למה כתבו שזה מייל ואם הייתי מביא אתר בשביל יצירת קשר?@מני3 אמר בהדיסק של משה קליין:
@יעלה אמר בהדיסק של משה קליין:
@אייצ-ית וגם זה בכלל לא לשיר של משה קלין אז....
זה יצירת קשר בלבד
לא הבנתי למה כתבו שזה מייל ואם הייתי מביא אתר בשביל יצירת קשר?זו יצירת קשר דרך מייל.
שים קישור לאתר זה משו אחר.
בקיצור- תמחק!
אם יש לך שאלות נוספות לאתר את מוזמן לשלוח פנייה לניהול. -
@יעלה אמר בהדיסק של משה קליין:
@אייצ-ית וגם זה בכלל לא לשיר של משה קלין אז....
זה יצירת קשר בלבד
לא הבנתי למה כתבו שזה מייל ואם הייתי מביא אתר בשביל יצירת קשר? -
יש את האלבום בדרייב של מיוזיק צא'ט למי שמחובר.
-
יש את האלבום בדרייב של מיוזיק צא'ט למי שמחובר.
@שמחה-הגיטריסט איך מתחברים?
-
@שמחה-הגיטריסט איך מתחברים?
-
יש גם דרייב כללי שלהם אם אתה רוצה.... apunpv@gmail.com תבקש להצטרף לדרייב.
-
יש גם דרייב כללי שלהם אם אתה רוצה.... apunpv@gmail.com תבקש להצטרף לדרייב.
-
יש גם דרייב כללי שלהם אם אתה רוצה.... apunpv@gmail.com תבקש להצטרף לדרייב.
אגב דיסק פצצה עם להיטים כמו השיר של נפתלי שניצלר


-
צ צור נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות